Ligt er maar aan wat jij verkeerd vindtquote:
Ja, alles gemist he!quote:
Dotje toch.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ligt er maar aan wat jij verkeerd vindt
Altijd weer die Dot pppfff.quote:
Zoveelquote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Altijd weer die Dot pppfff.
Wat mot je toch met Dot
Vooruit dan.quote:
Bol... Eh gezellig mee kletsen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Altijd weer die Dot pppfff.
Wat mot je toch met Dot
quote:
Dat doen we dagelijks is het niet hier dan is het wel daar, of daar.quote:
Niet daar.quote:
mjne was er om 13uquote:
Ik weet niet wat ik met haar pakket zou moeten.quote:
Ik kocht de laatste dus ik hoop niet dat het kwijt isquote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De postbode is erg blij met zijn nieuwe jurk.
Gefrituurde papegaaiduikerquote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou de bus terug kwam gelukkig gewoon opdagen. En met dit weer in dit landschap anderhalf uur in de bus is geen straf. Om 3 uur ben ik weer in Torshavn. Dan hard toe aan lunch. Maar eens zien of er wat te vinden is.
In wat voor verpakking komen ze?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:53 schreef essnhills het volgende:
Hier komen zo die lieveheersbeestjeslarven, hoop dat ze nog goed zijn want ze zouden eigenlijk gister komen
in een kooi van kippengaasquote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In wat voor verpakking komen ze?
rare jongens die pakketbezorgersquote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Het ligt bij het pakketpunt, want waarom zou je bij iemand thuis iets bezorgen als het pakketpunt 100 m van het huis is?
Een bakje met koelelement geloof ikquote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In wat voor verpakking komen ze?
Jups of hij dacht: vorige week was ze niet thuis, dus vandaag ook niet.quote:
Hm even afwachten dan maar.quote:
Als het goed is straks de bladluizen nietquote:
Ik hoop het voor je.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als het goed is straks de bladluizen niet
Hier mijn helleborussen, de rozenstruik en het kersenboompjequote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn bergamotplant is bijna groenebladluis
Heb dit nog niet eerder geprobeerdquote:
Dat je eigenlijk een soort bnb hebt voor aanvliegende lieveheersbeestjes.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:01 schreef essnhills het volgende:
Wel eens eerder automagisch gehad met aanvliegende lieveheersbeestjes
Jaquote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je eigenlijk een soort bnb hebt voor aanvliegende lieveheersbeestjes.
M'n kamperfoelie en vlinderstruikenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier mijn helleborussen, de rozenstruik en het kersenboompje
oordopjes of muziek gebruikenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
slapen lukt niet met al het lawaai.
Ik heb ze hier nog niet gezien inde vlinderstruikquote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n kamperfoelie en vlinderstruiken
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
slapen lukt niet met al het lawaai.
Zelf lokken die olijke boefjes,quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ze hier nog niet gezien inde vlinderstruik
Misschien hebben ze hem over het hoofd gezien
Ik zag er van de week al een paar in de Kersenboom zittenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelf lokken die olijke boefjes,
Meidoorn, linde, goudsbloemen, korenbloemen, dille, koriander, duizendblad en margrieten zijn kwekpopulair bij lieveheersbeestjes.
Oogst de luizen uit wraak.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn bergamotplant is bijna groenebladluis
Groen geel.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat was een goede aankoop
De groene jurk is echt een Muizenjurk, en de gele rok is precies zacht genoeg in kleur dat het een hele fijne neutrale kleur is.
Ochgeld weer goed besteed
Pics!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat was een goede aankoop
De groene jurk is echt een Muizenjurk, en de gele rok is precies zacht genoeg in kleur dat het een hele fijne neutrale kleur is.
Ochgeld weer goed besteed
Matchende kaplaarsjes voor de hond.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Regenlaarzen met bloemetjes print erbij en Muis en Ambar gaan wandelen hoor
Het volledige spectrum van zieikniet tot kaniknietzien.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Muis hoeveel verschillende kleuren groen heb jij in je collectie?
Ja
Jij hebt geen CGI nodig met een groen schermquote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het volledige spectrum van zieikniet tot kaniknietzien.
Lijkt mij ondertussen wel verstandig ja dat je een internettoegangsbewijs moet verdienenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:54 schreef Nizno het volgende:
kunnen we bepaalde mensen ook gewoon van internet af gooien?
[ afbeelding ]
Haar toetsenbord is stuk, denk ik.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:54 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
Komt door de kwijldruppels.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Haar toetsenbord is stuk, denk ik.
Sorry. Hat het gehoort op feesboek dus wilden het effen dubbel tsjekkenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:54 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
na je nachtelijke avontuur met de waakvlam had je dat ook verdiendquote:Op vrijdag 16 mei 2025 16:03 schreef bitterbal het volgende:
Had vandaag beter een smurfdag kunnen nemen
Ja hèquote:Op vrijdag 16 mei 2025 16:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
na je nachtelijke avontuur met de waakvlam had je dat ook verdiend
Wat houd je tegen?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 16:05 schreef DeZwabber het volgende:
Ik wil naar huis.
Ik wil naar huis.
Ik wil m'n camera uitpakken.
![]()
![]()
Welke taal is dit?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:54 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
Onderwegquote:Op vrijdag 16 mei 2025 16:13 schreef essnhills het volgende:
Koudste dag van afgelopen 2 en komende 2 weken en mijn buurvrouw gaat BBQen
Even vragen of ze jou ook wat komt brengen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 16:13 schreef essnhills het volgende:
Koudste dag van afgelopen 2 en komende 2 weken en mijn buurvrouw gaat BBQen
Is er iemand die je fysiek tegenhoudt?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 16:16 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben ook wel een beetje klaar met werken tbh, mede door een lopend slaaptekort van een uur of veertien deze week.
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 16:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Even vragen of ze jou ook wat komt brengen.
Hemzelf?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is er iemand die je fysiek tegenhoudt?
klingon denk ikquote:
Ja, ik. Geen zin om naar de bus toe te lopen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is er iemand die je fysiek tegenhoudt?
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:54 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
met zalm! en ei!quote:
Je zit daar wel gebakkenquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 16:57 schreef essnhills het volgende:
Het pakketje is er en er lopen kleine beestjes in
Dus zo te zien hebben ze de dag vertraging overleefd
Lieveheersbeestjeslarven tegen de bladluisquote:
Uhm...quote:Op vrijdag 16 mei 2025 16:57 schreef essnhills het volgende:
Het pakketje is er en er lopen kleine beestjes in
Dus zo te zien hebben ze de dag vertraging overleefd
quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:03 schreef essnhills het volgende: