Prima seizoen gedraaid, tweede met deze selectie hadden we vantevoren allemaal voor getekend. Manier waarop is alleen een beetje lullig.quote:
ja wel nice. Hopelijk ook de achterkant weer 100% doorgetrokken, maar dat is niet te zien.quote:
Stukje copiumquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:49 schreef peaceman het volgende:
Al die haters, die nu nog steeds zo ontzettend bezig zijn met het falen van Ajax geven daarmee alleen maar aan dat er in Nederland geen grotere club is dan Ajax.
Tis wel een waarheid als een koe.quote:
110% anti kakkerlak is net zo treurig. Vooral het veel bezig zijn met een andere club is zielig. Daar is dit topic overigens ook een mooi voorbeeld vanquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:39 schreef Wotte het volgende:
Ik blijf erbij dat niets minder kleingeestige uitstraalt dan met je 110% anti neuzen shirt rond te lopen bij pakweg FC Groningen.
Oke manquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tis wel een waarheid als een koe.
Vlak na de wedstrijd snap ik het nog, maar dat ze een paar dagen later nog steeds bezig met 'de vijand' ipv de eigen ploeg is gewoon lachwekkend.
Je vindt van niet?quote:
Daarom heeft hij nog wel gelijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je er zelf vooral heel erg mee bezig
Meepostenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Daarom heeft hij nog wel gelijk.
Wat kom jij steeds hier doen dan?
Van een directe concurrent of een rivaliteit uit historische oorsprong snap ik het. Kan prima. Maar om je nou in godbetert Groningen genoodzaakt te voelen om Anti Ajax te zijn snap ik werkelijk niks van. Het enige dat je bewijst is dat het de enige club is die er blijkbaar dusdanig toe doet.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:57 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
110% anti kakkerlak is net zo treurig. Vooral het veel bezig zijn met een andere club is zielig. Daar is dit topic overigens ook een mooi voorbeeld van
Iddquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:07 schreef Wotte het volgende:
[..]
Van een directe concurrent of een rivaliteit uit historische oorsprong snap ik het. Kan prima. Maar om je nou in godbetert Groningen genoodzaakt te voelen om Anti Ajax te zijn snap ik werkelijk niks van. Het enige dat je bewijst is dat het de enige club is die er blijkbaar dusdanig toe doet.
oh ja?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je er zelf vooral heel erg mee bezig
Good for you!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
oh ja?
Ik zie mezelf niet continue in het PSV topic of van een andere club als het daar wat minder gaat.
Heb ze bij PSV wel gefeliciteerd. Dat vind ik wel zo fatsoenlijk.
Je bent een topper.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
oh ja?
Ik zie mezelf niet continue in het PSV topic of van een andere club als het daar wat minder gaat.
Heb ze bij PSV wel gefeliciteerd. Dat vind ik wel zo fatsoenlijk.
quote:Pasveer heeft, ondanks aandringen van Farioli, nog altijd geen nieuwe aanbieding ontvangen van Ajax. Het is Ajax of stoppen, zei hij eerder al.
Omdat niet zeker is of hij bijtekent, dreigt na dik 300 eredivisieduels een bijzonder pijnlijk afscheid voor Pasveer.
Bedanken voor de bewezen diensten, maar mooi laten gaan. Hadden ze ook met Berghuis moeten doen.quote:
Eens.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:57 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Bedanken voor de bewezen diensten, maar mooi laten gaan. Hadden ze ook met Berghuis moeten doen.
Grappig hoe ajacieden na woensdsgavond elkaar op social media troosten door te vertellen dat ze de grootste zijn, is schattig om te zien.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:49 schreef peaceman het volgende:
Al die haters, die nu nog steeds zo ontzettend bezig zijn met het falen van Ajax geven daarmee alleen maar aan dat er in Nederland geen grotere club is dan Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |