abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 mei 2025 @ 23:33:24 #1
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_217649611
...... en dan zit ik met de gebakken koeievlaaien, want daar wordt ie strontzaggerijnig van en is ie niet te genieten.

Hij houdt namelijk op zijn tijd wel van een stevig potje achterom, net als Kees Kankerkachel. Terwijl het mij nauw helemaal niks lijkt, maar goed dit terzijde en smaken verschillen.

Klacht: dat Dirkje hem niet effen terwille wil zijn
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_217650268
Doe jij effe bukken joh Neem het voor het team
pi_217651188
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 23:33 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
...... en dan zit ik met de gebakken koeievlaaien, want daar wordt ie strontzaggerijnig van en is ie niet te genieten.

Hij houdt namelijk op zijn tijd wel van een stevig potje achterom, net als Kees Kankerkachel. Terwijl het mij nauw helemaal niks lijkt, maar goed dit terzijde en smaken verschillen.

Klacht: dat Dirkje hem niet effen terwille wil zijn
Is het zo dat als je uit dat gat iemand pakt dat je slurf dan ook naar stront ruikt?
  vrijdag 16 mei 2025 @ 13:35:10 #4
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_217653933
Kontplimenten voor de woordspeligheden.
  vrijdag 16 mei 2025 @ 18:27:21 #5
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_217656070
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 08:41 schreef stokj het volgende:

[..]
Is het zo dat als je uit dat gat iemand pakt dat je slurf dan ook naar stront ruikt?
tenzij je er eerst een klysmabehandeling door gooit denk ik
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')