Maar dus niet altijd.quote:
Nou ja.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan zijn ze nog daabs en onderdanig ook dus.
Soms spreek ik voor mijn onderbuikquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Mannen horen gewoon hele grote predatoren als huisdieren te hebben zoals tijgers en wolven.
Die is wel minimaal 6 meter hoog he? Want anders is ze te kleinquote:
Ik ben heul geen huisdierquote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Mannen horen gewoon hele grote predatoren als huisdieren te hebben zoals tijgers en wolven.
Hitler had tenminste een stoere herdershond, zou raar zijn als die met een Chihuahua in een roze jurkje had rondgelopen, als we die toen al uitgevonden hadden.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Je bent ook geen buitendier.quote:
Het zijn toch altijd prinsessen die een tijger hebben.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zat gister nog buitenquote:
Dan zou zijn partij idd niet zo groot zijn geworden.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hitler had tenminste een stoere herdershond, zou raar zijn als die met een Chihuahua in een roze jurkje had rondgelopen, als we die toen al uitgevonden hadden.
Wat voor zielig persoon ben je als eigenwaarde afhangt van het type hondquote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hitler had tenminste een stoere herdershond, zou raar zijn als die met een Chihuahua in een roze jurkje had rondgelopen, als we die toen al uitgevonden hadden.
Oke, dan welquote:
Ja, bijna wel.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die is wel minimaal 6 meter hoog he? Want anders is ze te klein
Ken je US?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat voor zielig persoon ben je als eigenwaarde afhangt van het type hond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |