Hoezo poorten open? Ze strijden nog om Europees voetbal.quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:40 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Sparta gaat de poorten gewoon open zetten hoor.
0,1% kans imho
Poorten open denk ik ook niet, maar PSV heeft wel de aanvallende kwaliteit om er in de eerste 20-25 minuten gewoon overheen te walsen. Net als gisteren met Heracles.quote:Op donderdag 15 mei 2025 16:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hoezo poorten open? Ze strijden nog om Europees voetbal.
Sparta krijgt relatief een stuk minder goals tegen dan hun concurrenten (waaronder ook Heracles) dus heb wel ietstje meer hoop op tegenstand van Sparta dan Heracles. Maar goed, alsnog superkleine kans uiteraard.quote:Op donderdag 15 mei 2025 16:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Poorten open denk ik ook niet, maar PSV heeft wel de aanvallende kwaliteit om er in de eerste 20-25 minuten gewoon overheen te walsen. Net als gisteren met Heracles.
10% kans dat Sparta wint? Allicht.quote:Op donderdag 15 mei 2025 16:56 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Sparta krijgt relatief een stuk minder goals tegen dan hun concurrenten (waaronder ook Heracles) dus heb wel ietstje meer hoop op tegenstand van Sparta dan Heracles. Maar goed, alsnog superkleine kans uiteraard.
Nee joh, dat wordt helemaal niks en Ajax moet zelf maar eens zien te winnen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 16:56 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Sparta krijgt relatief een stuk minder goals tegen dan hun concurrenten (waaronder ook Heracles) dus heb wel ietstje meer hoop op tegenstand van Sparta dan Heracles. Maar goed, alsnog superkleine kans uiteraard.
Dat Twente dit laat lopen om fitter aan de play-offs te beginnen koop ik ook niet. Zo'n Steijn, Vlap, V Wolfswinkel zullen maar wat graag Ajax nog even pakken.quote:Op donderdag 15 mei 2025 17:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee joh, dat wordt helemaal niks en Ajax moet zelf maar eens zien te winnen.
Is juist een goeie test en laten we eerlijk zijn, de laatste goeie wedstrijd van Ajax was tegen PSV, hoe lang is dat al niet geleden?quote:Op donderdag 15 mei 2025 17:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat Twente dit laat lopen om fitter aan de play-offs te beginnen koop ik ook niet. Zo'n Steijn, Vlap, V Wolfswinkel zullen maar wat graag Ajax nog even pakken.
Bovendien kan men nog over AZ heen gaan wat een lager geplaatste tegenstander kan opleveren.quote:Op donderdag 15 mei 2025 17:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat Twente dit laat lopen om fitter aan de play-offs te beginnen koop ik ook niet. Zo'n Steijn, Vlap, V Wolfswinkel zullen maar wat graag Ajax nog even pakken.
Play offs zijn dichterbij dan ik dacht, maar Ajax is momenteel gewoon te zwak om wedstrijden te winnen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 17:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Bovendien kan men nog over AZ heen gaan wat een lager geplaatste tegenstander kan opleveren.
Het probleem met Ajax is vooral dat ze zowel van iedereen kunnen winnen, als verliezen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 17:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Play offs zijn dichterbij dan ik dacht, maar Ajax is momenteel gewoon te zwak om wedstrijden te winnen.
Dan was er dit seizoen geen enkele topclub.quote:Op donderdag 15 mei 2025 18:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het probleem met Ajax is vooral dat ze zowel van iedereen kunnen winnen, als verliezen.
Als je een topclub wilt zijn moet je vooral stabiel genoeg zijn om mindere tegenstanders te verslaan.
Ze kunnen zich blijkbaar alleen opladen als ze tegen de top van Nederland moeten spelen. Dat zie je wel vaker bij die subtoppers.quote:Op donderdag 15 mei 2025 18:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het probleem met Ajax is vooral dat ze zowel van iedereen kunnen winnen, als verliezen.
Als je een topclub wilt zijn moet je vooral stabiel genoeg zijn om mindere tegenstanders te verslaan.
Het probleem is wel dat het beleidsmatig op het moment een zooitje is, men zal een duidelijke keuze moeten maken of men weer prioriteit gaat geven aan zelf opgeleide spelers, of dat men gewoon gaat kopen, het zelfde geld met je tactische systeem, ga je concessies doen aan je Ajax systeem, zoja dan heeft het ook niet zoveel zin om daar in de opleiding heel veel waarde aan te hechten.quote:Op donderdag 15 mei 2025 18:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan was er dit seizoen geen enkele topclub.
Maar Ajax is dat natuurlijk wel, net als PSV en Feyenoord, alleen zit Ajax nog niet op het niveau wat het moet zijn. Ik denk ook niet dat het volgend seizoen al wel het geval is, al helpt het halen van CL met de beloning daarvan uiteraard wel om weer een goeie stap te zetten.
Maar dat is niet een nieuw iets, het kwam ook omdat Ajax altijd zelf vond dat ze de beste zijn, normaal was dat ook geen probleem, want de bluf/arrogantie pakte op een zekere manier vaak goed uit.quote:Op donderdag 15 mei 2025 18:14 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ze kunnen zich blijkbaar alleen opladen als ze tegen de top van Nederland moeten spelen. Dat zie je wel vaker bij die subtoppers.
Je kunt dat wel willen, maar dan moeten die zelf opgeleide spelers die het niveau aan kunnen er ook wel zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 15 mei 2025 18:19 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het probleem is wel dat het beleidsmatig op het moment een zooitje is, men zal een duidelijke keuze moeten maken of men weer prioriteit gaat geven aan zelf opgeleide spelers, of dat men gewoon gaat kopen, het zelfde geld met je tactische systeem, ga je concessies doen aan je Ajax systeem, zoja dan heeft het ook niet zoveel zin om daar in de opleiding heel veel waarde aan te hechten.
Ik denk dat het zooitje al opgeruimd is beleidsmatig, je zit alleen nog met de naweeën van een paar jaar wanbeleid.quote:Op donderdag 15 mei 2025 18:19 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het probleem is wel dat het beleidsmatig op het moment een zooitje is, men zal een duidelijke keuze moeten maken of men weer prioriteit gaat geven aan zelf opgeleide spelers, of dat men gewoon gaat kopen, het zelfde geld met je tactische systeem, ga je concessies doen aan je Ajax systeem, zoja dan heeft het ook niet zoveel zin om daar in de opleiding heel veel waarde aan te hechten.
ja dat klopt maar mijn vader en ik zelf ook zijn ook fan van ajax dus wij hopen dat .het met Ajax ook goed gaat.quote:
Bijzonder, dat zijn toch rivalen van elkaar in die regio.quote:Op donderdag 15 mei 2025 18:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
ja dat klopt maar mijn vader en ik zelf ook zijn ook fan van ajax dus wij hopen dat .het met Ajax ook goed gaat.
AZ moet thuis tegen Almere, dus nee dat kan niet.quote:Op donderdag 15 mei 2025 17:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Bovendien kan men nog over AZ heen gaan wat een lager geplaatste tegenstander kan opleveren.
Het liefst groot, sterk en zwart en idealiter van een zandveld.quote:Op donderdag 15 mei 2025 18:33 schreef RamboDirk het volgende:
Ajax moet nu al bezig zijn met spelers voor het volgend seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Bergdolmo). Middenmoter zijn is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat je gewoon bovenin meedoet. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
Ik heb het eigenlijk al een jaar niet gezienquote:Op donderdag 15 mei 2025 19:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
Jij bent de enige hier die dit wekelijks volgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |