abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217661303
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 12:15 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Je kunt van alles vinden van Wilders, maar deze politicus loopt nog elke dag gevaar.
Precies. In een 'vrij' land.
En de DKDB is al onderbezet; je kunt niet verwachten dat extra beveiliging op zo'n korte termijn realiseerbaar is.
  zaterdag 17 mei 2025 @ 12:18:15 #177
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_217661316
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 09:20 schreef Astro_boy het volgende:

[..]
Die Kumbaya met regenboogvlaggen gaan ze ook niet zingen met conservatief ‘christelijk’ Nederland.
Klopt, maar gezien de aantallen en de verspreiding zijn dit soort islamitische clubjes een urgenter probleem dan de conservatieve grefo-roedels. Het was niet dat die Katwijkers op strooptocht gingen in Amsterdam of dat er Urkers, Nunspetenaren en Zeeuwse meisjes overal in het land hand in hand lopende mannen lastigvallen.

Hun onderliggende motivatie is net zo achterlijk, de acties net zo verwerpelijk, maar ze zitten meestal in hun eigen dorpen en stadjes.
pi_217661317
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 18:25 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ach ach, een stel moslimfundamentalisten komen de boel verstoren en terroriseren, worden hardhandig weggejaagd en men kruipt weer in een slachtofferrol. Het is echt iedere keer opnieuw hetzelfde verhaal. Zijn de progressief linkse media, politici en actiegroepen al voor deze zielige moslims in de bres gesprongen? Dan is de bingo-kaart weer vol.
Je raadt het nooit he :D

twitter

'Het was een heksenjacht'

Deelnemers aan de pro-Palestinademonstratie in Katwijk kijken intussen op een andere manier terug op de escalatie van woensdag. Een vrouw die wilde demonstreren belandde met haar auto midden tussen de tegendemonstranten en de politie.

Ze zag hoe een pro-Palestinabetoger achterna werd gezeten "door de hooligans" en gaf hem een lift. "Toen ik hem verderop weer afzette, vroeg hij: 'Wat overkomt ons?' Ik ben niet gauw bang, maar wat ik die avond heb gezien zal ik nooit meer vergeten", zegt de vrouw, van wie de naam bekend is bij de redactie.

Ze vertelt ook over een man die haar "half huilend" smeekte om weg te gaan. "Jullie zitten in een heel extremistische wijk van Katwijk", zei hij. "Ze zoeken jullie. Een foto van jullie auto gaat al rond." Een andere man riep volgens haar "oprotten" en "we gaan jullie afslachten".

"Er waren mensen die foto's van ons maakten, we zijn uitgescholden en bespuugd", aldus de demonstrant. "De hele wijk deed mee aan deze gekte. Ik ben niet eens bij die kerk aangekomen. Er was heel veel haat. Het was een gewoon een heksenjacht."

De gemeente heeft inwoners op X opgeroepen om "de rust te bewaren en niet af te gaan op geruchten op sociale media". "Er gaan veel geruchten rond waarvan soms niet altijd duidelijk is wie de afzender is. Samen met de politie bekijken we alle signalen goed en kijken we wat er nodig is."
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zaterdag 17 mei 2025 @ 12:19:23 #179
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_217661324
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 09:20 schreef Astro_boy het volgende:

[..]
Die Kumbaya met regenboogvlaggen gaan ze ook niet zingen met conservatief ‘christelijk’ Nederland.
Klopt, maar gezien de aantallen en de verspreiding zijn dit soort islamitische clubjes een urgenter probleem dan de conservatieve grefo-roedels. Het was niet dat die Katwijkers op strooptocht gingen in Amsterdam of dat er Urkers, Nunspetenaren en Zeeuwse meisjes overal in het land hand in hand lopende mannen lastigvallen.

Hun onderliggende motivatie is net zo achterlijk, de acties net zo verwerpelijk, maar ze zitten meestal in hun eigen dorpen en stadjes.
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 12:02 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Ze komen er eindelijk open voor uit. Een positieve ontwikkeling :Y)
Eindelijk? Minstens tien jaar geleden stond o.a. Appa al op een podium te krijsen dat Hamas uit helden bestond.
pi_217661352
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 22:32 schreef Qarrad het volgende:
Helaas, hier was ik al bang voor. De politie heeft niet alleen de capaciteit niet om anderen tegen de pro-Hamasidioten te beschermen maar ook niet om die idioten zelf te beschermen. Als zelfs achterlijke bijbeltokkies dit nu door hebben en iedereen staat te juichen kun je er donder op zeggen dat dit vaker op deze manier uit de klauwen gaat lopen.

Dat wordt nog wat als de capaciteit van de politie helemaal onder het nulpunt gaat dalen tijdens de Navotop :X
Dit is slechts het begin van een grote religieuze oorlog. Wat ons te wachten staat.
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zaterdag 17 mei 2025 @ 12:25:12 #181
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_217661359
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 12:18 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Je raadt het nooit he :D

[ x ]

...
quote:
Afgelopen woensdag verstoorden honderden mensen een pro-Palestijns protest tegen een Israël-viering in de Nieuwe Kerk in Katwijk.
Nee, ze verstoorden een pro-Palestijns protest dat een viering verstoorde. Gelijke monniken, gelijke kappen. Niet de ene "verstoring" noemen en de andere "een protest".
  zaterdag 17 mei 2025 @ 12:28:49 #182
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_217661385
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 12:23 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Dit is slechts het begin van een grote religieuze oorlog. Wat ons te wachten staat.
Nah, dit is hoogstens een opmaat naar boel veel rellen, waaruit hopelijk lering getrokken wordt. Een hoop intolerantie is te voorkomen door intolerante factoren zoals dit soort salafi's en andere vormen van islamisme niet meer te tolereren.

Het is niet wenselijk dat je de ene groep intolerante inteeltkoppen nodig hebt om de andere groep intolerante inteeltkoppen eindelijk een grens op te leggen.
pi_217661387
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 12:25 schreef Qarrad het volgende:

[..]
[..]
Nee, ze verstoorden een pro-Palestijns protest dat een viering verstoorde. Gelijke monniken, gelijke kappen. Niet de ene "verstoring" noemen en de andere "een protest".
NOS zit vol met activisten, echt

Wat als wij nou tegenprotesten organiseren bij de volgende ramadan. Moet kunnen, toch? Sinds ze het niet wettelijk kunnen verbieden O-)
  zaterdag 17 mei 2025 @ 12:29:14 #184
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_217661388
quote:

[..]
[..]
Precies. Het is allemaal weer beeldvorming.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_217661398
Ben reuze benieuwd wat er vandaag zal gebeuren

twitter

twitter
pi_217661489
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 12:31 schreef Ali_boo het volgende:

Helemaal niets. Waarom zouden ze?
Zonder wrijving geen glans
pi_217661624
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 12:43 schreef Haags het volgende:

[..]
Helemaal niets. Waarom zouden ze?
Staat in het artikel van de NOS

''Twee inwoners van Katwijk hebben aangekondigd morgenavond te gaan demonstreren "tegen een mogelijke pro-Palestinademonstratie", meldt de gemeente. Er is vooralsnog geen pro-Palestinademonstratie aangekondigd.

De twee Katwijkers hebben aangekondigd om 19.30 uur te gaan demonstreren. Vanavond heeft de burgemeester in overleg met de politie en het Openbaar Ministerie besloten dat betogers op het Strandplein in Katwijk mogen demonstreren.''

Er is geen pro pali protest aangekondigd, maar ze komen toch. We gaan het vanavond allemaal meemaken
pi_217661633
Gemeente verwacht zaterdag opnieuw demonstratie in Katwijk

In Katwijk willen zaterdagavond mensen demonstreren "tegen een mogelijke pro-Palestinademonstratie", meldt de gemeente. Die houdt rekening met "een grote groep" mensen.

https://www.ad.nl/binnenl(...)in-katwijk~aac4f501/
pi_217661678
quote:

[..]
[..]
Ik vind de media wel erg biased berichten in dit.
pi_217661849
quote:

[ x ]

[ x ]
Toch mooi dat die gekke pro palestina wappies ervoor zorgen dat hooligans van diverse clubs samenkomen. Dat zegt al genoeg in hoeverre ze het zat zijn.
  zaterdag 17 mei 2025 @ 13:48:04 #191
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_217661884
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 12:29 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
NOS zit vol met activisten, echt

Wat als wij nou tegenprotesten organiseren bij de volgende ramadan. Moet kunnen, toch? Sinds ze het niet wettelijk kunnen verbieden O-)
Ik vind het niet echt nodig om de Ramadan te verstoren voor mensen en zie ook niet echt in waar er tegen te protesteren valt.

Denk eigenlijk ook dat het wel wettelijk te verbieden is om anderen het belijden van hun geloof te verstieren.

Maar goed, ik vraag me ook af waar het naartoe gaat als elke platkop nu een vrijbrief ziet om protesten te verstoren.
pi_217661922
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 13:13 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Ik vind de media wel erg biased berichten in dit.
Leg de wijze van berichtgeving maar eens naast de manier waarop er geschreven werd over vernielende, verstorende en intimiderende propallies in Amsterdam.
  zaterdag 17 mei 2025 @ 14:03:39 #193
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_217661964
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 13:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Leg de wijze van berichtgeving maar eens naast de manier waarop er geschreven werd over vernielende, verstorende en intimiderende propallies in Amsterdam.
Of leg even naast elkaar langs welke maatstaf het IDF wordt gelegd wat betreft eisen van proportionaliteit en elke andere krijgsmacht in welk conflict dan ook.
pi_217661974
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 12:23 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Dat zal wel loslopen, maar in Katwijk hebben we gezien hoe je dat pro pallie gajes moet aanpakken. Mag van mij vaker gebeuren.
pi_217661980
quote:

[ x ]

[ x ]
Besef dat het grootste gedeelte hiervan helemaal niet pro-Israel is, maar gewoon dat tuig niet wil hebben in Katwijk. En dat terwijl Israel er echt alles zelf aandoet om de pr-oorlog te verliezen. De pro-Palestijnse diaspora is debiel.
pi_217661987
quote:

[ x ]

[ x ]
Tja de Pro-Pallies stoppen altijd van allerlei activiteiten.
Nu zijn ze zelf een keer gestopt en dat pikken ze niet, hun tere ego's kunnen dat niet aan dus komen ze terug met aantallen.
pi_217661992
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 13:48 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Maar goed, ik vraag me ook af waar het naartoe gaat als elke platkop nu een vrijbrief ziet om protesten te verstoren.
Wat bedoel je met 'platkoppen'? De enigen die iets verstoren zijn islamitische pro pallie semi-criminelen
  zaterdag 17 mei 2025 @ 14:47:19 #198
117098 Hathor
Effe niet
pi_217662212
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 13:48 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik vind het niet echt nodig om de Ramadan te verstoren voor mensen en zie ook niet echt in waar er tegen te protesteren valt.

Denk eigenlijk ook dat het wel wettelijk te verbieden is om anderen het belijden van hun geloof te verstieren.

Waarom zouden Turken overal protesten willen verstoren?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 17 mei 2025 @ 15:38:02 #199
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_217662450
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 14:10 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Wat bedoel je met 'platkoppen'? De enigen die iets verstoren zijn islamitische pro pallie semi-criminelen
Nou, evident niet hè? In Katwijk werd een verstorende pro-Palestinademo verstoord.

Met platkoppen bedoel ik inteeltproducten en overige degeneraten.
pi_217662479
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 15:38 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Nou, evident niet hè? In Katwijk werd een verstorende pro-Palestinademo verstoord.

Met platkoppen bedoel ik inteeltproducten en overige degeneraten.
Overdrijf niet zo mbt Katwijk joh, en scheer die mensen zeker niet over één kam met die pro pallies. Ja, Katwijk is een overwegend christelijk stadje, so what. Zijn gewoon fatsoenlijke autochtonen zoals jij en ik. Volkomen onzin om Katwijkers over één kam te scheren met dat moslimgajes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')