Dat zijn geen honden.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:48 schreef Ama het volgende:
Blijft toch fascinerend om te zien.. mensen met "honden" op straat die nog kleiner zijn dan Hedwig.
Hallo dagdagelijks mensenmens.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leeft die autistische zwakbegaafde drugsverslaafde eigenlijk nog wel?
Canine rattenquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb jurkjes betaald van de blauwe envelop
Ratten die zich identificeren als hondquote:
Same.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als het goed is, nul aanslag.
En de warmtepompquote:
zie niet wat er mis mee isquote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
En de warmtepomp
Anders zijn het wel erg veel jurkjes in 1x
Bedoel je dan dat ze dik zijn?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle mensen tellen mee maar sommigen gewoon wat meer.
Of ze lopen met het hondje van de vrouw.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:51 schreef UitStraling het volgende:
Mannen met kleine honden houden meestal van mannen.
Eehquote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:51 schreef bitterbal het volgende:
Ik moet de helft minder betalen dan vorige keer dus dat is mooi
Dan telt iedereen hier dubbel meequote:
Of het zijn gewoon mannen die van kleine hondjes houden.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:51 schreef UitStraling het volgende:
Mannen met kleine honden houden meestal van mannen.
Met warmtepomp kan ik van de winter ook comfortabel mooi zitten wezen in mijn jurkjesquote:
Nja, die tellen juist niet mee, verdienen vaak minder centjes, kunnen de 250 meter sprint amper aan en die paren ook stukken minder.quote:
Nou, spreek lekker voor jezelf.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan telt iedereen hier dubbel mee
Behalve etto
Dat doe ik meestal eigenlijk welquote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, spreek lekker voor jezelf.
Dan zijn ze nog daabs en onderdanig ook dus.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of ze lopen met het hondje van de vrouw.
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nja, die tellen juist niet mee, verdienen vaak minder centjes, kunnen de 250 meter sprint amper aan en die paren ook stukken minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |