Wat is dat?quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:10 schreef Ama het volgende:
@:ltvdk Ik ben bij Lidl en kijk ze hadden echt Dr Pepper vanille.
[ afbeelding ]
Dr Pepper maar dan met Vanille smaakquote:
Ik heb ooit eens midden in de nacht zo'n dr pepper blikje gepakt terwijl ik dacht dat ik coca cola pakte.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:10 schreef Ama het volgende:
@:ltvdk Ik ben bij Lidl en kijk ze hadden echt Dr Pepper vanille.
[ afbeelding ]
Je was okayquote:Op donderdag 15 mei 2025 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens midden in de nacht zo'n dr pepper blikje gepakt terwijl ik dacht dat ik coca cola pakte.
Ik ben daar nooit echt overheen gekomen
Hey GT maar wat is Dr Pepper danquote:Op donderdag 15 mei 2025 11:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dr Pepper maar dan met Vanille smaak
Dr Pepper is een beetje de tegenhanger van Cola Cherry voor m'n idee.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey GT maar wat is Dr Pepper dan![]()
Ik ga wel ff googlen
Ik lees het net, had er echt nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dr Pepper is een beetje de tegenhanger van Cola Cherry voor m'n idee.
Drankje met een beetje kersen smaakje
Praten over je voet fetisj kan beter in KPD hoorquote:Op donderdag 15 mei 2025 11:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik vond Foots altijd wel lekker
Niet alles is een fetisj hequote:Op donderdag 15 mei 2025 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
Praten over je voet fetisj kan beter in KPD hoor
Haal ik wel vaker, soms zelfs 35quote:
Ik drink alleen spa rood, of ik moet het heel erg in mijn maag hebben dan wil ik wel eens een blikje cola drinken.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:25 schreef Grotetijd het volgende:
Als je geen frisdrank drinkt snap ik dat je 't niet kent.
Was een tijdje echt verslaafd aan Dr Pepper. Daarna Cola Vanille (goed koud) en nu is mijn guilty pleasure Orangina
HALLO VOCHTIG POESJEquote:
Ik vind veel foods ook wel lekkerquote:Op donderdag 15 mei 2025 11:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik vond Foots altijd wel lekker
Ik ben nog steeds verbaasd als ze bloedprikken bij mij dat er echt bloed uitkomt en geen cola.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik drink alleen spa rood, of ik moet het heel erg in mijn maag hebben dan wil ik wel eens een blikje cola drinken.
Zoveel cola drink je?quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds verbaasd als ze bloedprikken bij mij dat er echt bloed uitkomt en geen cola.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |