ben je echt altijd zo slap dat je je eigen verantwoordelijkheid ontloopt en begint over 'dat zij dat zou hebben moeten zeggen' ?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:30 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Onzin, ze had ook aan het begin vd relatie kunnen zeggen: kinderwens? Weet je het niet? Sorry, dan niet.
Beetje mee eens. En ts is ook zelfverzekerd over "zijn eigenschap" die zij bij geen ander had gevonden.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet niet hoelang jullie samen zijn maar de meeste mannen groeien in hun relatie en weten met 30 echt wel of ze wel of geen kinderen willen.
De argumenten over een verdorven wereld zijn ook niet bepaald steekhoudend in de zin dat dat zaken zijn die op korte termijn zullen veranderen. Volgens mij heb je gewoon bindingsangst of durf je je niet te committeren en projecteer je dat op haar.
Je praat ook nogal laatdunkend over haar ten aanzien van haar datingverleden.
zij stelde het toen als: als het past en ook dan had zij toen nog zoiets als: moet je er wel aan beginnen, gedurende de relatie is dat een 'ja' geworden. Hebben we ook vaker besproken. Had ik dan moeten zeggen: dan kap ik het maar af? Vind ik niet. Ben samen met een fijn persoon waar ik van houd en als die dan nu contact zoekt met een ander, dan zet dat je aan het denken.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:31 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Die duidelijkheid (of het gebrek daaraan) werkt twee kanten op.
De rest vond ik wel wat hard, maar dit is wel hoe TS in dit topic overkomt. Ook over het probleem met die appjes wil hij niet beginnen, maar afwachten of ze vreemd gaat of meedeelt dat ze vertrekt, want dan was er kennelijk iets aan de hand.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:36 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ben je echt altijd zo slap dat je je eigen verantwoordelijkheid ontloopt en begint over 'dat zij dat zou hebben moeten zeggen' ?
Ik denk dat dit wel het sluitende antwoord is op de vraag die TS stelt.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De rest vond ik wel wat hard, maar dit is wel hoe TS in dit topic overkomt. Ook over het probleem met die appjes wil hij niet beginnen, maar afwachten of ze vreemd gaat of meedeelt dat ze vertrekt, want dan was er kennelijk iets aan de hand.
Neem je eigen verantwoordelijkheid en maak het écht bespreekbaar, zou ik tegen TS willen zeggen.
Zoals gezegd: dan gun ik haar dat, maar dan mag contact gedurende onze relatie met een ander waarbij je niet weet waarop het uitdraait toch wel een beetje knagen?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:31 schreef Elan het volgende:
[..]
32 om aan je eerste te beginnen is rijkelijk laat volgens mij. De baby is er nog niet he. Ze is nu 28, jaartje bezig om zwanger te worden hoeft niet maar kan wel gewoon. Dan nog 9 maanden dragen, ben je 30.
Laat staan als over 2 jaar jullie relatie sneuvelt omdat jij toch niet wil en ze moet dan hals over kop op zoek naar een vent c.q. zaad dan komt er een hoop tijdsdruk op te staan.
Ja, dus ga ik haar vragen wat de intentie is van de apps met hem.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, je wil het niet over die boeg gooien. Je wil wachten. Doe het niet. Als er een zekere manier is om je relatie kapot te maken, is het nu wantrouwig blijven en niet open te gooien wat er bij jou speelt.
Good for you. Ik zou er niet te lang mee wachten.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:40 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja, dus ga ik haar vragen wat de intentie is van de apps met hem.
Zo omschrijft zij dat zelf, dat ze voornamelijk creeps tegenkwam, ik ken geen van allen of heb fotos gezien..quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:37 schreef maily het volgende:
[..]
Beetje mee eens. En ts is ook zelfverzekerd over "zijn eigenschap" die zij bij geen ander had gevonden.
daar wil ik niet mee wachten, want als het zo is dat ik haar daarmee confronteer en er blijkt waarheid in te zitten, dan is dat zo en wens ik haar veel plezier bij wie dan ook.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De rest vond ik wel wat hard, maar dit is wel hoe TS in dit topic overkomt. Ook over het probleem met die appjes wil hij niet beginnen, maar afwachten of ze vreemd gaat of meedeelt dat ze vertrekt, want dan was er kennelijk iets aan de hand.
Neem je eigen verantwoordelijkheid en maak het écht bespreekbaar, zou ik tegen TS willen zeggen.
Knagen is goed, dat biedt in veel gevallen de ruimte tot zelfreflectie.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:40 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zoals gezegd: dan gun ik haar dat, maar dan mag contact gedurende onze relatie met een ander waarbij je niet weet waarop het uitdraait toch wel een beetje knagen?
conflictmijdend ben ik helemaal niet en ik trek ook snel genoeg mijn eigen conclusies en accepteer de gevolgen, dus verantwoordelijkheid nemen doe ik zeker wel, maar dit was voornamelijk om eens te kijken hoe er naar wordt gekeken om dit te bespreken. Nooit eerder dit gevoel gehad of situatie meegemaakt en dus wordt er vanuit gegaan dat ik maar de gemakkelijke keuze maak.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:36 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ben je echt altijd zo slap dat je je eigen verantwoordelijkheid ontloopt en begint over 'dat zij dat zou hebben moeten zeggen' ?
De meeste vrouwen willen een man die iig enigszins sterk en doortastend werkt en die zijn eigen verantwoordelijkheid neemt..
En het is ook helemal niet erg om jezelf aan te leen in zo'n rol soms ook te kruipen, omdat je partner dat graag van je ziet (maar ook dat je zelf er voordeel van kunt hebben door wat assertieve te worden en pro-aktief te zijn)
Ik vermoed dat je vriendin vooral naar andere mannen is gaan kijken omdat ze doorheeft dat jij maar een slap afwachtend en conflict-ontwijkend karakter hebt, en weinig van jou afkomt....
Is wel hopen voor haar dat die andere man dan een verbetering zal blijken te zijn..
maar ik denk ook dat het voor haar gewoon tijd is een beslissing te nemen en ze doorheeft dat ze met jou geen toekomst zal hebben..
Vats dat haar ouders dat ook bevestigen zullen als ze hen verteld dat ze een nieuwe gevonden heeft, die ze hen wil voorstellen...
Eigenlijk snap ik je topic niet als je ergens weet dat ze het type niet is om te liegen etc.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:19 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
over die boeg ben ik het ook van plan te gooien. Al is het wel een type die wel open en eerlijk zal zeggen dat er iets zou spelen. Ze kan namelijk niet goed liegen of doen alsof er niks aan de hand is. Daarom de twijfel, aankijken hoe dit loopt en wetende dat ze geen theater kan spelen en er zelf mee komt, of niet als er niks blijft te zijn, of helemaal open gooien.
volgende week zondag gaan we op vakantie, dus die tijd is er zeer zekerquote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:46 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Knagen is goed, dat biedt in veel gevallen de ruimte tot zelfreflectie.
Maar doe je dat ook? Want ik denk wel dat je mede oorzaak bent dat ze open staat om het ergens anders te zoeken.
Mijn tip: Vraag d'r morgen of ze volgende week zaterdag/zondag iets in d'r agenda heeft. Zo niet; pitch die dag als een dag voor jullie samen. Haal een lekkere fles champagne/wijn in huis, maak voor haar (in overleg natuurlijk) een afspraak bij de kapper/nagelstudio/huid/massagesalon of iets in die richting als mooie gesture dat je haar oprecht waardeert.
En gebruik dan die dag om op een hele relaxe manier, in alle openheid jullie toekomst visies op tafel te leggen. Heel relax, zonder te dwingen, zonder te beschuldigen, zonder te vragen wie die hardloper is. Gewoon; he mop, we hebben nu al X lang een relatie, ik krijg nog elke dag een glimlach als ik je zie in de ochtend, wat was het leuk, wat willen de komende tijd nog doen (denk aan vakantie, kleinere keuzes om samen te maken). Dan kunnen jullie beiden het gesprek organisch wel meer richting de grotere onderwerpen laten vloeien. Duidelijkheid zonder gezeik.
Enige vorm van onzekerheid aan mijn zijdequote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:48 schreef Zonnige het volgende:
[..]
Eigenlijk snap ik je topic niet als je ergens weet dat ze het type niet is om te liegen etc.
Lekker man! Maak er dan ook echt iets van op een relaxte, niet ja-maar-jij-dit-dat-zus-zo of wat dan ook van. Maak ook voor de reis duidelijk welke dag je dit in wil plannen. Zeg dan ook, zondag vliegen we, die dinsdag zijn we lekker chill (reis stress/jetlag/koffers uitpakken/nieuwe plek ontdekken is achter de rug en net genoeg dat het echt de vakantie chill modus is), en plan dan dus ook voor haar daar iets in (vakantie is ontspannen dus ik zou oprecht gaan voor een goede masseur of sauna als ze daar van houdt of iets waar ze echt helemaal van kan genieten en wat misschien ook wel een beetje onverwachts uit jouw hoek kan komen, zodat je wel laat zien dat je intenties goed zijn en dat je voor haar wilt gaan).quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:49 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
volgende week zondag gaan we op vakantie, dus die tijd is er zeer zeker
Dit is echt een grandioos kut idee.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:53 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Lekker man! Maak er dan ook echt iets van op een relaxte, niet ja-maar-jij-dit-dat-zus-zo of wat dan ook van. Maak ook voor de reis duidelijk welke dag je dit in wil plannen. Zeg dan ook, zondag vliegen we, die dinsdag zijn we lekker chill (reis stress/jetlag/koffers uitpakken/nieuwe plek ontdekken is achter de rug en net genoeg dat het echt de vakantie chill modus is), en plan dan dus ook voor haar daar iets in (vakantie is ontspannen dus ik zou oprecht gaan voor een goede masseur of sauna als ze daar van houdt of iets waar ze echt helemaal van kan genieten en wat misschien ook wel een beetje onverwachts uit jouw hoek kan komen, zodat je wel laat zien dat je intenties goed zijn en dat je voor haar wilt gaan).
Ga dan het gesprek aan in een goede setting. Alle uitkomsten dan zijn winst. Of je gaat verder, of je beseft beide op een goede manier dat het toch niet werkt, dan is het 'even goede vrienden' en kies je beiden een ander pad. Scheelt jaren gezeik en ellende.
Zou het sneller doen, zo snel mogelijk. Vakantie moet relaxt zijn en geen spanningen hebben voor een moeilijk gesprek tijdens de vakantie.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:49 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Gewoon open kaart spelen en al je vragen op tafel leggen. Iets anders is alleen maar uitstel van executie.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:50 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Enige vorm van onzekerheid aan mijn zijde
Hopelijk zit ze dan ook niet steeds te appen met die andere man.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:49 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Uiteraard. Vreemdgaan is nooit goed te praten. Maar afgaande op jouw verhaal geloof ik niet dat dat per se aan de hand is. Je kan in haar telefoon en zij archiveert chats, dat is niet heel verdacht.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:40 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zoals gezegd: dan gun ik haar dat, maar dan mag contact gedurende onze relatie met een ander waarbij je niet weet waarop het uitdraait toch wel een beetje knagen?
Wat wel opvallend is, is dat ze aan zo’n jongen zegt dat ze relatieproblemen heeft.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:06 schreef maily het volgende:
[..]
Hopelijk zit ze dan ook niet steeds te appen met die andere man.
Misschien weet ze niet hoe ze chats moet vergrendelen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:13 schreef Zonnige het volgende:
[..]
Wat wel opvallend is, is dat ze aan zo’n jongen zegt dat ze relatieproblemen heeft.
Ik, als vrouw, zou dat niet zeggen tegenover een andere man als ik in een fijne relatie zit. Tenzij ik die ander )stiekem) echt wel leuk begin te vinden en vertrouw. En daar wel iets in zie. En dan ook als ik niet blij met m’n relatie ben, het niet goed loopt etc. Dus ergens deugt dat stukje niet helemaal natuurlijk.
*weleens gedaan MAAR ik vergrendel mijn chat dan wel.
En laat zeker mijn telefoon niet onbeheerd achterquote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:13 schreef Zonnige het volgende:
[..]
Wat wel opvallend is, is dat ze aan zo’n jongen zegt dat ze relatieproblemen heeft.
Ik, als vrouw, zou dat niet zeggen tegenover een andere man als ik in een fijne relatie zit. Tenzij ik die ander )stiekem) echt wel leuk begin te vinden en vertrouw. En daar wel iets in zie. En dan ook als ik niet blij met m’n relatie ben, het niet goed loopt etc. Dus ergens deugt dat stukje niet helemaal natuurlijk.
tegenhouden kan je dat toch niet, en ernaar vragen wordt ook vervelend voor beidenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:06 schreef maily het volgende:
[..]
Hopelijk zit ze dan ook niet steeds te appen met die andere man.
nee, absoluut niet. Als ik die chat niet had gezien, had er 0 reden geweest tot argwaan. Ze heeft ook met oudcollegas contact, dat heeft ze ook altijd gewoon gezegd, dit niet al zegt ze tegen hem van wel. Als ik een keer een onschuldige app krijg, zelfs al is het op mijn werktelefoon van een vrouwelijke collega werkgerelateerd is het al bijna paniek.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Uiteraard. Vreemdgaan is nooit goed te praten. Maar afgaande op jouw verhaal geloof ik niet dat dat per se aan de hand is. Je kan in haar telefoon en zij archiveert chats, dat is niet heel verdacht.
Kan het niet gewoon zijn dat je vooral zelf op dit moment heel onzeker bent omdat je haar geen duidelijkheid kan of wil geven?
Zit hier niet het probleem?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:45 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
tegenhouden kan je dat toch niet, en ernaar vragen wordt ook vervelend voor beiden
Dat vind ik ook het hele rare eraan. Hij vroeg ook: krijg je dan geen gezeur met je vriend? Dat kan je op 2 manieten interpreteren: hij heeft geen interesse en vraagt oprecht: maak je dan niet nu alles stuk? Of: hij vindt het wel interessant maar wilt er geen last van ondervinden of problemen doot krijgen. Zijn apps en de manier waarop hij appt gaat naar het eerste, al start mijn vriendin dan weer, en dat is soms ook 2-3 dagen later, een nieuw gespreksonderwerp op.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:13 schreef Zonnige het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan om gewoon eens op een geschikt moment tegen haar te zeggen dat je merkt dat het allemaal wat minder lekker loopt sinds de kinderwens ter sprake is gekomen en dat je er heel graag over wil praten omdat je van haar houdt en je wil ook zeker weten dat jullie als stel OK zijn. Geef haar de kans om daar uitgebreid op te reageren, er komt later in het gesprek wel een moment om aan te geven dat jij onzeker wordt door haar geapp met die gast.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:40 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja, dus ga ik haar vragen wat de intentie is van de apps met hem.
dat durf ik wel, maar daarom ook beter als dat voor de vakantie wordt besproken. Alleen dan nog heb je er geen controle over en kan dat doorgaan. Ze weet dan alleen dat ik ervan weet en het vervelend vindquote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:53 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zit hier niet het probleem?
Je vriendin appt met een andere man, je denkt dat dit zelfs tijdens jullie vakantie zo zal zijn, en je durft daar niks van te zeggen?
Het appen is slechts een symptoom van een groter probleem. Ga het gesprek aan op het grotere probleem, de vraag is of (en eventueel waarom) zij de deur op een kiertje zet voor een andere man.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:53 schreef HulkHeld het volgende:
dat durf ik wel, maar daarom ook beter als dat voor de vakantie wordt besproken. Alleen dan nog heb je er geen controle over en kan dat doorgaan. Ze weet dan alleen dat ik ervan weet en het vervelend vind
Nieuwsflash! Als je in een gezonde relatie zit, vindt je partner het zeer ongemakkelijk/onwenselijk als jij je vervelend voelt bij iets.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:01 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
dat durf ik wel, maar daarom ook beter als dat voor de vakantie wordt besproken. Alleen dan nog heb je er geen controle over en kan dat doorgaan. Ze weet dan alleen dat ik ervan weet en het vervelend vind
Zij speelt met zijn vertrouwen en stelt dat flink op de proef. En als TS er wat van zegt of er naar vraagt dan negeert ze dat.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, je wil het niet over die boeg gooien. Je wil wachten. Doe het niet. Als er een zekere manier is om je relatie kapot te maken, is het nu wantrouwig blijven en niet open te gooien wat er bij jou speelt.
ik wi niet specifiek 'hard' tegen TS zijn... maar denk wel dat het gaat om "Wake Up and Smell the Coffee"...quote:
+ Als deze dame een kinderwens heeft en TS niet, kan dat een definitieve splijtzwam worden.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:49 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik wi niet specifiek 'hard' tegen TS zijn... maar denk wel dat het gaat om "Wake Up and Smell the Coffee"...
Er is volgens mij idd een gerede kans dat zijn vriendin uiteindelijk wel vreemd zal gaan ....
maar dat is dan ook een gevolg van zijn weigering de problemen in hun relatie aan te spreken.
Van wat hij schrijft over dat chat-contact lijkt het volgens mij absoluut een relatief 'pril' flirterig contact ...
als hij aangeeft dat zijn vriendin hem geschreven heeft "of hij haar niet te enthousiast vond" en hij antwoordde: "neehoor, zolang je maar geen probleem krijgt met je vriend dat je met mij appt",
dan zou ik dat absoluut als een beginnend flirt interpreteren, waarbij hij ook relatief snel de grens stelt dat hij niet echt op zoek is naar een vreemdgaande vrouw (maar wel intersse heeft)...
Pril, maar mogelijk des te gevaarlijker, als zij ook overweegt dat hij mischien bepaale dingen die haar aan haar huidige relatie niet bevalen, zou kunnen opvullen...
Als TS dat gaat negeren, met zijn afwachtende en 'aankijkende' houding doet hij nu juist dat wat vermoedelijk enkel de ruimte schept dat dat prille flirten verder kan gaan..
als zijn enige doel is haar te 'betrappen' zal dat vast kunnen gebeuren over enige tijd ..
maar zelf zou ik het slimmer vinden om, mocht hij dat willen, eerder een poging te doen de relatie te redden...
... of hij dat wil, moet hij zelf weten, maar hij moet wel weten hoe de stand is... dat hij 1-0 achterstaat met nog niet al te lang meer te spelen en onduidelijk hoeveel extratijd hij krijgt..
verder, als hij de relatie wil reddden, zal hij de problemen in hun relatie moeten aanspreken.. om iig de indruk te geven dat hij dat wil oplossen...
het chatten met die man is hooguit een symptoom, maar de problemen liggen juist in zijn relatie
laat ik voorop stellen dat ik je hele verhaal snap, echter vind ik het vreemd dat je mijn houding daarin laks of niet krachtig vindt. Ik stel duidelijke grenzen, ik geef aan hoe ik in bepaalde zaken sta, ik bied haar alle vrijheid, maar heb slechts op 1 punt tijd nodig tot een goed besluit te komen. Dat zij dat mogelijk opvat als terughoudend want het antwoord is er nog niet wat zij graag zou willen, kan ik dan wel forceren, maar een 'nee' kan ook een einde betekenen. En daarom dat ik ook altijd heb aangegeven, bevalt iets je niet, dan praten we erover en kunnen we tot diverse beslissingen komen. Dan helpt het niet als er met een wildvreemde waar ik in 3,5 jaar niets van heb gehoord een gesprek voorbij zie komen met de huidige status. Ja, ik ga het bevragen, maar dat hoeft de behoefte naar een antwoord niet te bevredigen en dus kan ze er nog voor kiezen om het appen doorgang te laten vinden.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:49 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik wi niet specifiek 'hard' tegen TS zijn... maar denk wel dat het gaat om "Wake Up and Smell the Coffee"...
Er is volgens mij idd een gerede kans dat zijn vriendin uiteindelijk wel vreemd zal gaan ....
maar dat is dan ook een gevolg van zijn weigering de problemen in hun relatie aan te spreken.
Van wat hij schrijft over dat chat-contact lijkt het volgens mij absoluut een relatief 'pril' flirterig contact ...
als hij aangeeft dat zijn vriendin hem geschreven heeft "of hij haar niet te enthousiast vond" en hij antwoordde: "neehoor, zolang je maar geen probleem krijgt met je vriend dat je met mij appt",
dan zou ik dat absoluut als een beginnend flirt interpreteren, waarbij hij ook relatief snel de grens stelt dat hij niet echt op zoek is naar een vreemdgaande vrouw (maar wel intersse heeft)...
Pril, maar mogelijk des te gevaarlijker, als zij ook overweegt dat hij mischien bepaale dingen die haar aan haar huidige relatie niet bevalen, zou kunnen opvullen...
Als TS dat gaat negeren, met zijn afwachtende en 'aankijkende' houding doet hij nu juist dat wat vermoedelijk enkel de ruimte schept dat dat prille flirten verder kan gaan..
als zijn enige doel is haar te 'betrappen' zal dat vast kunnen gebeuren over enige tijd ..
maar zelf zou ik het slimmer vinden om, mocht hij dat willen, eerder een poging te doen de relatie te redden...
... of hij dat wil, moet hij zelf weten, maar hij moet wel weten hoe de stand is... dat hij 1-0 achterstaat met nog niet al te lang meer te spelen en onduidelijk hoeveel extratijd hij krijgt..
verder, als hij de relatie wil reddden, zal hij de problemen in hun relatie moeten aanspreken.. om iig de indruk te geven dat hij dat wil oplossen...
het chatten met die man is hooguit een symptoom, maar de problemen liggen juist in zijn relatie
dat geduld komt ook omdat ik verder niks vreemds ben tegengekomen, behalve dat ze zelf aangeeft of ze niet te enthousiast is en zijn reactie daarop en vervolgens die van haar. Alsof ik zou weten dat zij contact hebben, ja dat weet ik wel, maar zij niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:31 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Zij speelt met zijn vertrouwen en stelt dat flink op de proef. En als TS er wat van zegt of er naar vraagt dan negeert ze dat.
'Het is gewoon een vriend' my ass.
Ik bewonder overigens wel het geduld van TS, oprecht.
Ik had het niet beter kunnen verwoorden. @TS, lees je mee?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:49 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ja dat is een oerdrang. Dat kind komt er hoe dan ook. Al springt de man hoog of laag. De man heeft niets te willen in deze.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:29 schreef Lienekien het volgende:
Dat lijkt me echt een groot ding, als een een duidelijke kinderwens heeft en de ander niet.
Zeker, het zal besproken worden, wat daaruit komt zien we wel. Het aanvullen van hem in behoeften van haar die ik niet zou kunnen aanvullen is echt een veel te vroeg stadium hierin. Is dat wel zo, dan is sowieso duidelijk wat het resultaat is.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:02 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik had het niet beter kunnen verwoorden. @:TS, lees je mee?
Doe gewoon dat kind. Of loop weg. Als de vrouw voelt dat het tijd is heb je helemaal niks te willen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:01 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
dat geduld komt ook omdat ik verder niks vreemds ben tegengekomen, behalve dat ze zelf aangeeft of ze niet te enthousiast is en zijn reactie daarop en vervolgens die van haar. Alsof ik zou weten dat zij contact hebben, ja dat weet ik wel, maar zij niet.
nou.. Dat is wel een beetje cru, zolang ik de energie in steek om een relatie in stand te houden en de ander is mogelijk op een ander toer bezig, wat nu nog te vroeg is om zeker te weten, dan loop ik niet weg, dan mag zij dat doen, letterlijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:07 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Doe gewoon dat kind. Of loop weg. Als de vrouw voelt dat het tijd is heb je helemaal niks te willen.
Echt hoor. Zo werkt dat nou eenmaal volgens het oerinstinct.
Als je zoals je zegt in de OP er "anders in staat" dan ben je volkomen kansloos. Je houdt zoiets niet tegen.quote:
Waarom ga je niet in op de posts die gaan over een volwassen oplossing? Het komt over alsof jij alleen maar geïnteresseerd bent in haar confronteren met het appen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:06 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zeker, het zal besproken worden, wat daaruit komt zien we wel. Het aanvullen van hem in behoeften van haar die ik niet zou kunnen aanvullen is echt een veel te vroeg stadium hierin. Is dat wel zo, dan is sowieso duidelijk wat het resultaat is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |