quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:02 schreef marretak het volgende:
witte blonde man van 30 tot 40 jaar oud.
Te politiek correct vaakquote:Op donderdag 15 mei 2025 19:08 schreef Kim-Holland het volgende:
Dat hij blond zou zijn heb je erbij verzonnen want dat kan ik niet vinden in de link?
Ja dat verzint die zelf, vond het ook al onwaarschijnlijkquote:
Mild shock!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:13 schreef Kim-Holland het volgende:
We zijn op zoek naar een man die voldoet aan het volgende signalement: 30 tot 40 jaar oud getinte huidskleur tussen de 1,70 en 1,80 meter lang zwarte broek wit t-shirt met blauwe strepen zwart krullend haar hij droeg een zwarte koptelefoon.
https://www.stadindex.nl/(...)dendelict-nesselande
Zoiets ongeveer:quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:13 schreef Kim-Holland het volgende:
We zijn op zoek naar een man die voldoet aan het volgende signalement: 30 tot 40 jaar oud getinte huidskleur tussen de 1,70 en 1,80 meter lang zwarte broek wit t-shirt met blauwe strepen zwart krullend haar hij droeg een zwarte koptelefoon.
https://www.stadindex.nl/(...)dendelict-nesselande
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
Waarom zetten ze dan geen afbeelding online?quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:08 schreef Kim-Holland het volgende:
Dat hij blond zou zijn heb je erbij verzonnen want dat kan ik niet vinden in de link?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:17 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zoiets ongeveer:Je bent de "getinte huidskleur" hier uit het oog verloren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ceterum censeo Turciam delendam esse.
En de zwarte krullen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:20 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Je bent de "getinte huidskleur" hier uit het oog verloren.
Er staat we zoeken "een man" ,quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:19 schreef BlaZ het volgende:
Waarom zetten ze dan geen afbeelding online?
Is toch getint? Hoe zwaar getint?quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:20 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Je bent de "getinte huidskleur" hier uit het oog verloren.
Ik zou dit blank noemen, een Spanjaard of Italiaan zou ik nog niet direct getint noemen. Maar goed, als er videobeelden zijn is het beter die op het internet te plaatsen in plaats van dit soort vage beschrijvingen.quote:
Ja, als je een week lang spanjolen doet, ben je inderdaad 'tainted'. In de 16e eeuw in ieder geval.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:27 schreef marretak het volgende:
[..]
In Engels als een blonde man een weekje Spanje heeft gedaan is hij = tainted
Ws nog meer policorrect, durven ze niet te zeggen dat het kind een knaapje was omdat heel de zaak dan gay shit zou zijn?quote:
Dit is gewoon possetje toch. Nieuws over R'dam, nieuwsberichten aanpassen, warrige reacties...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |