Bwehehequote:
ik vind het ook echt een uitvindingquote:Op donderdag 15 mei 2025 18:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hoef sommige developers stuk minder lastig te vallen als ik even wat scriptjes wil maken.
Tja als je crack gebruikt, ga je er snel ouder uit zien he!quote:Op donderdag 15 mei 2025 18:33 schreef Crack_ het volgende:
Ohjaaaa, ik werd van de week 35 geschat
omg
En dat is te jong of te oud?quote:Op donderdag 15 mei 2025 18:33 schreef Crack_ het volgende:
omg
jaquote:Op donderdag 15 mei 2025 18:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja als je crack gebruikt, ga je er snel ouder uit zien he!
ik ben 33 en meeste mensen schatten me jonger, dus dat was even schrikkenquote:
Lol. Dat word ik niet eens. En ik ben 36.quote:Op donderdag 15 mei 2025 18:33 schreef Crack_ het volgende:
omg
Broekiequote:Op donderdag 15 mei 2025 18:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja
[..]
ik ben 33 en meeste mensen schatten me jonger, dus dat was even schrikken
Lang niet gezien. Alles goed?quote:
dat wordt een belletje morgenquote:Op donderdag 15 mei 2025 18:45 schreef Ama het volgende:
Maar goed aanrecht is weer leeg en de gootsteen ook.
Wel kut want ik dacht eerst dat de vuilniszakken in mijn kastje onder de gootsteen nat werden steeds door het afdroogrekje (na het afwassen) maar het lekt daar gewoon en ik kan draaien aan dingen wat ik wil maar alles lijkt vast te zitten.
Ik zag dit vanochtend ineens ook bij de wc dat er achter water vandaan kwam als ik doortrok maar daar was gewoon iets niet goed aangedraaid. Hebben ze weer lekker gedaan met de verbouwing laatst.
Mag ik nu meedoen aan de special olympics?quote:Op donderdag 15 mei 2025 17:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
youre specialook wel zielig hoor, voor dat beestje. Hoe oud was ze ook al weer?
Ik lees het en hoor tegelijkertijd een vliegtuig over gaan richting Rotterdam Airport. Is dat Bal?quote:
Nope, Bal is net op Schiphol geland.quote:Op donderdag 15 mei 2025 18:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik lees het en hoor tegelijkertijd een vliegtuig over gaan richting Rotterdam Airport. Is dat Bal?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |