Dat is zeker fijn. Hier moet hij het van hebben. Ik las de vergelijking met Zweden 2019 als jurylied, oftewel John Lundvik. Daar zit misschien wel wat in (ook qua waarschijnlijk minder appeal voor de televote...)quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:04 schreef Greys het volgende:
Wel fijn dat het aan z'n jury optreden in elk geval niet zal liggen.
Echt hè. Wie er ook wint, NIET ZWEDEN!!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:18 schreef TLC het volgende:
Oh jee Zweden gaat winnen want ja het is Zwedenecht dat land heeft na vorig jaar totaal bij me afgedaan
Als t Nederland niet gaat worden hoop ik op Frankrijk (Pravi had in Rotterdam moeten winnen) of anders gun ik het Luxemburg ook weleens
Hm ja, ik snap wel een beetje wat je bedoelt. Maar ik durf dan wel te zeggen dat Claude toch meer aan de hartstrings pullt zeg maar. Die is meer ontwapenend en vertederend als persoon dan John, vind ik zelf. (En ik heb geen hekel aan Lundvik).quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:13 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat is zeker fijn. Hier moet hij het van hebben. Ik las de vergelijking met Zweden 2019 als jurylied, oftewel John Lundvik. Daar zit misschien wel wat in (ook qua waarschijnlijk minder appeal voor de televote...)
Claude oogt ontwapenend. Van zichzelf al, maar ook de staging geeft hem al die ruimte. Frankrijk ziet er berekenend uit. En blijft alsmaar hetzelfde. Zwitserland zit ook wel dicht op de kijkers, met de steadycam, maar de staging is verder ook niet zo avontuurlijk. Ik schrijf Claude nog niet af voor plek 1. Het is niet een un, deux, trois(tje) maar er zijn zeker kansen. Ik denk nog steeds dat Oostenrijk in de televetes eerder onderuit gaat dan Claude.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm ja, ik snap wel een beetje wat je bedoelt. Maar ik durf dan wel te zeggen dat Claude toch meer aan de hartstrings pullt zeg maar. Die is meer ontwapenend en vertederend als persoon van John, vind ik zelf. (En ik heb geen hekel aan Lundvik).
Claude straalt meer oprechte emotie uit, zeker. Maar ik denk alsnog dat de televote wel eens een beetje tegen kon vallen, als ik de streams en hype na de semi zo een beetje volg. Dat afgezaagde liedje van Noorwegen doet het nog beter (buiten het eigen land).quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm ja, ik snap wel een beetje wat je bedoelt. Maar ik durf dan wel te zeggen dat Claude toch meer aan de hartstrings pullt zeg maar. Die is meer ontwapenend en vertederend als persoon van John, vind ik zelf. (En ik heb geen hekel aan Lundvik).
Frankrijk heeft een fake applaus in de laatste minuut las ik en eigenlijk is dat gewoon best een beetje oplichterij van juryleden en morgen de tv kijkers.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:27 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Claude oogt ontwapenend. Van zichzelf al, maar ook de staging geeft hem al die ruimte. Frankrijk ziet er berekenend uit. En blijft alsmaar hetzelfde. Zwitserland zit ook wel dicht op de kijkers, met de steadycam, maar de staging is verder ook niet zo avontuurlijk. Ik schrijf Claude nog niet af voor plek 1. Het is niet een un, deux, trois(tje) maar er zijn zeker kansen. Ik denk nog steeds dat Oostenrijk in de televetes eerder onderuit gaat dan Claude.
Zou zeker kunnen hoor.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:30 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Claude straalt meer oprechte emotie uit, zeker. Maar ik denk alsnog dat de televote wel eens een beetje tegen kon vallen, als ik de streams en hype na de semi zo een beetje volg. Dat afgezaagde liedje van Noorwegen doet het nog beter (buiten het eigen land).
Hebben wij niet nog een paar seconden over voor een bandje met WE WANT MORE, WE WANT MORE aan het einde?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Frankrijk heeft een fake applaus in de laatste minuut las ik en eigenlijk is dat gewoon best een beetje oplichterij van juryleden en morgen de tv kijkers.Maar ja het moet allemaal maar fake enzo want oprecht zaalgeluid zit er niet meer in door de deelname van een bepaald land.
Claude is inderdaad lekker echt.
Maar ik ben ook zeker niet overtuigd van een enorme televote hoor. Ik voel nog wel kansen. Dat wel. En het kijkt leuker als ik me daaraan vastklamp.
Ja. Nu nog autotune toestaan en dan is er helemaal niets echts meer aan.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hebben wij niet nog een paar seconden over voor een bandje met WE WANT MORE, WE WANT MORE aan het einde?
Maar eens hoor, dat nep-applaus haalt wéér een stukje charme weg bij het ESF.
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:31 schreef Spablauw214 het volgende:
MAAR eerst vanavond en we gaan WINNEN.
Wat mooi om te zien! Die lichtjes in het publiek werken inderdaad erg goed. 🥰quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:55 schreef TDHS het volgende:
Was dit al gepost?
https://nos.nl/l/2567598
Vanavond is het alles of niets voor Claude bij de finale van het Eurovisie Songfestival. Ook voor de mensen achter de schermen moet nog één keer alles samenkomen. We keken met de creative director en de choreograaf naar Claudes act. "Centimeterwerk."
Ik heb er niet naar gezocht, maar het zou gewoon hetzelfde als dinsdag moeten zijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:06 schreef Thrts het volgende:
Is het optreden van gisteravond al ergens opgedoken?
Nee hoor, een zinnetje is anders.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb er niet naar gezocht, maar het zou gewoon hetzelfde als dinsdag moeten zijn.
En hij deed het uitstekend
Gelukkig nemen de meeste juryleden hun taak niet zo serieus dat het ze zou opvallen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee hoor, een zinnetje is anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |