Je vroeg 'dus wat is het probleem'?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee. Niet prima. Heel onverstandig. Maar Wagensveld was dan geen slachtoffer geweest. Hij had precies gekregen waar hij om vroeg.
Ja heel cute. Maar dat is niet hoe het werkt. Het is ook niet voor niets dat de politie normaliter provocateurs probeert tegen te houden. Omdat een reactie evident is. Snaptequote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:44 schreef probeer het volgende:
[..]
Je vroeg 'dus wat is het probleem'?
Je ziet het gooien van stenen en flessen door tegendemonstranten naar politie die een demonstratie bewaakt, dus niet als een probleem?
Ik ben zelf denk ik meer van het 'helemaal geen geweld tijdens (tegen)demonstraties'.
Wagensveld mocht niet verbranden, want provocatie? OK, dat heb ik gemist dan.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja heel cute. Maar dat is niet hoe het werkt. Het is ook niet voor niets dat de politie normaliter provocateurs probeert tegen te houden. Omdat een reactie evident is. Snapte
Ik zeg ook niks over dat slechts één van de zijden dat doet.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als er een groep anderen ontmenselijkt dan zijn het wel die palestinamongolen, dat zag je wederom wel op 4 en 5 Mei, totaal geen respect voor onze cultuur.
Zo voelt het af en toe wel ja.quote:
Oh die engerds van PAW zijn dus ook weer boven komen drijven/dreigen. Dat zijn dus die "ordediensten" die mensen onder het oog van de politie uit NS-stations zetten omdat ze geen tegengeluid duldden tegen de pro-Palestinademonstratie. Nu krijgen ze dus onder het oog van de politie zelf klappen.quote:
Ja maar het probleem is de inteeltfiguren in katwijk hoor!!!!!!!!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:26 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Nog zo'n vreedzaam protest van HamaSS. wat een lieverdjes zijn het toch
Als je demonstreert om te intimideren dan is de reactie of wel geintimideerd zijn, niet geintimideerd zijn of niet van die intimidatie gediend zijn en fysiek reageren. Dat voorkom je door niet te intimideren.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:32 schreef probeer het volgende:
[..]
Onveiligheid gecreëerd door demonstranten is hartstikke fout, maar onveiligheid gecreëerd door tegendemonstranten dan weer niet? Op die fiets Welt?
Heeft een gebiedsverbod voor Arnhem gekregen van de 5e colonne burgemeester daar.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:52 schreef probeer het volgende:
[..]
Wagensveld mocht niet verbranden, want provocatie? OK, dat heb ik gemist dan.
quote:Den Haag - De politie kan demonstraties niet langer op een voorspelbare en veilige manier begeleiden, blijkt uit een rapport van de Inspectie Justitie en Veiligheid.
Zoals al duidelijk was. Wat de politie vooral doet is zo min mogelijk ingrijpen, zodat agressieve demonstrantengroepen zich heeeel misschien (ijdele hoop natuurlijk) minder genegen voelen om hun verniel- en intimidatiezucht te laten gelden. Werkt niet, zoals we steeds vaker zien heeft het het tegenovergestelde effect en gaan ze zich (niet helemaal onterecht gezien het gebrek aan consequenties) onaantastbaar voelen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 16:01 schreef Qarrad het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)en-veilig-begeleiden
En there joe hef it
[..]
Yep, op de lange termijn levert dit grotere problemen op, helemaal omdat die protesten internationaal aangestuurd worden en er dus bewust op wordt gestuurd om de maximale ruimte te pakken en op te rekken. Die PAW-"ordedienst" is even de luwte in gedoken nadat ze wat aandacht kregen en doorkregen dat ze onder een loep lagen, maar die melden zich dus ook weer openlijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 16:15 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Zoals al duidelijk was. Wat de politie vooral doet is zo min mogelijk ingrijpen, zodat agressieve demonstrantengroepen zich heeeel misschien (ijdele hoop natuurlijk) minder genegen voelen om hun verniel- en intimidatiezucht te laten gelden. Werkt niet, zoals we steeds vaker zien heeft het het tegenovergestelde effect en gaan ze zich (niet helemaal onterecht gezien het gebrek aan consequenties) onaantastbaar voelen.
Over inteelt gesproken.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja maar het probleem is de inteeltfiguren in katwijk hoor!!!!!!!!
Het zou mooi zijn als ze dan mensen het recht in eigen hand laten nemen als ze lastig gevallen worden. Nu grijpen ze vaak niet in tenzij de slachtoffers ingrijpen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 16:01 schreef Qarrad het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)en-veilig-begeleiden
En there joe hef it
[..]
Ach ach, een stel moslimfundamentalisten komen de boel verstoren en terroriseren, worden hardhandig weggejaagd en men kruipt weer in een slachtofferrol. Het is echt iedere keer opnieuw hetzelfde verhaal. Zijn de progressief linkse media, politici en actiegroepen al voor deze zielige moslims in de bres gesprongen? Dan is de bingo-kaart weer vol.quote:
Ja dat moeten we hebben! Dat uitgerekend de idioten met de minste impulscontrole anderen wel eens even de maat gaan nemen! Heerlijk sociaal contract! /squote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als ze dan mensen het recht in eigen hand laten nemen als ze lastig gevallen worden. Nu grijpen ze vaak niet in tenzij de slachtoffers ingrijpen.
Als het zo doorgaat als nu gaat het eens uit de hand lopen dat staat vast.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:35 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja dat moeten we hebben! Dat uitgerekend de idioten met de minste impulscontrole anderen wel eens even de maat gaan nemen! Heerlijk sociaal contract! /s
Ik denk dat het stiekem allemaal gays zijn die nog uit de kast moeten komen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 17:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wijven niet welkom. Dat vind ik op zich wel mooi aan de Islam. Beetje samenzijn en zuipen met alleen mannen. Jammer alleen dat ze niet mogen zuipen.
Ik zou graag zien dat jij eens gemuilkorft gaat worden.quote:Op donderdag 15 mei 2025 17:54 schreef Harvest89 het volgende:
Hopelijk worden die achterlijke Katwijkers eens goed aangepakt.
Het is al erg genoeg dat je openlijk genocide steunt, nog erger is als je demonstranten die tegen die genocide zijn gaat aanvallen.
Mwah, in de grote steden in Nederland is die kans denk ik relatief klein. Dat zijn ook bastions van wokeisme en Islamisme.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat als nu gaat het eens uit de hand lopen dat staat vast.
Vrijheid van meningsuiting Hathor.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:26 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik zou graag zien dat jij een gemuilkorft gaat worden.
Ja, dat hebben de Katwijkers ook. En afgaande op jouw eerste bijdrage in dit topic moesten die hard worden aangepakt.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:28 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting Hathor.
Als je dat niet bevalt moet je maar verhuizen naar een of andere fascistische heilstaat waar je idiote muilkorf gewenst is.
De Katwijkers moeten hard worden aangepakt omdat ze geweld plegen tegenover demonstranten.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:34 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ja, dat hebben de Katwijkers ook. En afgaande op jouw eerste bijdrage in dit topic moesten die hard worden aangepakt.
Er is dus in Katwijk een samenkomst in een kerk, die wordt verstoord en geterroriseerd door een groep pro-Palestina moslims en jij legt het probleem bij de Katwijkers en vind dat die mensen moeten worden aangepakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |