Yes, morgen in het stadion ernaast op groot schermquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Betekent dit eigenlijk dat je er beide semi avonden bij bent geweest?En de finale ook nog?
Wat tof!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yes, morgen in het stadion ernaast op groot scherm
Lord. Alles dichtdoen en afsluiten en de auto verderop parkeren!!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:54 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
OMFG dit is zó herkenbaar!
Mijn schoonouders en vooral mijn schoonvader nodigt zichzelf gewoon uit of komt gewoon wanneer het hem uitkomt
Gewoon zeggen dat je niet wilt.
Apart dat Erika, JJ en Louane hier niet tussen staanquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:17 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
Het zijn geen Joost-scores, maar een half miljoen keer 0,003 is toch ook mooi meegenomen.
Dat is sowieso mooi.quote:
Dit zijn de streams van gisteren, dus (grotendeels) in aanloop naar de show.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Apart dat Erika, JJ en Louane hier niet tussen staan
Najsquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Lord. Alles dichtdoen en afsluiten en de auto verderop parkeren!!
Inmiddels is het schoonzus probleem opgelost. Ze appte zelf al dat ze niet bleven hangen en echt alleen langskomen om iets op te halen.
Heb het ESF wel even erbij gehaald.![]()
God. Zij. Dank.![]()
Elk weekend is een optie maar waarom morgen?![]()
Ik was echt pre-annoyed.
Anyway: morgen feeeest!!
gieren als dat zou gEBUrenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:17 schreef Greys het volgende:
Ik heb dinsdag in whatsapp geroepen dat ik dacht dat die fake stage invader in de act van Tommy tijdens de finale wordt vervangen door Joost.
Maar dat zal waarschijnlijk niet mogen, de ene persoon door de ander vervangen ook al is de bijdrage maar 6 seconden ofzo?
Als het wel mag hoop ik het. Wishful thinking. Want het zal echt wel niet mogen.
#delulu
Ik lees tot nu toe in alle reacties niks over een tekstueel foutje? Wat dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:24 schreef drxanax het volgende:
Lees op twitter dat juryshow goed is gegaan maar wel klein tekstueel foutje.
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik lees tot nu toe in alle reacties niks over een tekstueel foutje? Wat dan?
Hij vergat remember, en herhaalde een zin uit het eerste couplet in het tweede. Of zoiets.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik lees tot nu toe in alle reacties niks over een tekstueel foutje? Wat dan?
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:28 schreef Dave het volgende:
[..]
Hij vergat remember, en herhaalde een zin uit het eerste couplet in het tweede. Of zoiets.
Ja true, heel veel positieve reacties juist!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:32 schreef Greys het volgende:
Oh ik lees het nu ja.
Dat weet geen enkel jurylid gelukkig haha.
Heel fijn dat hij vocaal het iig uitstekend deed en heel veel lof lees ik!
We gaan morgen winnen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |