Als je geen viseter bent heb je hier niet zo veel te zoekenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Al een visbal gehad of ben je geen viseter?
Gezellig hè, vakantieman.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Het begint nu vol te lopen. Nou ja nog niet de helft hoor maar er komt nu wat volk.
Dat is toch jammer 😳quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb zelfs de helft van mijn bier laten staan. Kun je nagaan.
Wanneer ben je weer in Nederlandquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je geen viseter bent heb je hier niet zo veel te zoeken
Maar ja, lauw, ziltig, amorf. Van alles niks.
Ben inmiddels weer terug in de hut. Was er wel ff klaar mee.
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:
Dat is ernstig. Ik heb zo'n idee dat je het niet laat gaat maken.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Wordt het nog vrolijk onder de visjes 🐠quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
had ie het beter aan de visjes kunnen voeren
shiitakes? xDquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:29 schreef Shii het volgende:
[..]
[..]
Morgen even kruidenboter halen en stokbrood en paddenstoelen voor op de BBQ.
onderweg, vreet jullie allemaal helemaal opquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:29 schreef Shii het volgende:
[..]
[..]
Morgen even kruidenboter halen en stokbrood en paddenstoelen voor op de BBQ.
We gunnen ze ook eens hun pleziertjequote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wordt het nog vrolijk onder de visjes 🐠
Zullen ze ook wankelend zwemmen dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
🐙
rugzwemmenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:32 schreef DeZwabber het volgende:
compact modelletjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |