SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik heb de musical twee keer gezien. Een keer in Nederland en een keer op Broadway. Dat was best indrukwekkend.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:21 schreef livelink het volgende: Tja, ik heb hem gezien. 0 indruk op me gemaakt.
Misschien de musical inderdaad. De film deed me helemaal niks. Ik ben sowieso niet zo'n Disney-liefhebber eigenlijk.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb de musical twee keer gezien. Een keer in Nederland en een keer op Broadway. Dat was best indrukwekkend.
Uit 1998 inderdaad.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:24 schreef livelink het volgende:
Volgens mij is dit een ESF-nummer. Toepasselijk voor vanavond.
Best een leuk nummer eigenlijk. Hopelijk heeft ze gewonnen.quote:
Ze is 2e geworden.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Best een leuk nummer eigenlijk. Hopelijk heeft ze gewonnen.
Ah, ik protesteer met terugwerkende kracht.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze is 2e geworden.
Dana International won dat jaar.
quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, dit is voor de echte liefhebbers: https://www.tivolivredenb(...)p_nieuwsbrief_-_jhes
Ik zal hem eens doorzetten naar mijn man.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, dit is voor de echte liefhebbers: https://www.tivolivredenb(...)p_nieuwsbrief_-_jhes
Ik snap eerlijk gezegd niet dat ze mee mogen doen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, ik protesteer met terugwerkende kracht.
Fijne avond, en ik ga er nog even over denken.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:31 schreef livelink het volgende:
Ik ga afsluiten. Veel luisterplezier nog en tot zaterdagavond later (als je draait met het ESF)
Ja, dat weet ik wel zeker. Triest allemaal. Verpest echt wel een beetje het ESF.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd niet dat ze mee mogen doen.
En reken maar dat dat optreden verstoord gaat worden.
Waarom zou UK niet mee mogen doen?quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd niet dat ze mee mogen doen.
En reken maar dat dat optreden verstoord gaat worden.
Fijne avondquote:Op donderdag 15 mei 2025 19:31 schreef livelink het volgende:
Ik ga afsluiten. Veel luisterplezier nog en tot zaterdagavond later (als je draait met het ESF)
Dat wist ik, maar ik dacht dat Symph het over Imaani had.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, Israel, die wonnen dat jaar
Het is geen slecht nummer, maar dat is toch wel wat teveel. Voor elke nummer.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik was toen dit een hit was op vakantie in Duitsland en dit kwam op high rotation langs op alle muziekzenders op tv, met een beetje geluk qua zappen zag je het minimaal 1 keer per uur
quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja euh van die zwarte jochies met Casanova
quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:40 schreef Symphonic het volgende:
Zo, er wordt even een liedje in de tgv gesmeten
France Gall - Ella
quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat had zero nou niet moeten doen.
Haus am See
quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:11 schreef Symphonic het volgende:
Bananarama en Fun Boy Three - It Ain't What You Do
quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat blijft een geweldige plaat.
Deze ookBelle Histoire
quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Sinds iemand me ooit vertelde dat Gerard in z’n stoere cowboylaarzen knalroze meisjessokken draagt moet ik daar altijd aan denken. Maakt deze versie verder niet beter.
Bij mij ook. 1 van de betere.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:19 schreef Symphonic het volgende:
Deze staat wel hoog in mijn lijst favoriete songfestivalnummers
quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:24 schreef Symphonic het volgende:
Ook een lekker liedje dit, maar ik kan de titel echt niet oplepelen
Ik zal er niet zijn.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:34 schreef Symphonic het volgende:
Nou, het wordt heel gezellig in Eindhoven komend weekend
Ik snap ook niet waarom ze zo enorm succesvol waren. Misschien ook het gebrek aan beter op dat moment?quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:56 schreef Symphonic het volgende:
Roberto Jacketti and the scooters - I save the day
Moest je dit zingen tijdens muziekles?quote:
Jaquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Moest je dit zingen tijdens muziekles?
Lijkt me niet het fijnste nummer om te moeten zingen.quote:
Dank voor de fijne muziek.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:01 schreef Melting het volgende:
Het zit er weer op.
Bedankt voor het luisteren.
Vanwege het ESF draai ik komende zaterdag niet.
Fijne avond en wellicht tot volgende week.
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik de enige luisteraar zou zijn en ik hou het nooit heel lang volquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:04 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga zaterdag sowieso geen Songfestival kijken; daar ben ik sinds vorig jaar mee gestopt. Ik zou dus wel luisteren naar een eventuele uitzending - en anders wil ik zelf ook best een paar uurtjes oldies draaien, als er behoefte aan is. Zo niet, ook geen enkel punt
Ik lees het wel.
Ik ga ook niet naar het ESF kijken, maar ben zaterdag pas rond 22.30/23.00 thuis. Dus ik zou pas laat meeluisteren.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:04 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga zaterdag sowieso geen Songfestival kijken; daar ben ik sinds vorig jaar mee gestopt. Ik zou dus wel luisteren naar een eventuele uitzending - en anders wil ik zelf ook best een paar uurtjes oldies draaien, als er behoefte aan is. Zo niet, ook geen enkel punt
Ik lees het wel.
Hutje op de heiquote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:32 schreef Doedezemaar het volgende:
En daar gaat m’n plan om dingen in de tuin doen, er staat weer eens een buurman tegels te slijpen en met nog meer andere apparaten herrie te maken
Graag, heel graag. Andere buurman had gisteren weer een een jacuzzifeestje, dus ik heb met de ramen en ventilatieroosters dicht geslapen om ze wat minder hard te horen.quote:
Lijkt me echt horror. De 'hele' maatschappij lijkt alsmaar egoïstischer te worden.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Graag, heel graag. Andere buurman had gisteren weer een een jacuzzifeestje, dus ik heb met de ramen en ventilatieroosters dicht geslapen om ze wat minder hard te horen.
Ticket is binnenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:32 schreef livelink het volgende:
Net terug van Yentl en de Boer. @:symphonic, je moet deze show echt gaan zien als je de kans hebt. Dit was nog een try-out, maar al zo ontzettend goed!
Doe je wel voorzichtig? We zijn er vanavond helaas niet bij, te druk met andere dingen waaronder de kasquote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:40 schreef DJ11 het volgende:
Lichtelijk gehavend na een valpartij met de fiets, maar ik ben thuisTijd om de uitzending voor vanavond in elkaar te bakken. Aanvang 19:00 uur. Aankondiging volgt.
Uiteraard doe ik voorzichtigquote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Doe je wel voorzichtig? We zijn er vanavond helaas niet bij, te druk met andere dingen waaronder de kas
Tijdstip vooraf-track: kort na 18:56 uurquote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Staying Alive
Het lijkt Studio Sport op de zondagavond welquote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:10 schreef livelink het volgende:
Ik ben er. Onpedagogisch met het bord op schoot.
Dank je. Wij zorgden er altijd wel voor dat we voor Studio Sport al gegeten hadden.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het lijkt Studio Sport op de zondagavond welEet smakelijk
Zijn aanstaande? Gaat hij trouwen met een bekende zangeres?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:14 schreef DJ11 het volgende:
Alles wijst erop dat we komende vrijdag de eerste nieuwe track van zijn aanstaande kunnen verwachten:Charlie Winston - Hello Alone
Oeps... aanstaande albumquote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Zijn aanstaande? Gaat hij trouwen met een bekende zangeres?
Ik vind het een beetje mat, maar ik hoor het dan ook voor het eerst.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:21 schreef DJ11 het volgende:
Deze formatie bestaat uit twee van de drie leden van de groep Jungle. Veronica draait deze nieuwe track regelmatig en inmiddels ben ik ook omLoaded Honey - Don't Speak
Ik was ook niet meteen om, maar het is lekker zomers. Verderop in de uitzending komt ook nog de Stenders Egotip van deze week langs. Voor de verandering een nummer dat ik zelf ook in m'n mapje heb gegooid.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje mat, maar ik hoor het dan ook voor het eerst.
Zo is het minder Bond-achtigquote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:30 schreef DJ11 het volgende:
Shirley Bassey - Goldfinger (Propellerheads mix)
Vloog je over de kop? Maar zo'n val kan hard aankomen, ja. Dan realiseer je je weer hoe knap het is dat die kinderen zo vaak vallen en vrolijk doorgaan.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:35 schreef DJ11 het volgende:
Ik zit hier met een gevoelige pols, een zere duim en een schaafwond op m'n elleboog. Vanmiddag op de fiets onderuit gegaanIk remde voor een auto van rechts, maar remde zo hard dat ik m'n evenwicht verloor. Gelukkig zijn het maar wat schrammetjes en leef ik nog
![]()
Bee Gees - Stayin’ Alive (Serban mix)
Nee, meer zijwaarts. Ik kon de val wel tegengaan, maar m'n pols heeft daarbij wel een klap gehad.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Vloog je over de kop? Maar zo'n val kan hard aankomen, ja. Dan realiseer je je weer hoe knap het is dat die kinderen zo vaak vallen en vrolijk doorgaan.
Voor jou is je pols natuurlijk wel extra vervelend met je muziekquote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, meer zijwaarts. Ik kon de val wel tegengaan, maar m'n pols heeft daarbij wel een klap gehad.
Ja, als je wat ouder wordt, ben je zo soepel niet meer en gebeurt er sneller iets
Het is gelukkig de linkerpols. Rechts zou bij keyboard spelen wat lastiger zijn. Afhankelijk van hoe de pijn donderdag is, ga ik misschien wel hulp nodig hebben om m'n keyboard uit de flightcase te tillen. We zullen zien. Een mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreestquote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor jou is je pols natuurlijk wel extra vervelend met je muziek
Ja, maar in een geremixt jasje, voor de veranderingquote:
Ja, dan draait het meer om de muziek. Ik heb niet gekeken. Ik wilde de uitslag op Teletekst checken, maar toen bleek de puntentelling nog bezig te zijn. Ik heb precies de laatste twee punten-toekenningen gezien.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:47 schreef livelink het volgende:
Heb je uiteindelijk nog naar het Songfestival gekeken? Ik heb een deel in de auto gehoord. Aparte gewaarwording, ESF in de auto. De muziek beleef je echt heel anders zonder alle afleiding op het podium. Eigenlijk wel een aanrader.
Ik vond het weinig aan moet ik zeggen. Het nummer waar ik echt iets voelde was van Zwitserland. Daar heb ik ook op gestemd. Het was vooral spannend of Israel niet ging winnen, dus ik ben blij met de winnaar.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, dan draait het meer om de muziek. Ik heb niet gekeken. Ik wilde de uitslag op Teletekst checken, maar toen bleek de puntentelling nog bezig te zijn. Ik heb precies de laatste twee punten-toekenningen gezien.
Ben zelf niet zo wild van het winnende nummer; het klinkt me wat te naargeestig. Wel heel knap gezongen. Wat vond jij ervan?
Ik had het heel lang niet gehoord. Ik vind haar stem toch wel wat uitgesprokener dan Madonna.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:50 schreef DJ11 het volgende:
E.G. Daily - Say It, Say It
Dit nummer heeft een bijzonder hoog Madonna-gehalte, vind ik.
Ja, lekker.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:57 schreef DJ11 het volgende:
Wat mij betreft één van de beste house/dance-platen (hoe je het ook noemt) aller tijden. Nodig weer eens aan de beurtThe O.T. Quartet - Hold That Sucker Down (DJ11 edit)
Ik zag de alert te laat. Kun je hem zo nogmaals draaien.quote:
Zal ik doen. Ik doe eerste de andere nieuwe wel. Die is namelijk ook up-tempo.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zag de alert te laat. Kun je hem zo nogmaals draaien.
Thanksquote:
Ach ja, Istanbul is denk ik best een mooie stad waar ik vermoedelijk nooit zal komen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Thanks
We gaan nu even naar Istanbul, omdat ik onlangs op een liedje stuitte dat ik echt tig jaar niet meer had gehoord. Dat liedje komt er zo aan, na deze:Röyksopp - Poor Leno (Röyksopp's Istanbul Forever take)
Same here. Hoewel het er vast mooi is, trekt dat deel van de wereld me totaal niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach ja, Istanbul is denk ik best een mooie stad waar ik vermoedelijk nooit zal komen.
Die associatie heb ik ook. En een versie daarvan komt er zo dan ook aan. Maar eerst nog iets dat je zoon ook wel leuk vindtquote:
Het is een soort traditional. Er zijn heel uitvoeringen van dat nummer. Ook veel oudere dan die ik draaide (uit de 90s).quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:09 schreef livelink het volgende:
Grappige tekst. Ik had dit nooit eerder gehoord.
Ik vind dit ook leuk hoor.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:10 schreef DJ11 het volgende:
Caro Emerald - Pack Up The Louie (Caravan Palace remix)
Ze zingt nog wel volgens mij. Maar heel andere muziek. Ik vond haar nummers ook altijd fijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik mis Caro Emerald.Het was fijne muziek en de remixes waren vaak ook erg goed.
Ja, ik snap die associatie wel. Het heeft een beetje die 80s-wave sound. Ik moet dit nummer nog maar eens goed analyseren, want op eigen nieuwe album (de volgende alweer) komt ook zo'n typisch wave-nummer.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:19 schreef livelink het volgende:
Doet me een beetje aan The Police denken.
Zeker mooi. En onbekend voor mij.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:24 schreef DJ11 het volgende:
Even tijd voor een rustpuntje. Niet zo bekend, dit nummer uit (ik meen) 1998. Maar daarom niet minder mooi:Craig Armstrong feat. Elizabeth Fraser - This Love
Schotse producer, die vooral veel met filmmuziek doet. Heeft in 1999 ook de nodige nummers voor de Pet Shop Boys geproduceerd (te vinden op Nightlife). En samen met Shola Ama maakte hij een fraaie versie van Someday I'll Find You, oorspronkelijk voor Noel Coward.quote:
Fijn nummer. Begrijp wel dat die hoog scoorde bij jou.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:44 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer kwam in december 2021 uit en stuiterde nog even de top 10 van mijn jaarlijst binnen:Romano - Ein Mann Für Gewisse Stunden
Sicherquote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:47 schreef livelink het volgende:
Dit is toch wel het eerste nummer dat bij me opkomt bij de woorden Duitse kneiter.
Ik wou net zeggen dat dit een lekkere overgang was.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:51 schreef DJ11 het volgende:
Het past er ook verrassend goed voor, LivelinkHeb je goed uitgezocht.
Drangsal - Die Satanischen Fersen
Wat een fijne artiest/formatie is dit.
Ik heb besloten om wat anders door te schuiven en zo nog een nummer van Drangsal te draaien, van hun vorige album. Komt er zo aan...quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:54 schreef livelink het volgende:
Dit schalde wel lekker door mijn koptelefoon, ja.
Pubernummerquote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:54 schreef DJ11 het volgende:
Van dit nummer heb ik in de D-shows destijds een nieuwere remake (uit 2021) gedraaid. Het origineel moest ook nog steeds een keer. Stamt uit de 90s:Die Prinzen - Gabi Und Klaus
Ach, dat is het mooie van muziek. Je kunt het altijd later herontdekken of alsnog ontdekken.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:57 schreef DJ11 het volgende:
Van hun vorige album uit 2021:Drangsal - Exit Strategy
Ik had dit heel graag destijds al gekend...
Zeker. Zo is er een nummer uit 2017 dat zomaar eens in mijn top 10 aller tijden zou kunnen belanden...quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, dat is het mooie van muziek. Je kunt het altijd later herontdekken of alsnog ontdekken.
Ze zijn allebei 130 bpm, dus wat sneller. Daar had ik nog behoefte aan. Het totale aantal begint nu schrikbarend richting de 30 te gaanquote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:02 schreef livelink het volgende:
Prima jingle. Wat conservatiever dan je vorige nieuwe jingle.
Ah, dit had best een hit kunnen worden.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:07 schreef DJ11 het volgende:
Eerder draaide ik al de 7-inch mix van One More Chance uit 1987, die nooit echt een single werd. Dat was in 1996 ook zo met Discoteca. Naast deze single mix werd er ook nog een compleet nieuwe versie gemaakt, maar die werd uiteindelijk een veredelde B-kant van Single-Bilingual.Pet Shop Boys - Discoteca (single version)
Meer net-niet-singles die het wel hadden kunnen/moeten zijn: SMASH: Further Listening
Leuke boos-tekstquote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:13 schreef DJ11 het volgende:
2025 is een beetje het jaar van de klassiek klinkende liedjes aan het worden. Ik heb er geen enkel bezwaar tegen.Laufey - Tough Luck
Gelukkig maar...quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:16 schreef DJ11 het volgende:
Ik had vlinders beloofd. Deze songtitel bevat er meteen al twee![]()
A-ha - Butterfly Butterfly (The Last Hurrah)
De afscheidssingle die geen afscheidssingle bleek
Deze blijft zo ontzettend mooi.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:24 schreef DJ11 het volgende:
Het slotakkoord komt van de meest getalenteerde artiest die de ouders van Billie Eilish verwekten:FINNEAS - Break My Heart Again
Voormalig-jaarlijst-nummer-1
Valt mee hoor, met dat gehavende lichaamquote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:29 schreef livelink het volgende:
Mooie show met mooie nieuwe artiesten en nummers. Altijd weer fijn. Dank je wel!
Sterkte met je pols en gehavende lichaam. Hopelijk heb je niet te veel last.
Geen punt hoorquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:57 schreef Melting het volgende:
Lees nu pas dat je dinsdag gedraaid had.
Nou was ik niet thuis, en kon dus niet luisteren, maar volgende keer wel uitkijken met het remmen @:DJ11
quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:44 schreef livelink het volgende:
Ik kan vanavond niet luisteren. Mijn moeder is gisteren onverwachts opgenomen in het ziekenhuis en ik ben daar nu.
Heel veel sterkte!quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:44 schreef livelink het volgende:
Ik kan vanavond niet luisteren. Mijn moeder is gisteren onverwachts opgenomen in het ziekenhuis en ik ben daar nu.
Gezien, maar het komt helaas niet handig uit voor mij.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:11 schreef Melting het volgende:
Had je de tip in mijn dm nog gelezen toevallig?
Het is niet anders. Ik ga het wel proberen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gezien, maar het komt helaas niet handig uit voor mij.
Maart is voor mij sowieso een volle theatermaand
Ik hoop dat het je luktquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is niet anders. Ik ga het wel proberen.
Ik ook.quote:
Hij heeft wel mooie liedjes, maar echt fan ben ik ook niet.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ook.
Ben je eigenlijk Rob de Nijs liefhebber?
Die heb ik vroeger echt grijs gedraaid.quote:
Deze moet je wel even in de gaten houden, denk ik.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hij heeft wel mooie liedjes, maar echt fan ben ik ook niet.
Ik heb de echte gezien in Ziggodome.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze moet je wel even in de gaten houden, denk ik.
https://neildiamondmemories.com/tourdata-2024-2025/
Oeh..... daar kan dit niet tegenop natuurlijk.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb de echte gezien in Ziggodome.
Daar zat ik over te twijfelen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:27 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga trouwens ook naar Iris Rulkens.
Die is ook erg leuk
Ze is leuk.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik snap niet wie dit een goed idee vond
Komt uit de film Mermaidsquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik snap niet wie dit een goed idee vond
Ah..... ik vond het al zo'n bijzondere jurk.quote:
Deel I is wel beter ja.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Gisteren hebben we Back to the Future II gezien, best vermakelijk, maar hij haalt het niet bij deel 1, die we vorige week keken. Symph had zelfs deel 1 nog nooit gezien
quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja euh, zo’n eendagsvlieg met Heartache Avenue
Yup, het is weer Veronica filmmaandquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Deel I is wel beter ja.
Staat deel III voor volgende week op de planning?
Ah..... normaal zie ik dat wel voorbij komen, maar dit jaar nog niets van gezien. Eens kijken of ik nog een leuke film voorbij zie komen dit jaar.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Yup, het is weer Veronica filmmaand
Guardians of the Galaxy deel 1 tot 100 en Lethal Weapon ook deel 1 tot 100 zag ik voorbij schuivenquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah..... normaal zie ik dat wel voorbij komen, maar dit jaar nog niets van gezien. Eens kijken of ik nog een leuke film voorbij zie komen dit jaar.
Mmm..... niet zo mijn films.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Guardians of the Galaxy deel 1 tot 100 en Lethal Weapon ook deel 1 tot 100 zag ik voorbij schuiven
Van wie is het origineel?quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:49 schreef Symphonic het volgende:
Goede cover. Het origineel is ook mooi
Ik was net aan het kijken.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:50 schreef Doedezemaar het volgende:
https://kijkers.tv/acties/veronica-meimaand-filmmaand/
Dit is de enige bekende eigenlijk.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Van wie is het origineel?
Want deze is bekender, denk ik.
Hier zijn vanochtend 6 druppels naar beneden gekomen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Hier schijnt het zonnetje nog. Maar het is niet warm.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hier zijn vanochtend 6 druppels naar beneden gekomen.
Alle 6 te pletter geslagen op mijn raam.
En dat was ws het dan ook weer.
Best wel eigenlijkquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:57 schreef Melting het volgende:
[..]
En dat terwijl de plantjes het ook kunnen gebruiken.
Inderdaad.... deze versie zegt mij ook niets.quote:
quote:
Hoor weinig van hem de laatste tijd. Gaat het nog met zijn gezondheid?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |