Was keus van perisic dacht ik?quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:19 schreef PowerLoungen het volgende:
Perisic aangeboden en dan Bertje pakken
Kroes mag eigenlijk ook gewoon opflikkeren.
Nadat die werd afgewezen omdat die oud was en terugkwam van een zware blessure.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Was keus van perisic dacht ik?
Ik voel ook wel berusting, uiteindelijk als je eerlijk bent verdient PSV het gewoon meer.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:20 schreef TornadoDK het volgende:
Kon je op wachten.
Ik had me er zondag al bij neergelegd is wat het is.
Ongelukkigquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nadat die werd afgewezen omdat die oud was en terugkwam van een zware blessure.
Het is natuurlijk ontzettend lullig als je nu alsnog 2e wordt. Maar met zo'n selectie heb je nog steeds bovenmatig gepresteerdquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:20 schreef TornadoDK het volgende:
Kon je op wachten.
Met dit spel verdien je het ook niet.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:20 schreef TornadoDK het volgende:
Kon je op wachten.
Groningen buiten een gelukkige karatekick na ook niks. Ik zie het punt niet.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:24 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
We hebben nog geen een keer op doel geschoten tweede helft maatje
Ah ok, niks aan de hand dan.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Groningen buiten een gelukkige karatekick na ook niks. Ik zie het punt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |