Neejoh, kan veel goedkoper nogquote:Op donderdag 15 mei 2025 16:39 schreef Professionele-Idioot het volgende:
Koop dan toch ook een PC, dan had je het nu meteen kunnen spelen.
Troostprijs -> https://www.ps3gameskopen(...)theft-auto-iv-gta-4/
Dat komt door die ps3.quote:Op donderdag 15 mei 2025 17:17 schreef MisterFox het volgende:
[ afbeelding ]
De tering zeg, dat spel kan inderdaad wel een remaster gebruiken.
PC gaming is een hel, al is het maar omdat je dan Windows moet installeren...quote:Op donderdag 15 mei 2025 17:23 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat komt door die ps3.
Console sukkels.![]()
Dit spel op PC, met mods, is perfect. Heeft totaal geen remaster nodig.
Geen remaster nodig maar wel met mods.quote:Op donderdag 15 mei 2025 17:23 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat komt door die ps3.
Console sukkels.![]()
Dit spel op PC, met mods, is perfect. Heeft totaal geen remaster nodig.
als dat spelletje uitkomt is de ps6 al uitquote:Op donderdag 15 mei 2025 18:22 schreef Filosoofert het volgende:
Ik heb de ps5 alvast aangeschaft voor gta6
Goed bezig.quote:Op donderdag 15 mei 2025 18:22 schreef Filosoofert het volgende:
PS5 Pro ?quote:Op donderdag 15 mei 2025 18:22 schreef Filosoofert het volgende:
Daarom pc, dan hoef je geen geld aan 'remasters' (wat gewoon een patch is) te betalenquote:Op donderdag 15 mei 2025 17:17 schreef MisterFox het volgende:
[ afbeelding ]
De tering zeg, dat spel kan inderdaad wel een remaster gebruiken.
BO: Zombies was veel beter op de pc in verband met de custom maps, maar de community was volgens mij veel kleiner. Dan kun je echt een waardevolle toevoeging hebben, maar is er niemand om te reviven.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 07:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Daarom pc, dan hoef je geen geld aan 'remasters' (wat gewoon een patch is) te betalen
Er zijn altijd uitzonderingen op de regel. Oude console achtige fps games zoals Black Ops deden het altijd matig op PC.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:38 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
BO: Zombies was veel beter op de pc in verband met de custom maps, maar de community was volgens mij veel kleiner. Dan kun je echt een waardevolle toevoeging hebben, maar is er niemand om te reviven.
Maar als dat net de games zijn die je naar de spelcomputer trekken, is de console een duurzamer alternatief dan de pc.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Er zijn altijd uitzonderingen op de regel. Oude console achtige fps games zoals Black Ops deden het altijd matig op PC.
Onder geen enkel beding is dat een correcte meningquote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Maar als dat net de games zijn die je naar de spelcomputer trekken, is de console een duurzamer alternatief dan de pc.
Ter kennisgeving aangenomen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Onder geen enkel beding is dat een correcte mening
Aangezien je op een pc alle games (nagenoeg) van alle vorige console generaties kan spelen, hoe is een console dan een duurzamer alternatief? Want daarop kan dat namelijk niet.quote:
Spelers bestraffen met drunk cameraquote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:12 schreef junkiesietze het volgende:
Ik heb nooit echt GTA4 gespeeld, ik had steeds the drunken mod omdat ik het illegaal downloade.
Waarschijnlijk heb je motion smoothing of iets van die rommel aanstaanquote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:07 schreef MisterFox het volgende:
Ik weet niet hoe, maar 1080p op mijn televisie draait opvallend goed. Het is net alsof mijn LG tv iets doet met de output.
't werktquote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je motion smoothing of iets van die rommel aanstaan
Fijn voor een extra soapy effectquote:
heh?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Fijn voor een extra soapy effect
Ala bold & the beautiful
Bethesda denkt daar anders over... Oblivion kuch kuchquote:Op vrijdag 16 mei 2025 07:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Daarom pc, dan hoef je geen geld aan 'remasters' (wat gewoon een patch is) te betalen
Gratis op gamepass famquote:Op zondag 18 mei 2025 09:42 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Bethesda denkt daar anders over... Oblivion kuch kuch
Als je der tegen der kop inramt met een hamer zit je de hele dag op cel met gratis PlayStationquote:Op donderdag 15 mei 2025 16:47 schreef Aberkullie het volgende:
Als je dan meteen nu je vrouw zwanger maakt heb je verlof als GTA IV uit komt
Grand Theft Auto IV is a 2008 action-adventure game developed by Rockstar North and published by Rockstar Games.quote:Op donderdag 15 mei 2025 16:47 schreef Aberkullie het volgende:
Als je dan meteen nu je vrouw zwanger maakt heb je verlof als GTA IV uit komt
Je mag ook in gam posten he we vallen je niet aanquote:
Ik ben verlegenquote:Op maandag 26 mei 2025 21:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je mag ook in gam posten he we vallen je niet aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |