Hij rijdt toch een prima seizoen tot nu toe en heeft al gewonnen. Dat is belangrijk in de eerste profjaren.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wel medelijden met Del Grosso die het echt elke keer aflegt tegen Brennan
Maak me wakker als mijn jongens weer eens gaan schroeien in het verre oosten. Askari heeft nog best wat topjaren in zich bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik mis nog een reactie over de 39-jarige Saeid Safarzadeh die alles kapot heeft gereden in Iran.
We zijn nog lang niet van commentator annex zaakwaarnemer annex schnabbelkoning Karrel af.quote:Karl Vannieuwkerke heeft zijn contract met VRT voor vier jaar verlengd. Daarmee blijft de 54-jarige Vlaming de commentaarstem bij de belangrijkste wielerwedstrijden en het gezicht van wielertalkshow Vive le Velo tot zeker eind 2029. Eerder deze week werd al bekend dat Vannieuwkerke niet meer exclusief voor de zender werkt.
Functioneringsgesprekken voeren ze daar nooit he?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
We zijn nog lang niet van commentator annex zaakwaarnemer annex schnabbelkoning Karrel af.
Iemand als Christen zou morgen toch wel 20 seconden weg moeten kunnen rijden, zou je zeggen.. al kan Brennan dan zondag nog boni’s pakkenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:33 schreef Pistolero het volgende:
Hoe ver gaat grapjas Brennan morgen komen in Noorwegen?
Zeker gezien het extreem matige klimveld en de bonis kan hij dit rondje zo maar winnen.
Tour of Iran (Azarbaijan) of Tour of Estonia?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat is die vijfde dan? Ik tel er net als gisteren vier.
Nu ik voor de zoveelste keer het rijtje op PCS afga tel ik er nu ook vijfquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Tour of Iran (Azarbaijan) of Tour of Estonia?
Je ziet zelfs geen enkele geklopte wilde arm- en protestgebaren maken.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
De UCI is nu al klaar met de aanstaande Mexicaanse werelddominantie. Dit winnende Mexicaantje is wel heel erg makkelijk teruggezet in de uitslag. Dat er weer allemaal bochten te vinden zijn in de laatste meters is natuurlijk niet het probleem.
Ponomar overigens ook nog teruggezet wegens juichen voor een ploeggenoot, altijd tegen Petrolike.
Je hebt wel gelijk dat dat gisteren ook zo was.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nu ik voor de zoveelste keer het rijtje op PCS afga tel ik er nu ook vijf
Ook nog 3 sterk bezette en bekende 2.2 racesquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk dat dat gisteren ook zo was.
Helaas ben ik net 2 dagen te laat in Tartu voor de 2e etappe van de Tour of Estonia, 16 rondjes om de kerk genot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |