Jullie zijn idd de grootste (meest succesvolle) club van NL. Dat ontkend niemand volgens mij. Alleen komt het een beetje zielig over door dat telkens te benoemen. Is nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:06 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
zijn we ook, daar veranderd afgelopen woensdag natuurlijk niks aanjouw aanwezigheid is daar ook gewoon een bevestiging van
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Blijkbaar doet het je wel wat ouwe reptiel.
Ja je had al laten zien dat het je nogal bezig houdtquote:
wederom de bevestiging, thanks gapquote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Jullie zijn idd de grootste (meest succesvolle) club van NL. Dat ontkend niemand volgens mij. Alleen komt het een beetje zielig over door dat telkens te benoemen. Is nergens voor nodig.
Elke week he, lekker laten gaan.quote:
Is Vaessen een Turk?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 16:17 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Die Turkjes zitten altijd nogal hoog in de emotie
Burnetquote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Is Vaessen een Turk?
@:RamboDirk
en nu doe je het toch weerquote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Jullie zijn idd de grootste (meest succesvolle) club van NL. Dat ontkend niemand volgens mij. Alleen komt het een beetje zielig over door dat telkens te benoemen. Is nergens voor nodig.
Broeby is een speler die gewoon niet past hoe Farioli wil voetballenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat moet er na de zomer met Brobby gebeuren volgens jullie?
4 goals in de Eredivisie op dit moment?
Je bent de Pieter Post van het Ajax topic maat. We wensen je in ieder geval geen ziektes/aandoening toe daar kunnen sommigen nog wat van leren.quote:
Die verkopen we voor zeker 30 mio deze zomer.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat moet er na de zomer met Brobby gebeuren volgens jullie?
4 goals in de Eredivisie op dit moment?
wat is er moeilijk aan defensief voetballen?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hoezo? Dat Farioli een zeer getalenteerde trainer is staat buiten kijf lijkt mij.
Ik denk dat uitgerekend Steijn wel heeft bewezen dat, dat nog niet zo eenvoudig was nietwaar. Van 61 tegengoals naar de minst gepasseerde verdediging.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat is er moeilijk aan defensief voetballen?
hij doet eigenlijk precies hetzelfde als Steijn een tijdje heeft gedaan bij ajax
laf defensief voetbal spelen
Nee, het probleem met Farioli is dat toen hij goede resultaten boekte, volledig de weg is kwijt geraakt omdat hij te veel in zichzelf ging geloven. Elke keer moest hij weer laten zien dat hij meesterzet, tactische wissel, nieuwe opstelling, etc. in huis had. Op een gegeven moment sloeg het echt nergens meer op.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hoezo? Dat Farioli een zeer getalenteerde trainer is staat buiten kijf lijkt mij.
Het is dat PSV die bijna verspeelde, dat was wel het vreemde van dit seizoen, ik meen dat PSV na de winterstop nog steeds meer punten heeft verloren dan Ajax, al had je het zo kort voor het einde nooit weg mogen geven.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik denk dat uitgerekend Steijn wel heeft bewezen dat, dat nog niet zo eenvoudig was nietwaar. Van 61 tegengoals naar de minst gepasseerde verdediging.
Denk dat je Farioli qua spel niet op èèn seizoen scherven rapen moet beoordelen. Hij heeft het simpelweg uitstekend gedaan ondanks dat je de titel verspeelt.
Ik geloof er niet in dat mensen als Faroli spelers beter kan maken. Hij stelt gewoon elf poppetjes op iedere week.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik denk dat uitgerekend Steijn wel heeft bewezen dat, dat nog niet zo eenvoudig was nietwaar. Van 61 tegengoals naar de minst gepasseerde verdediging.
Denk dat je Farioli qua spel niet op èèn seizoen scherven rapen moet beoordelen. Hij heeft het simpelweg uitstekend gedaan ondanks dat je de titel verspeelt.
Natuurlijk moet Farioli vertrekken en waarschijnlijk gaat dit ook gebeuren nu Ajax geen kampioen meer wordt.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik geloof er niet in dat mensen als Faroli spelers beter kan maken. Hij stelt gewoon elf poppetjes op iedere week.
Ik denk dat als ajax een stap vooruit wil maken volgend seizoen Farioli moet vertrekken.
Hij gaat volgend seizoen heus niet anders voetballen dan dit seizoen
De vraag is of de beleidsbepalers dit willen of niet.
Eens hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Natuurlijk moet Farioli vertrekken en waarschijnlijk gaat dit ook gebeuren nu Ajax geen kampioen meer wordt.
Ajax had een waardeloze selectie aan het begin van dit seizoen. Er was geen geld voor versterkingen en veel spelers wilden niet naar Ajax want we speelden geen CL.
Met het bereiken van de CL is er in ieder geval weer een beetje geld en zullen sommige spelers die twijfelden nu wellicht wel naar Ajax willen komen. Het is in ieder geval belangrijk dat Ajax zijn identiteit weer terugvindt.
Dat je thuis 0-3 wordt afgedroogd door NEC omdat je dacht dat PSV gelijk zou spelen, terwijl ze in de laatste minuut toch wonnen is Ajax onwaardig.
Dat je tegen Groningen een helft lang de mindere ploeg bent, maar één kans creëert en met een man meer toch niet meer dan 25 meter van je eigen goal durft te spelen is Ajax onwaardig.
Ik verwacht eigenlijk wel spektakel. Kan niet anders dan dat dit seizoen eindigt met nog een plottwistquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is dat PSV die bijna verspeelde, dat was wel het vreemde van dit seizoen, ik meen dat PSV na de winterstop nog steeds meer punten heeft verloren dan Ajax, al had je het zo kort voor het einde nooit weg mogen geven.
Wel benieuwd hoe hij het volgend seizoen gaat doen, want qua kijkspel was het in de regel niet om van te genieten, daar zal hij met de ploeg toch een stap in moeten maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |