Wanneer was de laatste leuke Giro?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:21 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik ben Uae moe.
Ik noteer alvast de derde doodsaaie Giro op één rij.
Die met Hindley / Kelderman?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste leuke Giro?
Die met Froomequote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Corona editie denk ik nu. Dat hele najaar was sowieso een topshow.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alleen de Giro van vorig jaar was afschuwelijker dan die.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:23 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Die met Hindley en Kelderman was wel lachen. Thomas vs. Roglic had wel nog spankracht.
Dat was de meest apathische ronde ooit.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:23 schreef The_Undertone het volgende:
[..]Thomas vs. Roglic had wel nog spankracht.
met onze man in de sneeuw crash en later met onze Tomquote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee joh, dat was afgrijselijk. Moordenaar Dennis die heel de klim naar Sestriere voor zijn rekening neemt, brrr.quote:
Ja, ik herinner me gewoon dat het aankwam op de laatste rit; heb de rest verdrongen omdat Remco die altijd zou gewonnen hebben.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:24 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Dat was de meest apathische ronde ooit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |