Tja, in tegenstelling tot Amerika doet de politie hier niets.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:36 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
De Katwijkers moeten hard worden aangepakt omdat ze geweld plegen tegenover demonstranten.
Ze moeten hard aangepakt worden omdat ze wit en christelijk zijnquote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:36 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
De Katwijkers moeten hard worden aangepakt omdat ze geweld plegen tegenover demonstranten.
Amerika is weer het andere uiterste.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:48 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Tja, in tegenstelling tot Amerika doet de politie hier niets.
Vind ik geen gepaste opmerking van je Etto.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ze moeten hard aangepakt worden omdat ze wit en christelijk zijn
ik kruip even in de huid van een NOS/Joop-journalist.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:50 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Vind ik geen gepaste opmerking van je Etto.
Ik zie het door de vingers.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:36 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Maar is wel een beetje de waarheid toch?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:50 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Vind ik geen gepaste opmerking van je Etto.
Bij homoparkeerplaatsen lopen ook veel Maroc boys rond. Heb ik ergens gelezen héquote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik denk dat het stiekem allemaal gays zijn die nog uit de kast moeten komen.
toch wel alleen voor broeders?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:01 schreef Nober het volgende:
Het activistische OM en politie en de gemeenteraad en de burgemeester komen met een tegenactie tegen het lokale klootjesvolk.
[ afbeelding ]
Mag dat eigenlijk, een demonstratie organiseren in de openbare ruimte waarbij je van tevoren mensen op basis van geslacht ofzo verbiedt mee te doen? Mag je een slegs vir blankes-manifestatie houden?quote:
Er bestaan nog steeds homoparkeerplaatsen?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bij homoparkeerplaatsen lopen ook veel Maroc boys rond. Heb ik ergens gelezen hé
Vraag het AIquote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
Er bestaan nog steeds homoparkeerplaatsen?
Die Kumbaya met regenboogvlaggen gaan ze ook niet zingen met conservatief ‘christelijk’ Nederland.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
"Alleen voor broeders".
Wat zou het heerlijk zijn als woke progressief Nederland eindelijk eens doorkrijgt dat die salafi's geen slachtoffers zijn, laat staan dat ze met hen kumbaya gaan zingen met regenboogvlaggen
Zijn ze slechter in parkeren of zo?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
Er bestaan nog steeds homoparkeerplaatsen?
Wikipedia zegt:quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:26 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Zijn ze slechter in parkeren of zo?
Ze komen er eindelijk open voor uit. Een positieve ontwikkelingquote:
Je kunt van alles vinden van Wilders, maar deze politicus loopt nog elke dag gevaar.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:12 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Dat is wat kort door de bocht. 'geeft niet thuis'.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |