2005quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste leuke Giro?
Lijkt erop dat ze gewoon overal maximaal willen scoren, dus ook een klassement naast ritzege + eventueel bergtrui. Al kan het zijn dat hem dat uiteindelijk net die ritzege kost tov iemand die vol voor die ene dag gaatquote:
Max Poole ook niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gijs Leemreize is geen inspirerende persoonlijkheid.
Dat geldt voor wielrenners in het algemeen welquote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:54 schreef Halcon het volgende:
Inspirerende persoonlijkheden en Picnic zal ook wel lastig samen gaan.
En sekteleider Spekenbrink zag dat het goed was.quote:
Zeges voor uae dit seizoenquote:
welke reclame?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Die reclame-oorlog van Steef is ietwat irritant.
Gewoon betalen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik moet iedere keer een advertentie van 15 seconde zien.
Hmm..ik heb echt nog nooit een reclame op zijn website gezien. Gewoon adblocker gebruiken.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik moet iedere keer een advertentie van 15 seconde zien.
Aha. Dat gaat wel enorm hard ja. Record zal wel van Columbia zijn die overal en nergens wonnen destijds?quote:
Dan krijg je elke keer de melding dat je de adblocker uit moet zetten..quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:10 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hmm..ik heb echt nog nooit een reclame op zijn website gezien. Gewoon adblocker gebruiken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |