Wat denk je van 0quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:08 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Hoe hoog schatten jullie de kans nog op het kampioenschap? Voor mijn gevoel iets van 10% en die 10% is puur de kans op een wonder.
Was dan ook niet op het veld. Weet niet in hoeverre de knvb er nog wat van vindt. In principe zou het slachtoffer prima aangifte kunnen doen voor zo'n klap.quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij is Berghuis ook nooit vervolgd
Als je snel op onoverbrugbare voorsprong komt dan zou er nog wat angst in kunnen sluipen bij PSV.quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:08 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Hoe hoog schatten jullie de kans nog op het kampioenschap? Voor mijn gevoel iets van 10% en die 10% is puur de kans op een wonder.
Sparta gaat de poorten gewoon open zetten hoor.quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als je snel op onoverbrugbare voorsprong komt dan zou er nog wat angst in kunnen sluipen bij PSV.
Man man manquote:Op donderdag 15 mei 2025 14:08 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ach welnee. PSV heeft het momentum, die gaan Sparta volledig ondersteboven voetballen en er een voetbalfeestje van maken. Mentaal hebben ze het kampioenschap nu al binnengeharkt. Daarnaast gaat Ajax niet van Twente winnen, daar is het mentaal nu volledig in elkaar geklapt en Twente gaat super gemotiveerd zijn om Ajax in eigen huis te vernederen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als je snel op onoverbrugbare voorsprong komt dan zou er nog wat angst in kunnen sluipen bij PSV.
Zou ook wel gewoon een bloedeloos potje kunnen worden, ik verwacht dat Twente ook niks geks gaat doen met het oog op de playoffs.quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:44 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Ach welnee. PSV heeft het momentum, die gaan Sparta volledig ondersteboven voetballen en er een voetbalfeestje van maken. Mentaal hebben ze het kampioenschap nu al binnengeharkt. Daarnaast gaat Ajax niet van Twente winnen, daar is het mentaal nu volledig in elkaar geklapt en Twente gaat super gemotiveerd zijn om Ajax in eigen huis te vernederen.
Ik denk niet dat Ajax spectaculaire aankopen gaat doen, Tadic terug zal wel het meest haalbare zijn.quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:53 schreef LethalNinja het volgende:
Sparta zal de bal nog net niet in eigen doel schieten. Hebben veel liever dat PSV kampioen wordt dan Ajax dus nee dit is klaar.
Los hiervan vind ik de selectie van PSV dit jaar duidelijk het sterkste dus onverdiend vind ik het niet dat zij straks de schaal pakken. Bij Ajax in de zomer doorselecteren met het oog ook op de Champions League. Volgend jaar komt er weer geld binnen.
Helemaal mee eens. Je moet dingen wel in perspectief en context zien.quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Een beetje duwen of trekken in het heetst van de strijd is prima. Iemand bewust, naar het lijkt, mishandelen is een ander verhaal. Dit zit in de strafrechtelijke hoek, zeg maar.
Maar jij bent voor AZ.quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:42 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind het gewoon zo erg. Meer kan ik er niet over zeggen.
Zelfs Go Ahead pakt de laatste jaren meer prijzen dan Ajax.quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
Drie jaar op rij geen kampioen, lekker hoor
Ajax is nog wel even bezig de puinhopen van Mislintat op te ruimen. Ik ben voorbereid op nog een jaar Farioli-praktijken met uiteindelijk hopelijk weer CL gelden zodat je wederom kunt gaan doorselecteren.quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:53 schreef LethalNinja het volgende:
Sparta zal de bal nog net niet in eigen doel schieten. Hebben veel liever dat PSV kampioen wordt dan Ajax dus nee dit is klaar.
Los hiervan vind ik de selectie van PSV dit jaar duidelijk het sterkste dus onverdiend vind ik het niet dat zij straks de schaal pakken. Bij Ajax in de zomer doorselecteren met het oog ook op de Champions League. Volgend jaar komt er weer geld binnen.
Rotterdamse taferelen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
Drie jaar op rij geen kampioen, lekker hoor
Ja daarvoor moet er nog heel wat meer ellende onze kant op komen. Zó erg is het nou ook weer niet.quote:
Nou, die waren laatst nog kampioenquote:Op donderdag 15 mei 2025 15:59 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja daarvoor moet er nog heel wat meer ellende onze kant op komen. Zó erg is het nou ook weer niet.
Ik las er laatst een analyse over, het is nog best een lastig verhaal, vooral omdat ze wel de CL bonussen ontvangen, kortom die gaan niet zomaar even naar een club waar ze een stuk minder verdienen, en als je ze al kan verkopen vang je er geen stuiver voor.quote:Op donderdag 15 mei 2025 15:47 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Ajax is nog wel even bezig de puinhopen van Mislintat op te ruimen. Ik ben voorbereid op nog een jaar Farioli-praktijken met uiteindelijk hopelijk weer CL gelden zodat je wederom kunt gaan doorselecteren.
Leuk is anders.
Kan best dat de trucjes van die pseudo-Beenhakker zijn uitgewerkt. En dan blijft er niks van hem over.quote:Op donderdag 15 mei 2025 15:47 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Ajax is nog wel even bezig de puinhopen van Mislintat op te ruimen. Ik ben voorbereid op nog een jaar Farioli-praktijken met uiteindelijk hopelijk weer CL gelden zodat je wederom kunt gaan doorselecteren.
Leuk is anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |