De cijfers zijn er al wel, maar dat overzichtje komt altijd wat later inderdaad. In Nederland staat hij "slechts" op #3, dat is op zich wel opmerkelijk. Het is geen Europapa, of zelfs De Diepte.quote:Op donderdag 15 mei 2025 17:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Ohja nieuwe cijfers komen meestal 22:00 toch?
Estland en Zweden doen het wel echt beste van semi 1, daarna Kyle en Claude. En ook Portugal en Italië zie ik daar ook een aantal keer zie staan als ik scroll door de top 50 lijstjes van landen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 18:03 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De cijfers zijn er al wel, maar dat overzichtje komt altijd wat later inderdaad. In Nederland staat hij "slechts" op #3, dat is op zich wel opmerkelijk. Het is geen Europapa, of zelfs De Diepte.
Wat me zo opvalt als ik vluchtig even de charts in andere landen die songfestivalgek zijn bekijk (Estland, Litouwen etc.) is dat Kyle Alessandro het ongeveer even goed doet.
volgend jaar toch 70ste ESC?quote:Op donderdag 15 mei 2025 16:51 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ze willen wel
Momo in ESF / [2025] Nieuwtjes en geruchten voor ESF in Basel #4 EBU maffia
En net als SBS in Australië is het Canadese CBC een Associate Member van de EBU.
Dus het zou alleen op uitnodiging kunnen.
die kunnen toch aanhaken bij de plannen van Rusland om een nieuw songfestival op te gaan zetten?quote:Op donderdag 15 mei 2025 17:08 schreef Aadrianus het volgende:
En Canada is welkom wat mij betreft, net als Australië. United by Music. Bij Trumps VS ga ik op mijn strepen staan overigens. Laat die maar lekker met Israël samen iets leuks organiseren.
Al wel een tijdje, toch? Isaiah Firebrace had in zijn snippet in 2017 die valse noot...quote:Op donderdag 15 mei 2025 15:11 schreef Greys het volgende:
Dit was niet altijd zo trouwens, dit vooraf kiezen.
Jawel maar een paar jaar geleden kon men na de repetitie in een viewing room bv weer wel het fragment kiezen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 18:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Al wel een tijdje, toch? Isaiah Firebrace had in zijn snippet in 2017 die valse noot...
Ja, mee eens. Aan de andere kant krijg je nu wel iets andere snippets, omdat mensen nu eerder voor veiligheid gaan, denk ik. Dat is wel goedquote:Op donderdag 15 mei 2025 18:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel maar een paar jaar geleden kon men na de repetitie in een viewing room bv weer wel het fragment kiezen.
Dus het kán wel bedoel ik.
Zonde dat dat is afgeschaft.
Kom op zeg, doe niet zo hysterisch over die odds. En zeker over één bookmaker. Vanavond verandert het toch weer allemaal.quote:
Laat gewoon, iedereen mag toch gewoon hyperen hier? Ook over de odds.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:41 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Kom op zeg, doe niet zo hysterisch over die odds. En zeker over één bookmaker. Vanavond verandert het toch weer allemaal.
quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:27 schreef Greys het volgende:
We hebben een iettttsie tegenvallend Zweden.
We hebben een Oostenrijk dat erg dramatisch loopt te doen op het podium en waarvan 85 procent van de kijkers thuis aan het eind de afstandsbediening pakt om het allemaal iets zachter te zetten want het is ZO ENORM VEEL allemaal.
We hebben een Frankrijk dat zich vast gaat verslikken in de kurksnippers.
We hebben dit keer echt véél landen die een flitsende act hebben en goed maar nogal hard zingen maar nogal afstandelijk en koel overkomen.
Maar niet ons warme kaneelbroodje met zijn ontwapenende hoofd in close up. Die gaat harten veroveren. Die is niet kil en koel en afstandelijk. Integendeel. Je zit haast op zijn lip. Hij sleurt je zo zijn hart in, of je nou wilt of niet.
Rotterdam 2026.
Kaneelbroodjequote:Op donderdag 15 mei 2025 20:27 schreef Greys het volgende:
We hebben een iettttsie tegenvallend Zweden.
We hebben een Oostenrijk dat erg dramatisch loopt te doen op het podium en waarvoor 85 procent van de kijkers thuis tegen het einde overprikkeld de afstandsbediening pakt om het allemaal iets zachter te zetten want het is ZO ENORM VEEL allemaal.
We hebben een Frankrijk dat zich vast gaat verslikken in de kurksnippers.
We hebben dit keer echt véél landen die een flitsende act hebben en goed (maar nogal hard) zingen maar nogal afstandelijk en koel overkomen.
Maar niet ons warme kaneelbroodje met zijn ontwapenende hoofd in close up. Die gaat harten veroveren. Die is niet kil en koel en afstandelijk. Integendeel. Je zit haast op zijn lip. Hij sleurt je zo zijn hart in, of je nou wilt of niet.
Rotterdam 2026.
Ja die gaan niet hoog eindigen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Waarom levert UK altijd toch van die slechte liedjes af?
51% maar dat was zaterdag voor de show.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:35 schreef summer52 het volgende:
Zweden is toch nog niet een overtuigende winnaar. Want maar 38 % kans om te winnen. Volgens mij zat Duncan toen al boven de 50% toch?
Zo zonde. Land heeft zoveel potentie.quote:
Na de eerste semi (Nederland zat in de tweede) stond hij op 30% met Zweden op 13%. Dag van de finale was het 46% voor Nederland en als tweede stond Australië met 12%.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:35 schreef summer52 het volgende:
Zweden is toch nog niet een overtuigende winnaar. Want maar 38 % kans om te winnen. Volgens mij zat Duncan toen al boven de 50% toch?
hee. jij gaat ook kijken?quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo zonde. Land heeft zoveel potentie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |