Ik heb letterlijk nog nooit een aflevering gezien. Jij wint.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk al een jaar niet gezien
Het is vooral fascinerend hoe kale of kokkie (geen idee wie wie is want ze zijn allebei kaal @GGMM ) steeds een rodere kop krijgt.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb letterlijk nog nooit een aflevering gezien. Jij wint.
Voor de playoffs Hans.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:28 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
AZ moet thuis tegen Almere, dus nee dat kan niet.
Ekte PME legends, draag ik zelf trouwens ook, want echt voor succesvolle middeljarige mannen!quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is vooral fascinerend hoe kale of kokkie (geen idee wie wie is want ze zijn allebei kaal @:ggmm ) steeds een rodere kop krijgt.
Je schrijft mensen zonder smaak verkeerd.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ekte PME legends, draag ik zelf trouwens ook, want echt voor succesvolle middeljarige mannen!
Smaak koop je met Moneys.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Je schrijft mensen zonder smaak verkeerd.
Tijdens dat jaar dat je niet keek of puur deze aflevering?quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is vooral fascinerend hoe kale of kokkie (geen idee wie wie is want ze zijn allebei kaal @:ggmm ) steeds een rodere kop krijgt.
PME jassen zijn wel enorm FIJNquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ekte PME legends, draag ik zelf trouwens ook, want echt voor succesvolle middeljarige mannen!
Flikker op idioot. Het is gewoon een crimineel.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:11 schreef PSVCL het volgende:
Vaessen is een legend
Zuur tafeltje
Bekijk deze YouTube-video
![]()
![]()
Teveel tikken tegen zijn hoofd gehad van Brobbey.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Flikker op idioot. Het is gewoon een crimineel.
Een levende legende, kan mooi ik het rijtje met Bryan Smeets en Thijmen Blokzijk (wat familie had kunnen zijn van Luukinho)quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Flikker op idioot. Het is gewoon een crimineel.
Waarom zit Diederik Smit daar?quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:11 schreef PSVCL het volgende:
Vaessen is een legend
Zuur tafeltje
![]()
![]()
Ja, dat kan je natuurlijk ook van PSV zeggen die verloren van PEC en Gae, gelijk tegen NEC en Willem II, twee keer verloren van Ajax, etc. PSV heeft heel veel punten verloren tegen ploegen die écht een veel slechtere selectie hebben. Daarvan kun je ook zeggen, dat is niet bepaald onoverkomelijk. Zo werkt het niet in voetbal.quote:Op donderdag 15 mei 2025 08:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Begrijpelijk dat je dit als coping strategie aanwendt, maar Sparta en NEC thuis zijn nou niet bepaald onoverkomelijke obstakels, dus Ajax en meneer Fariolo in het bijzonder hebben keihard gefaald in dezen.
Net zoals Feyenoord geen punten mag verspelen tegen NEC thuis, Fortuna thuis, ook Groningen uit nota bene en twee keer verliest van Ajax. Kom op Klaas, vooral jij hebt genoeg verstand van het hedendaagse voetbal dat je weet dat dit kan gebeuren.quote:Op donderdag 15 mei 2025 08:44 schreef klaasweetalles het volgende:
2e plek is gewoon een zwak excuus van alle ajaxcieden inclusief de trainer
Als je negen punten voorstaat mag je het nooit meer uit handen geven zeker niet tegen de tegenstanders nec en groningen
Snap het wel, denk dat Vaessen ook denkt dat de overheid uit een stel reptielen bestaat die de mensheid willen domineren. Schept toch een band.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:11 schreef PSVCL het volgende:
Vaessen is een legend
Zuur tafeltje
![]()
![]()
Opmerking voor de bühne, proberen makkelijk te scoren en de publieke opinie even mee te krijgen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Denk je alles gelezen te hebben gaan Klaassnuiftalles en Shreyas in discussie
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Snap het wel, denk dat Vaessen ook denkt dat de overheid uit een stel reptielen bestaat die de mensheid willen domineren. Schept toch een band.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |