abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217658700
(niet het hele topic gelezen maar ...)

quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 13:47 schreef HulkHeld het volgende:
Omdat ik hierover nog niet uit ben
Wanneer denk je daar wél uit te zijn? Is het en kwestie van "ja, als ..." of van "nee, tenzij ..."?

(en de vervolgvraag is dan uiteraard wat is dan 'als' of wat is dan 'tenzij')
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_217659181
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 21:43 schreef HulkHeld het volgende:

[..]
ik heb altijd aangegeven hoe ik erin stond en sta. Als dat antwoord niet bevredigend is voor haar, moet zij die keuze maken. Als zij erachter komt dat ze oke is zonder kinderen, dan ga ik dat toch niet afkappen, of moet ik het dan afkappen want ja ergens weet ik dat ze het misschien toch wel wil en haar kwetsen met: nou ik ga bij je weg zodat jij je droom kan waarmaken, doeidoeidemazzel en het was leuk verder, tot nooit?
Ja, ik vind dit dus best wel slappe antwoorden steeds van dat ze het dan maar bij een ander moet vinden. En ‘zij moet dan maar weg’ en ‘dan gaat ze naar een ander’. Waar is de passie voor je vriendin? De liefde van je leven heb je het over, althans dat zeg je zelf. Maar je kunt wel 5-6 keer in een topic zeggen dat ze dan maar moet vertrekken.
pi_217659485
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 22:00 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Een afwachtende nee op je 22e is ok, een nee op je 31e is een echte nee.
Zeker als je er een hele leuke partner bij hebt.

Ik denk dat het helaas tijd gaat worden dat je eerlijk naar jezelf toe gaat zijn.
Los van haar appgedrag op dit moment wat ook geen schoonheidsprijs verdient..
Ik ben één jaar ouder dan TS en heb vorig jaar op (op zijn leeftijd dus) een vasectomie gehad.
pi_217659501
Dit is over.
Hak de knoop door en loop erbij weg.

Tenzij je haar heel leuk vind. Dan zeg nog ik ga bij je weg, en kijk wat haar reactie is. Als ze dan heel berouwvol skin je eraan deken haar terug te nemen.
Vakman pur sang
pi_217659588
Open kaart spelen naar je vriendin, zeg wat je in eerste instantie per ongeluk gezien hebt en daardoor verder bent gaan lezen, ik vind dit geen schande, denk dat bijna iedereen dat wel doet als je zoiets vind van je partner.

Ik heb de indruk dat je het antwoord wel weet en daarom huiverig bent voor deze confrontatie wat ik begrijp, maar nu ga je invullen voor haar na het zien van dat gesprek, wat ik ook snap maar het schept alleen meer wantrouwen en irritatie
Succes en sterkte TS
  zaterdag 17 mei 2025 @ 08:13:15 #186
545 dop
:copyright: dop
pi_217659623
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 21:39 schreef HulkHeld het volgende:

[..]
ja het is ook niet makkelijk, maar de enige manier om voor nu 'zeker', want vraag blijft kom je snel iemand tegen waarmee je wilt settelen, te zijn is dit afkappen ondanks de vele positieve kanten. Dat is de afweging die zij moet maken als het haar niet snel genoeg gaat of als ik bij wijze over 3 weken zeg: nee op zeker niet. Ik moet mij hier ongeveet verontschuldigen dat ik het haar moeilijk maak terwijl zij bij derden zit aan te klooien.
Waarom. zou ze het niet met derde mogen bespreken, mag dat alleen hier op fok?
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  zaterdag 17 mei 2025 @ 09:47:19 #187
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_217660259
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 08:13 schreef dop het volgende:

[..]
Waarom. zou ze het niet met derde mogen bespreken, mag dat alleen hier op fok?
Omdat hier vooral verstandige mensen zitten en TS gered moet worden van zijn overspelige wijf.

Daarom.
Le Diable
  Moderator zaterdag 17 mei 2025 @ 09:56:20 #188
5428 crew  miss_sly
pi_217660324
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 09:47 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Omdat hier vooral verstandige mensen zitten en TS gered moet worden van zijn overspelige wijf.

Daarom.
Lekkere stoere praat weer, hulde.

Er is helemaal (nog) geen sprake van overspel. Of jij moet zo'n onzeker mannetje zijn dat het al niet kan hebben dat zijn vrouw/vriendin uberhaupt contact heeft met een andere man want dat is het begin van overspel. '
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 17 mei 2025 @ 09:59:10 #189
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_217660347
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 09:56 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Lekkere stoere praat weer, hulde.

Er is helemaal (nog) geen sprake van overspel. Of jij moet zo'n onzeker mannetje zijn dat het al niet kan hebben dat zijn vrouw/vriendin uberhaupt contact heeft met een andere man want dat is het begin van overspel. '
En dan wordt het dus over de boeg gegooid van 'je bent onzeker'. Wat een dooddoener.

Je moet echt stekeblind zijn om de red flags in deze relatie niet te zien. Echt stekeblind.
Le Diable
  Moderator zaterdag 17 mei 2025 @ 09:59:26 #190
5428 crew  miss_sly
pi_217660350
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 22:04 schreef HulkHeld het volgende:

[..]
dat ben ik ook, door in ieder geval geen ja te zeggen en het dan uiteindelijk te laten klappen als het zo ver is door te zeggen dat het eigenlijk een nee was maar haar niet kwijt wilde. Hoe kut ik het ook vind, als zij niet met een nee kan leven, move on, dan gaat ze weg, maar niet achter de rug om anderen kenbaar maken wat nu de struggle is en peilen hoe gespannen de boog staat
Ze mag toch wel met anderen hierover praten? Waarom niet? Anderen kunnen haar ook helpen haar eigen gevoelend op een rijtje te krijgen. En nee, daar hoort vreemdgaan niet bij als het goed is. Toch heb ik heel sterk het gevoel dat jij eigenlijk wil wachten tot zij wel bijdraait tot 'toch geen kind' of een te sterke band met een ander waardoor ze de relatie verbreekt. In beide gevallen ben jij passief gebleven. Dat is onvolwassen en niet aantrekkelijk. Man up, vecht voor je relatie en ga dat moeilijke gesprek aan.
  Moderator zaterdag 17 mei 2025 @ 10:00:28 #191
5428 crew  miss_sly
pi_217660356
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 09:59 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
En dan wordt het dus over de boeg gegooid van 'je bent onzeker'. Wat een dooddoener.

Je moet echt stekeblind zijn om de red flags in deze relatie niet te zien. Echt stekeblind.
Niemand zegt dat er geen red flags zouden kunnen zijn. Maar ze is (nog) niet overspelig.
pi_217660381
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 09:47 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]

Daarom.
Dit is helemaal nog niet zo bewezen en dat vul je in, die mogelijkheid is er wel
En we hebben het hier over zijn vriendin, geen wijf
  zaterdag 17 mei 2025 @ 11:05:05 #193
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_217660867
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 10:03 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dit is helemaal nog niet zo bewezen en dat vul je in, die mogelijkheid is er wel
En we hebben het hier over zijn vriendin, geen wijf
Wanneer zij willens en wetens, onbeschaamd en zo achteloos met het vertrouwen van haar partner speelt, dan ben je mijn ogen niet zomaar een wijf, maar een kutwijf.

Maar goed, ik vind de naïviteit van sommigen hier echt shockerend.
Le Diable
pi_217660982
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 10:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Niemand zegt dat er geen red flags zouden kunnen zijn. Maar ze is (nog) niet overspelig.
Nou ja ook dat weet TS niet zeker.
Vakman pur sang
pi_217661012
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 11:05 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Wanneer zij willens en wetens, onbeschaamd en zo achteloos met het vertrouwen van haar partner speelt, dan ben je mijn ogen niet zomaar een wijf, maar een kutwijf.

Als ze overspelig is dan is dat inderdaad een klote actie maar dat is nog nergens bewezen
  zaterdag 17 mei 2025 @ 11:30:30 #196
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_217661013
quote:

[..]

My god, doe eens normaal.
TS zelf geeft ook niks aan, geen grens, niets.

Zou je ook zo praten over een man die met een andere vrouw appt dan z’n vriendin?
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 17 mei 2025 @ 11:58:13 #197
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217661189
@SemperLibertas Ga eens in therapie. Je bent echt issues, kerel.
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 17 mei 2025 @ 13:16:26 #198
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_217661697
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 11:58 schreef Lienekien het volgende:
@:SemperLibertas Ga eens in therapie. Je bent echt issues, kerel.
Therapie? :')

Ik heb jullie toch!
Le Diable
  Moderator zaterdag 17 mei 2025 @ 13:33:43 #199
441859 crew  Lenny77
pi_217661808
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 09:59 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]

Maar eh... Jij bent de eerste die roept dat buiten de relatie rondvogelen goed is voor de relatie.
Maar hier ben je ook de eerste die roept haar op straat te gooien, kutwijf, mega redflags, etc.. want ze appt met een ander?
Beetje raar, niet?
Of mag dat rondvogelen alleen voor de man? Dan weten we dat ook alweer he..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 17 mei 2025 @ 13:56:24 #200
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_217661920
Communicatie ts! Blijf met haar praten, niet tegen haar.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_217662053
quote:

[..]

Ja, platonisch appen met een andere (voor haar bekende) kerel is ook echt een rood vlaggetje :')
Onbeschaamd, welja _O-

Kom op man, elk ‘wijf’ beperken tot het aanrecht, zo klinkt dat. Mag ze wel alleen de straat op van jou?
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  zaterdag 17 mei 2025 @ 15:55:03 #202
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_217662538
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 13:33 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Maar eh... Jij bent de eerste die roept dat buiten de relatie rondvogelen goed is voor de relatie.
Maar hier ben je ook de eerste die roept haar op straat te gooien, kutwijf, mega redflags, etc.. want ze appt met een ander?
Beetje raar, niet?
Of mag dat rondvogelen alleen voor de man? Dan weten we dat ook alweer he..
Als je er open en eerlijk over bent, kan dat heilzaam werken inderdaad. Overigens als je vreemd gaat dan moet je er voor zorgen dat je het extreem discreet doen want 'wat niet weet, wat niet deert'.

Wat de vriendin van TS doet is geen van beiden. Ze vindt het blijkbaar heel normaal om met een bepaald doel contact te zoeken met een andere man terwijl ze weet dat dit risicovol gedrag is én TS het niet prettig vindt.

Dan ben je toch een manipulatieve trut, of mis ik iets?
Le Diable
  zaterdag 17 mei 2025 @ 15:56:13 #203
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_217662547
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 14:21 schreef r_one het volgende:

[..]
Ja, platonisch appen met een andere (voor haar bekende) kerel is ook echt een rood vlaggetje :')
Onbeschaamd, welja _O-

Kom op man, elk ‘wijf’ beperken tot het aanrecht, zo klinkt dat. Mag ze wel alleen de straat op van jou?
'Platonisch'

Uhuh :')
Le Diable
pi_217662595
Niet zo projecteren ventenbak :')
  zaterdag 17 mei 2025 @ 16:10:39 #205
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_217662703
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 11:30 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Zou je ook zo praten over een man die met een andere vrouw appt dan z’n vriendin?
Ja, natuurlijk. Man of vrouw, op zo'n manier speel je niet met de emoties van je partner.

En ik snap niet dat sommigen hier maar blijven doorgaan op TS alsof hij een slappe zak ik die zijn vriendin wantrouwt zonder reden
Le Diable
  Moderator zaterdag 17 mei 2025 @ 16:42:02 #206
5428 crew  miss_sly
pi_217663047
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 15:55 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Als je er open en eerlijk over bent, kan dat heilzaam werken inderdaad. Overigens als je vreemd gaat dan moet je er voor zorgen dat je het extreem discreet doen want 'wat niet weet, wat niet deert'.

Wat de vriendin van TS doet is geen van beiden. Ze vindt het blijkbaar heel normaal om met een bepaald doel contact te zoeken met een andere man terwijl ze weet dat dit risicovol gedrag is én TS het niet prettig vindt.

Of ze met een bepaald doel contact zoekt, wordt ingevuld, dat weet namelijk niemand. Dat het risicovol is, is ook een aanname, hoewel zeker wel mogelijk. Dat TS het niet prettig vindt, weet ze helemaal niet, want hij houdt zijn mond en gaat zitten wachten tot het verkeerd loopt en ze dan wel opstapt. Of dat ze opstapt omdat hij geen kinderen wil. Hij leunt passief achterover om te zien of de vrouw van zijn leven hem gaat verlaten.
pi_217663391
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 15:56 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
'Platonisch'

Uhuh :')
Ah, u bent verder ingewijd dan wij en TS en kent persoonlijk de apps in kwestie inhoudelijk.

Nou, vertel .... :9~ (ik heb m'n broek al op m'n knieën :B )
.
  Moderator zaterdag 17 mei 2025 @ 17:26:41 #208
441859 crew  Lenny77
pi_217663639
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 15:55 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]

Maar ze doet het niet discreet, hij kan gewoon meekijken! Dan kan je er toch vanuit gaan dat er niets instaat wat nog maar lijkt op vreemdgaan?
Of ze WIL m uit zijn passieve tent lokken.. dat kan ook.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 17 mei 2025 @ 17:53:10 #209
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_217663940
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 16:42 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Of ze met een bepaald doel contact zoekt, wordt ingevuld, dat weet namelijk niemand. Dat het risicovol is, is ook een aanname, hoewel zeker wel mogelijk. Dat TS het niet prettig vindt, weet ze helemaal niet, want hij houdt zijn mond en gaat zitten wachten tot het verkeerd loopt en ze dan wel opstapt. Of dat ze opstapt omdat hij geen kinderen wil. Hij leunt passief achterover om te zien of de vrouw van zijn leven hem gaat verlaten.
Echt onzin. Als je in een gezonde relatie zit dan ga je niet op zoek naar iets te neuken. Zij moet haar grenzen bewaken vanuit haar liefde en toewijding naar hem en jij legt het bij hem neer. Het is niet zijn verantwoordelijkheid.
Le Diable
  Spellchecker zaterdag 17 mei 2025 @ 17:56:47 #210
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_217663966
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 17:26 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Maar ze doet het niet discreet, hij kan gewoon meekijken! Dan kan je er toch vanuit gaan dat er niets instaat wat nog maar lijkt op vreemdgaan?
Of ze WIL m uit zijn passieve tent lokken.. dat kan ook.
De eerste keer bekeek hij heel het gearchiveerde gesprek in haar foon, de keer erna zag hij dat zij met die gast zat te appen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')