abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 15 mei 2025 @ 11:53:12 #1
382129 crew  Donna
pi_217640330
Topic voor gescheiden ouders om zo nu en dan even te sparren.

---------

Ik merk dat ik soms tegen kleine dingen aan loop en dat ik dan graag even zou horen hoe andere gescheiden ouders hier mee om zijn gegaan of wie weet nu in hetzelfde schuitje zitten. Hart luchten, ervaring uitwisselen, etc.

:)
  Moderator donderdag 15 mei 2025 @ 14:36:30 #2
382129 crew  Donna
pi_217641620
En dan vraagt men zich af waarom het forum naar de klote gaat...
  Admin donderdag 15 mei 2025 @ 14:59:25 #3
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_217641809
Donder eens op naar KLB of een ander door jullie verziekt forum?

—------------------------

Klaar.

Hier verder
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator donderdag 15 mei 2025 @ 15:06:28 #4
382129 crew  Donna
pi_217641860
TS begint stond er en dat is natuurlijk ook wel een beetje waar, maar ik heb niet echt een heel specifiek iets.
Meer dat ik op zoek ben naar een hoekje waar je met gelijkgestemden even kan praten of zeuren haha. Soort SC voor gescheiden ouders. 😊

Ik heb een goed co-ouderschap met de vader van m'n kinderen en we wonen dicht bij elkaar. Nu gaat hij verhuizen, 20 auto minuten verderop in the middle of f*cking nowhere. Ik zag voor me hoe ze later lopend of op de fiets naar hun vader zouden kunnen en dat gaat nu niet meer door. Dat vind ik jammer en ook wel een beetje verdrietig.
En mijn meiden zijn al 2x verhuist sinds aug 2023. Eerst gingen we natuurlijk uit elkaar (ging ik in m'n eerste huisje) en daarna moest ik verhuizen (naar huidige woning) vanwege een vieslak buurman. En nu wordt het dus weer allemaal anders. Ik vind het rot voor m'n kinderen. Ze hebben er zin in, maar vooral de jongste van 4,5 heeft er ook spanning van, merk ik aan alles.

En dat ze straks de helft van de week 20 min. in de auto moeten zitten enkele reis naar school vind ik ook wel een klein beetje spannend. M'n ex is een goede chauffeur hoor haha, maar toch.
pi_217642681
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2025 15:06 schreef Donna het volgende:

Ik heb een goed co-ouderschap met de vader van m'n kinderen en we wonen dicht bij elkaar. Nu gaat hij verhuizen, 20 auto minuten verderop in the middle of f*cking nowhere. Ik zag voor me hoe ze later lopend of op de fiets naar hun vader zouden kunnen en dat gaat nu niet meer door. Dat vind ik jammer en ook wel een beetje verdrietig.
Begrijpelijk, maar dit is niet het eind van de wereld. Bovendien zullen je kinderen over een jaar of wat wel fietsend naar hun vader kunnen.

quote:
En mijn meiden zijn al 2x verhuist sinds aug 2023. En nu wordt het dus weer allemaal anders. Ik vind het rot voor m'n kinderen. Ze hebben er zin in, maar vooral de jongste van 4,5 heeft er ook spanning van, merk ik aan alles.
Veranderingen zijn altijd stressvol, maar zoals je zelf al schrijft, je kinderen hebben er zin in.
Probeer de spanning van je jongste weg te nemen door samen een leuke tekening te maken voor papa. Dan zal ze zich meer verheugen, denk ik zo.

In ieder geval veel sterkte!
  donderdag 15 mei 2025 @ 16:52:44 #6
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_217642743
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2025 15:06 schreef Donna het volgende:
TS begint stond er en dat is natuurlijk ook wel een beetje waar, maar ik heb niet echt een heel specifiek iets.
Meer dat ik op zoek ben naar een hoekje waar je met gelijkgestemden even kan praten of zeuren haha. Soort SC voor gescheiden ouders. 😊

En mijn meiden zijn al 2x verhuist sinds aug 2023. Eerst gingen we natuurlijk uit elkaar (ging ik in m'n eerste huisje) en daarna moest ik verhuizen (naar huidige woning) vanwege een vieslak buurman. En nu wordt het dus weer allemaal anders. Ik vind het rot voor m'n kinderen. Ze hebben er zin in, maar vooral de jongste van 4,5 heeft er ook spanning van, merk ik aan alles.

En dat ze straks de helft van de week 20 min. in de auto moeten zitten enkele reis naar school vind ik ook wel een klein beetje spannend. M'n ex is een goede chauffeur hoor haha, maar toch.
Wat staat in het ouderschapsplan over de afstand die jullie uit elkaar mogen gaan wonen?
Wie dit leest is een lezer van dit
  Moderator donderdag 15 mei 2025 @ 19:13:11 #7
382129 crew  Donna
pi_217643702
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2025 16:52 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Wat staat in het ouderschapsplan over de afstand die jullie uit elkaar mogen gaan wonen?
Hij heeft netjes toestemming gevraagd.
Maar daarom kan het alsnog wel verdrietig zijn op bepaalde punten.

Het is helaas een uur fietsen @Hiddendoe, dus ik denk niet dat ze later op de fiets zullen stappen. Liever niet zelfs, dat vind ik echt ver voor 2 kinderen alleen. Er valt gewoon weer een heel toekomstbeeld weg en dat is even rot.
pi_217651315
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 16:44 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Begrijpelijk, maar dit is niet het eind van de wereld. Bovendien zullen je kinderen over een jaar of wat wel fietsend naar hun vader kunnen.
[..]

20 minuten met de auto... Dat betekent waarschijnlijk minimaal 20 kilometer verderop. Voor jonge kinderen is dat best veel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')