Groen geel.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat was een goede aankoop
De groene jurk is echt een Muizenjurk, en de gele rok is precies zacht genoeg in kleur dat het een hele fijne neutrale kleur is.
Ochgeld weer goed besteed
Pics!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat was een goede aankoop
De groene jurk is echt een Muizenjurk, en de gele rok is precies zacht genoeg in kleur dat het een hele fijne neutrale kleur is.
Ochgeld weer goed besteed
Matchende kaplaarsjes voor de hond.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Regenlaarzen met bloemetjes print erbij en Muis en Ambar gaan wandelen hoor
Het volledige spectrum van zieikniet tot kaniknietzien.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Muis hoeveel verschillende kleuren groen heb jij in je collectie?
Ja
Jij hebt geen CGI nodig met een groen schermquote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het volledige spectrum van zieikniet tot kaniknietzien.
Lijkt mij ondertussen wel verstandig ja dat je een internettoegangsbewijs moet verdienenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:54 schreef Nizno het volgende:
kunnen we bepaalde mensen ook gewoon van internet af gooien?
[ afbeelding ]
Haar toetsenbord is stuk, denk ik.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:54 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
Komt door de kwijldruppels.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Haar toetsenbord is stuk, denk ik.
Sorry. Hat het gehoort op feesboek dus wilden het effen dubbel tsjekkenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:54 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
na je nachtelijke avontuur met de waakvlam had je dat ook verdiendquote:Op vrijdag 16 mei 2025 16:03 schreef bitterbal het volgende:
Had vandaag beter een smurfdag kunnen nemen
Ja hèquote:Op vrijdag 16 mei 2025 16:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
na je nachtelijke avontuur met de waakvlam had je dat ook verdiend
Wat houd je tegen?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 16:05 schreef DeZwabber het volgende:
Ik wil naar huis.
Ik wil naar huis.
Ik wil m'n camera uitpakken.
![]()
![]()
Welke taal is dit?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:54 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
Onderwegquote:Op vrijdag 16 mei 2025 16:13 schreef essnhills het volgende:
Koudste dag van afgelopen 2 en komende 2 weken en mijn buurvrouw gaat BBQen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |