quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien kan ze de ketel even opsturen zodat iemand er thuis even naar kan kijken.
Dan woon ik dichterbij in Capelle. Nou bal wees welkom mits je tegen teringzooi kunt.quote:
Mijn pakketje uit Duitsland zweeft nog ergens in Duitsland rond volgens mijquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:45 schreef DeZwabber het volgende:
Oeh. Camera is in Luik aangekomen. Nog steeds stille hoop dat hij morgen komt ipv maandag.
Ja, hmm, nu is-ie in België. Ik weet het niet.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:45 schreef DeZwabber het volgende:
Oeh. Camera is in Luik aangekomen. Nog steeds stille hoop dat hij morgen komt ipv maandag.
das die tapvraagquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:40 schreef Recce het volgende:
[..]
En nu ook een foto van de CV-ketel met melding als je de warmwaterkraan open hebt staan?
Wat een Duitsers.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn pakketje uit Duitsland zweeft nog ergens in Duitsland rond volgens mij
koude kraan 10 minuten open zettenquote:
Geeft hij een druk aan?quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das die tapvraag
[ afbeelding ]
Das geen foutmelding
Heb je een modelnummer?quote:
En zit er een aan/uitknopje op?quote:
ja heb hem ook nog bijgevvuldquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Geeft hij een druk aan?
boven 1.0 op zn minst, tussen 1.5 en 2 bar het liefst.
Nee alleen een stekkerquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:52 schreef Sally het volgende:
[..]
En zit er een aan/uitknopje op?
Mijn ketel geeft alleen de druk aan als die 'uit' staat, maar daarna moet ik m wel weer 'aan' zetten.
Anders gaat er geen stroom lopen om de kachel aan te steken
dan had ze niet tapvraag op het display gezien lijkt me... dan had er een foutmelding gestaanquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:54 schreef Modus het volgende:
Stomme vraag hoor maar krijgt het ding wel water?
Mja deze kan je niets indrukken ofzo. geen knopjesquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:53 schreef Nizno het volgende:
awb thermomaster iets gevonden op internet
Panic schreef:
Let erop dat je het warm water heel makkelijk kan uitschakelen op het display. Het pijltje moet bij het kraantje en de radiator staan.
dat denk ik wel? weet niet je dat checkt?quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:54 schreef Modus het volgende:
Stomme vraag hoor maar krijgt het ding wel water?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |