Denk dat z'n focus al naar morgen is gegaanquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dan zit je lekker achterin Twan... Beetje actief blijven
Dit lijkt me rijden voor de ritzege bij RBquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is nog 20km dalen maar het zou me verbazen als Red Bull wil gaan koersen vandaag
Voorsprong loopt wel langzaam op. Maar eens zien hoe hard ze gaan brommeren vanaf voet van Tagliacozzoquote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:03 schreef Slobeend het volgende:
Ik had toch verwacht dat Roglic het roze ging weggeven vandaag.
Je kunt niet iets weggeven dat je niet hebtquote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:03 schreef Slobeend het volgende:
Ik had toch verwacht dat Roglic het roze ging weggeven vandaag.
Ze verliezen toch langzaam maar zeker tijd op de vluchters, ze zullen straks het tempo wat op moeten voeren als ze de etappe willen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Je kunt niet iets weggeven dat je niet hebt
Hoorde wel dat ze bij RB zeggen dat deze klim gemaakt is voor Roglic. Waarschijnlijk willen ze dan vandaag rit + boni’s pakken om het roze dan morgen alsnog weg te geven. Zondag wordt sowieso wel een vreemde rit
Ja, als ze dit niet kunnen controleren voor de ritzege van Roglic, wordt het nog een lange Giro voor ze..quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:36 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze verliezen toch langzaam maar zeker tijd op de vluchters, ze zullen straks het tempo wat op moeten voeren als ze de etappe willen.
Hoole lost wat openstaande rekeningen inquote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, als ze dit niet kunnen controleren voor de ritzege van Roglic, wordt het nog een lange Giro voor ze..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |