Het probleem met Farioli is dat hij niet begrijpt waar Ajax voor staat. Door hem is Ajax zijn identiteit verloren en dat is vrij kwalijk. Plaats 2 is natuurlijk niet slecht met deze selectie maar natuurlijk komt het ook door het absolute wanpresteren van Feyenoord, AZ en Utrecht.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:02 schreef cosmosis het volgende:
Zonder de laatste 3 wedstrijden gekeken te hebben en alles mbt Ajax gedodged te hebben de afgelopen maand....Zou ik 100% getekend hebben voor een 2e plek.....Championsleague miljoenen veiligstellen, geld om te herbouwen, hopelijk blijft Farioli nog een jaar, de weg is omhoog....
Na 1 van de diepste dalen in de geschiedenis van Ajax toch knappe herstel...
Ja leuk het Ajax dna etc etc 433 spelen altijd op de aanval, maar als je brandhout hebt is dat onmogelijk, Ik ben het ermee eens dat Farioli niet geschikt is om met een winnaars elftal de CL te winnen, maar met deze troep zorgt hij toch voor het maximaal haalbare, wat we momenteel nodig hebben..quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het probleem met Farioli is dat hij niet begrijpt waar Ajax voor staat. Door hem is Ajax zijn identiteit verloren en dat is vrij kwalijk. Plaats 2 is natuurlijk niet slecht met deze selectie maar natuurlijk komt het ook door het absolute wanpresteren van Feyenoord, AZ en Utrecht.
Het binnenhalen van 60 miljoen euro is natuurlijk wel waardevol om te kunnen investeren in een selectie die wel Ajax-waardig is. Maar we zullen ook moeten kijken hoe we het niveau van de jeugdopleiding weer kunnen verbeteren. Wat er nu doorkomt is echt dramatisch slecht.
Na vorig seizoen is dat zeker waar. We hadden een zeer slechte selectie en het het scenario 2005-2010 dreigde, ware het niet dat je nu dus toch al na een jaar kan rekenen op 60 miljoen euro Champion's League geld.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:15 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja leuk het Ajax dna etc etc 433 spelen altijd op de aanval, maar als je brandhout hebt is dat onmogelijk, Ik ben het ermee eens dat Farioli niet geschikt is om met een winnaars elftal de CL te winnen, maar met deze troep zorgt hij toch voor het maximaal haalbare, wat we momenteel nodig hebben..
Die open deuren van je?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Opmerking voor de bühne, proberen makkelijk te scoren en de publieke opinie even mee te krijgen.
Je kan ook eens proberen om wél inhoudelijk te reageren.
Jij hebt gelijkquote:Op donderdag 15 mei 2025 08:44 schreef klaasweetalles het volgende:
2e plek is gewoon een zwak excuus van alle ajaxcieden inclusief de trainer
Als je negen punten voorstaat mag je het nooit meer uit handen geven zeker niet tegen de tegenstanders nec en groningen
Prima. Maar houd dan de rest van je leven maar je mond over de speelwijze van andere ploegenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:15 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja leuk het Ajax dna etc etc 433 spelen altijd op de aanval, maar als je brandhout hebt is dat onmogelijk, Ik ben het ermee eens dat Farioli niet geschikt is om met een winnaars elftal de CL te winnen, maar met deze troep zorgt hij toch voor het maximaal haalbare, wat we momenteel nodig hebben..
Sjaakgodquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:44 schreef PSVCL het volgende:
Swart wijst interview af: 'Bel ze in Eindhoven maar'
Sjaak Swart heeft daags na het pijnlijke 2-2 gelijkspel van Ajax op bezoek bij FC Groningen een interviewverzoek van RTL Nieuws afgeslagen. De nieuwszender belde Mister Ajax op om te praten over de huidige situatie, maar daar zag Swart geen heil in. 'Over Ajax ga ik niets zeggen. Bel ze in Eindhoven maar. Die gaan in de rust Ajax zitten kijken, de malloten', besluit de gefrustreerde ras-Ajacied
Sjaak Swart![]()
![]()
Het lijkt mij een verstandige beslissing van Sjaak ‘alle scheidsrechters zijn tegen ons’ Swart. Mooie kerel. Maar niet de meest objectieve analist.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:44 schreef PSVCL het volgende:
Swart wijst interview af: 'Bel ze in Eindhoven maar'
Sjaak Swart heeft daags na het pijnlijke 2-2 gelijkspel van Ajax op bezoek bij FC Groningen een interviewverzoek van RTL Nieuws afgeslagen. De nieuwszender belde Mister Ajax op om te praten over de huidige situatie, maar daar zag Swart geen heil in. 'Over Ajax ga ik niets zeggen. Bel ze in Eindhoven maar. Die gaan in de rust Ajax zitten kijken, de malloten', besluit de gefrustreerde ras-Ajacied
Sjaak Swart![]()
![]()
Hij is matties met Wappie Wout?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Snap het wel, denk dat Vaessen ook denkt dat de overheid uit een stel reptielen bestaat die de mensheid willen domineren. Schept toch een band.
Niet gekquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:20 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Nu zal het uitshirt dus wel zwart worden.
Gvd autocorrect wat flik je me nou weerquote:
Prima seizoen gedraaid, tweede met deze selectie hadden we vantevoren allemaal voor getekend. Manier waarop is alleen een beetje lullig.quote:
ja wel nice. Hopelijk ook de achterkant weer 100% doorgetrokken, maar dat is niet te zien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |