Alle grote steden zijn nu in handen van GroenLinksquote:
Je wil zeggen dat deze geschiedenis niet op 7 oktober begon!?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 07:47 schreef Richestorags het volgende:
[..]
37 maar ik kan me een aantal dingen herinneren van het nieuws. De jaren '90 herinneringen zijn beelden van bomaanslagen in Israël, de brandende hoteltoren in Sarajevo en beelden van Rwanda.
"Het zal best". Ja, dat zal best. Alles wat hierna is gebeurd en zelfs nu gebeurt moet je namelijk in de context plaatsen van wat er in de jaren '90 is gebeurd. Die waren extreem pivotaal. En dat heeft weer een context met '70, '67 en '48, WO2, WO1, etc. etc.
Jij bent psycholoog?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 07:16 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je verwart hun energie die ze door hun mentale instabiliteit en narcisme krijgen met empathie.
Gaza verdiende die blokkade met Hamas aan de macht, hun wapensmokkel en hun drinkwaterleidingen waar ze raketten van bouwden en EU-geld dat werd gebruikt voor wapens. Gaza heeft een heleboel tools voor opbouw gekregen maar Hamas heeft ze allemaal voor militaire doeleinden gebruikt.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:06 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat deze geschiedenis niet op 7 oktober begon!?
In 67 heeft Israël zo'n 20.000 mensen gedood vanwege een blokkade die lang niet zo streng als die van Gaza in 2023 was. Maar 7 oktober was zonder enige reden en uitzonderlijk barbaars. Graag uw mening.
Progressieven in Amerika hebben significant meer DSM-V aandoeningen. Niet gek. Je moet de wereld wel "anders" zien om een beroepsdemonstrant te zijn.quote:
1 op 3 slachtoffers waren van veiligheidsdiensten. Als iemand 80% van jouw woonplaats kapot schiet kun je er vanuit gaan dat de verhouding slechter is.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:16 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Gaza verdiende die blokkade met Hamas aan de macht, hun wapensmokkel en hun drinkwaterleidingen waar ze raketten van bouwden en EU-geld dat werd gebruikt voor wapens. Gaza heeft een heleboel tools voor opbouw gekregen maar Hamas heeft ze allemaal voor militaire doeleinden gebruikt.
In '67 begon Egypte met oorlogshandelingen en oorlogstaal tegen het toen rechtschapen opererende Israël, wetende waar dit op zou uitdraaien na hun eerdere agressie in 1956. Ook stuurde Egypte de vredesgezanten van UNEF weg en mobiliseerde hun leger. Het was dus duidelijk waar Egypte op uit was. De slachtoffers in dat conflict waren bijna allemaal militairen i.t.t. de absolute brute en barbaarse slachtpartij van Hamas waarvan de slachtoffers met name linkse hippies en progressieven waren. Burgers. 1967 is totaal niet te vergelijken met oktober 7 en dat je het wederom probeert is net zo barbaars als oktober 7 zelf.
Wat probeer je te zeggen? Doel je op 1967 of oktober 7 met je getal trouwens?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:28 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
1 op 3 slachtoffers waren van veiligheidsdiensten. Als iemand 80% van jouw woonplaats kapot schiet kun je er vanuit gaan dat de verhouding slechter is.
7 oktober. Dat de barbaarse slachting nog niet in de buurt komt van wat vandaag gaande is.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:38 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wat probeer je te zeggen? Doel je op 1967 of oktober 7 met je getal trouwens?
Aah, je probeert een barbaarse slachting te whitewashen. Petje af hoor. Want 1 op de 3 slachtoffers waren werkzaam voor veiligheidsdiensten (gek he in Israël).quote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:43 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
7 oktober. Dat de barbaarse slachting nog niet in de buurt komt van wat vandaag gaande is.
Ook mensen met een DSM-V kunnen geraakt worden door iets wat in de wereld gebeurt.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:17 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Progressieven in Amerika hebben significant meer DSM-V aandoeningen. Niet gek. Je moet de wereld wel "anders" zien om een beroepsdemonstrant te zijn.
Die hebben misschien meer geld om een psycholoog en psychiater te bezoeken en zich te laten behandelen…quote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:17 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Progressieven in Amerika hebben significant meer DSM-V aandoeningen. Niet gek. Je moet de wereld wel "anders" zien om een beroepsdemonstrant te zijn.
7 oktober was de 911 voor Israël. Zo wreed, zo massaal. Ongekend.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:48 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Aah, je probeert een barbaarse slachting te whitewashen. Petje af hoor. Want 1 op de 3 slachtoffers waren werkzaam voor veiligheidsdiensten (gek he in Israël).
Niks van wat vandaag gaande is zou gaande zijn als Hamas zich gewoon netjes had gedragen en niet als een beest was tekeer gegaan. Dat er ook burgerslachtoffers vallen komt omdat die laffe honden zich in stedelijk gebied verschuilen en overal wapenopslagplaatsen hebben.
Dat is dus het punt. Social justice warriors zijn niet "leuk" en hebben geen "leuk" leven. Het feit dat ze demonstreren is een reflectie van hun innerlijke onrust, gecombineerd met een vleugje narcisme.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ook mensen met een DSM-V kunnen geraakt worden door iets wat in de wereld gebeurt.
En dus kiezen ze ervoor om op een middag waar ze iets leuks konden doen, om ergens te demonstreren en door allerlei social media helden voor rotte vis uitgemaakt te worden.
Nou wordt hij mooi. Net was bijna iedereen nog links burgerslachtoffer en als je de realiteit benoemd is het whitewashing. Maar je bent niet pro Israël hoor.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:48 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Aah, je probeert een barbaarse slachting te whitewashen. Petje af hoor. Want 1 op de 3 slachtoffers waren werkzaam voor veiligheidsdiensten (gek he in Israël).
Niks van wat vandaag gaande is zou gaande zijn als Hamas zich gewoon netjes had gedragen en niet als een beest was tekeer gegaan. Dat er ook burgerslachtoffers vallen komt omdat die laffe honden zich in stedelijk gebied verschuilen en overal wapenopslagplaatsen hebben.
En jij je er maar druk over maken, wat een positiviteit, leuk mens!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:10 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat is dus het punt. Social justice warriors zijn niet "leuk" en hebben geen "leuk" leven. Het feit dat ze demonstreren is een reflectie van hun innerlijke onrust, gecombineerd met een vleugje narcisme.
Dit aangewakkerd door propagandisten etc.
Voor het geval het je ontgaan was, heeft Israël een bovengemiddeld aantal mensen bij de veiligheidsdiensten. Ook de linkse hippies moeten immers dienstplicht doen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:12 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nou wordt hij mooi. Net was bijna iedereen nog links burgerslachtoffer en als je de realiteit benoemd is het whitewashing. Maar je bent niet pro Israël hoor.
Riche is niet pro-Israel, maar anti-moslim. Zoals je in alle topics waar hij aan meedoet kan lezen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:12 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nou wordt hij mooi. Net was bijna iedereen nog links burgerslachtoffer en als je de realiteit benoemd is het whitewashing. Maar je bent niet pro Israël hoor.
Je zegt hetzelfde, alleen wil jij graag nog even duidelijk maken dat je er emotioneel in staat. Ik doe slechts een observatie.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:13 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Nogal moeilijk om de pr oorlog te winnen als iedereen kan zien waar alles plat ligt. Niet in Israel.
Imperialisme is ook niet zo'n populaire ideologie meer.
Dit is wel een erg 'ik ben 50+ en kan niet meer 1 km hardlopen' analyse.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 07:16 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je verwart hun energie die ze door hun mentale instabiliteit en narcisme krijgen met empathie.
Ik ben niet in Nederland en lig plat vanwege een rugblessure, dus Fok! is een mooie afleiding. Geniet ervan iig.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:14 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En jij je er maar druk over maken, wat een positiviteit, leuk mens!
Soms kun je dingen beter naast je neerleggen. Veel mensen doen nou eenmaal dingen waar je het niet mee eens bent. Zonder meteen in allerlei hokjes te gaan denken.
Dodelijk vermoeiend de indeling van de wereld volgens sommige users hier op fok. Sommigen zijn er dag in, dag uit, mee bezig.
Ik ga vandaag genieten van het mooie weer in ieder geval.
Dat kan.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dit is wel een erg 'ik ben 50+ en kan niet meer 1 km hardlopen' analyse.
Bijna goed. Ik ben anti-Islam. Subtiel maar significant verschil. Verder correct geïdentificeerd dat ik niet pro-Israël ben. Zou ook vreemd zijn, ik ben niet Joods noch rabiaat Christelijk en woon ver ervandaan.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:17 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Riche is niet pro-Israel, maar anti-moslim. Zoals je in alle topics waar hij aan meedoet kan lezen.
Ja dit is natuurlijk gewoon amateur-psychologie om maar niet te hoeven toegeven dat Gaza die mensen blijkbaar wel iets boeit.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:10 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat is dus het punt. Social justice warriors zijn niet "leuk" en hebben geen "leuk" leven. Het feit dat ze demonstreren is een reflectie van hun innerlijke onrust, gecombineerd met een vleugje narcisme.
Dit aangewakkerd door propagandisten etc.
Arguably zou je de affecten van de Grote Sprong voorwaarts en de Culturele Revolutie als een grotere massamoord kunnen noemen, maar soit.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 02:37 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Tsja. Ik praat hier met iemand die de grootste massamoord van de 20e eeuw bagatelliseert dus waar gaat dit over?
Daarnaast durf ik mijn hand ervoor in het vuur te steken dat ik meer kennis van dit conflict heb dan jij.
Het feit ook weer dat je me als "pro-Israël" afschildert, net als Etto, is tenenkrommend en kenmerkend voor hoe lieden als jij denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |