Tuurlijk, die volgorde viel toevallig zo op tafel toen ze de runningorder aan het maken waren.quote:
Tis zo toch gewoon een vorm van oplichterij van jury (en tv kijkers straks) door de organisatie. Kan hier slecht mee omgaan.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:20 schreef Fred_B het volgende:
En het fake applaus in de laatste minuut zit er ook nog in bij Frankrijk. Hopelijk klapt het publiek er niet per ongeluk doorheen.
Ik begin echt een vorm van antipathie te ontwikkelen tegen de Franse inzending. Terwijl het toch een persoonlijk nummer is van een integere artieste. Maar alles eromheen is zo fake, en het nummer zelf is zo matig, dat ik het gewoon absurd vind worden. Elk ander land had hiermee stijf onderaan gestaan in de odds.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Tis zo toch gewoon een vorm van oplichterij van jury (en tv kijkers straks) door de organisatie. Kan hier slecht mee omgaan.
(Niet alleen bij Frankrijk dus, ook Israël en Spanje etc.)
Ja, ook met die reclames op YouTube en Instagram enzo. Het doet aan alsof Malta graag een keer wil winnen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:34 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik begin echt een vorm van antipathie te ontwikkelen tegen de Franse inzending. Terwijl het toch een persoonlijk nummer is van een integere artieste. Maar alles eromheen is zo fake, en het nummer zelf is zo matig, dat ik het gewoon absurd vind worden. Elk ander land had hiermee stijf onderaan gestaan in de odds.
Dit, en het feit dat er al een docu is besteld en loopt hoe ze het ESF gaan winnen doet me denken dat het enorm afgesproken werk gaat worden.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:34 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik begin echt een vorm van antipathie te ontwikkelen tegen de Franse inzending. Terwijl het toch een persoonlijk nummer is van een integere artieste. Maar alles eromheen is zo fake, en het nummer zelf is zo matig, dat ik het gewoon absurd vind worden. Elk ander land had hiermee stijf onderaan gestaan in de odds.
Ik heb dit dus ook, die antipathie.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:34 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hebbie een bron over die docu?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit, en het feit dat er al een docu is besteld en loopt hoe ze het ESF gaan winnen doet me denken dat het enorm afgesproken werk gaat worden.
Hopelijk prikt het publiek er doorheen...
Dat laatste gebeurt wel. Haar optreden in de semi heeft relatief weinig streams en likes. Fake applaus of niet, de kijkers zijn minder snel onder de indruk dan juryleden. Ze zijn niet dom, en ze horen gewoon een retesaai nummer.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit, en het feit dat er al een docu is besteld en loopt hoe ze het ESF gaan winnen doet me denken dat het enorm afgesproken werk gaat worden.
Hopelijk prikt het publiek er doorheen...
Nou zeg.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:44 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat laatste gebeurt wel. Haar optreden in de semi heeft relatief weinig streams en likes. Fake applaus of niet, de kijkers zijn minder snel onder de indruk dan juryleden. Ze zijn niet dom, en ze horen gewoon een retesaai nummer.
Ik vind Burning Daylight (waar het refrein behoorlijk op lijkt) oprecht een beter nummer. En dat haalde de finale niet eens... zij het mede door de zeer matige zang.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb dit dus ook, die antipathie.
Die enorme bekendmaking in dat rugbystadion. Die maandenlange advertenties. Die staging die pauze ervoor en erna nodig heeft. Dat fake applaus.
En dat allemaal met een lied waarvan de mahahahahhaaaas me na vier keer al op de zenuwen gaan werken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |