SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Bij deze geef ik korting op deze bolk!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PDiddy vieze vieze man
klikken op eigen risicoThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:42 schreef greysbones het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PDiddy vieze vieze man
klikken op eigen risico![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
PDiddy zegt mij niks, die ken ik niet. En zo te zien is dat maar goed ook.How can I make this topic about me?![]()
Yes! Thanks man!quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:43 schreef gebrokenglas het volgende:
KW
Vanmiddag ga je weer werken! veel succes daar!![]()
quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:42 schreef greysbones het volgende:
klikken op eigen risico![]()
![]()
![]()
![]()
Je kent Puff Daddy niet???quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:44 schreef gebrokenglas het volgende:
PDiddy zegt mij niks, die ken ik niet. En zo te zien is dat maar goed ook.![]()
omg GG!!quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:44 schreef gebrokenglas het volgende:
PDiddy zegt mij niks, die ken ik niet. En zo te zien is dat maar goed ook.
puff Daddy
PdiddyThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Goedemorgen koning! Hoop dat je je draai een beetje zal vinden daar. Ik heb er iig vertrouwen in m8quote:
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Om tot de conclusie komen dat ie z'n bekende nummers wel kentquote:Op donderdag 15 mei 2025 09:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
GG is nu naarstig aan het googlen![]()
Thanks broeder!quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:49 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Goedemorgen koning! Hoop dat je je draai een beetje zal vinden daar. Ik heb er iig vertrouwen in m8![]()
ik mag toch hopen van welquote:Op donderdag 15 mei 2025 09:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Om tot de conclusie komen dat ie z'n bekende nummers wel kentThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat een klootzak die diddyHeb alleen de eerste minuut gekeken en ben gestopt
Bastognekoeken koekoek jonguh!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: