Die Steijn gaat open huis houden.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Zondag kan het zo weer anders zijn beste Wotte!
Farioli is absolute non-valeur, een zelfbenoemde goeroe die nooit iets heeft laten zien, nooit wat heeft gewonnen en nergens wat heeft gepresteerd (al is plaats 2 met Ajax wel een redelijke prestatie, maar dat wist men bij zijn aanstelling nog niet). Hij had nooit coach van Ajax mogen worden.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:45 schreef KlapMongeaul het volgende:
Niks aan de hand, we hebben super Brobbey, die in potentie beter is dan Haaland toch @:tjacka?![]()
En wereldcoach Farioli die 5 wedstrijden voor het eind 10 punten weggeeft en schaamteloos roept dat de doelstelling bereikt is. Een handvol goede wedstrijden en verder saaie inspiratieloze bagger wedstrijden dat niks met voetbal te maken hadden. Een wisselbeleid die niemand begreep en die uiteindelijk niks opleverde. Dit Ajax![]()
![]()
Ongemerkt de druk erop leggen. 9 punten voor en je durft nog steeds het woord kampioenschap niet te noemen. Nou, dan speel je gewoon een heel dom spelletjequote:Op woensdag 14 mei 2025 22:47 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is alleen maar om de druk er wat af te halen natuurlijk, maar dat heeft schijnbaar niets geholpen.
Ajax heeft niet de kwaliteit om altijd maar op de aanval te spelen. PSV heeft met afstand het beste team van de Eredivisie.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kijk, je kan het schuiven op geluk en pech dat Lang scoort in de 100e minuut voor PSV tegen Feyenoord en Ajax de gelijkmaker in de 99e minuut tegen krijgt, maar het is eigenlijk een heel logisch gevolgd van de gehele extra tijd.
PSV deed er alles aan om in Rotterdam de winnende te maken, terwijl Ajax er zo ongeveer alles aan deed om de kans te vergroten dat hij voor Groningen een keer goed zou vallen. Puur een kwestie van kwaliteit.
Kennelijk ook niet de kwaliteiten om te verdedigen, want we krijgen tien goals tegen in vier duels.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:50 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ajax heeft niet de kwaliteit om altijd maar op de aanval te spelen. PSV heeft met afstand het beste team van de Eredivisie.
Wat heel raar is, want alle wedstrijden voordien zag het er verdedigend behoorlijk goed uit.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kennelijk ook niet de kwaliteiten om te verdedigen, want we krijgen tien goals tegen in vier duels.
Pasveer kan echt niet meer.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kennelijk ook niet de kwaliteiten om te verdedigen, want we krijgen tien goals tegen in vier duels.
Dit is dus eigenlijk het enige lichtpuntje, want als Ajax kampioen zou zijn geworden, zou de selectie even waardeloos blijven. Nu komt wellicht eindelijk wel het besef dat er echt iets moet gebeuren. En hè, we hebben in ieder geval weer geld door de CL.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:50 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
PSV heeft met afstand het beste team van de Eredivisie.
Ik had dit niet meer verwacht vriend. Ik heb maar 2 wedstrijden goed gehad dit jaar en dat was toevallig die van zondag en vandaagquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:45 schreef KlapMongeaul het volgende:
Niks aan de hand, we hebben super Brobbey, die in potentie beter is dan Haaland toch @:tjacka?![]()
En wereldcoach Farioli die 5 wedstrijden voor het eind 10 punten weggeeft en schaamteloos roept dat de doelstelling bereikt is. Een handvol goede wedstrijden en verder saaie inspiratieloze bagger wedstrijden dat niks met voetbal te maken hadden. Een wisselbeleid die niemand begreep en die uiteindelijk niks opleverde. Dit Ajax![]()
![]()
In de EL met een B elftal wanneer het er op aankomt, afgelopen weekend met het oudste elftal ooit wanneer het er op aankomt.. allemaal rare fratsen van iemand die anti voetbal speelt.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Farioli is absolute non-valeur, een zelfbenoemde goeroe die nooit iets heeft laten zien, nooit wat heeft gewonnen en nergens wat heeft gepresteerd (al is plaats 2 met Ajax wel een redelijke prestatie, maar dat wist men bij zijn aanstelling nog niet). Hij had nooit coach van Ajax mogen worden.
Het is een onervaren joch van in de dertig dat doet alsof hij het wagenwiel heeft uitgevonden, maar eigenlijk voortdurend zit te gokken. Soms pakt het goed uit, maar heel vaak ook niet.
Ik zou er niet op rekenen dat men nu flink kan gaan spenderen, er zal eerst moeten worden verkocht en Ajax heeft niet drie, vier spelers waar de grote buitenlandse clubs nu voor in de rij zullen staan.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit is dus eigenlijk het enige lichtpuntje, want als Ajax kampioen zou zijn geworden, zou de selectie even waardeloos blijven. Nu komt wellicht eindelijk wel het besef dat er echt iets moet gebeuren. En hè, we hebben in ieder geval weer geld door de CL.
Dat zeg ik, hij is te veel in zichzelf gaan geloven. Dan verlies je ieder gevoel voor realiteit en ga je blind lopen gokken. Dan krijg je dit inderdaad. Hij probeert zichzelf steeds tactisch te overtreffen maar maakt juist daardoor steeds de verkeerde keuzes.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:52 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
In de EL met een B elftal wanneer het er op aankomt, afgelopen weekend met het oudste elftal ooit wanneer het er op aankomt.. allemaal rare fratsen van iemand die anti voetbal speelt.
Zo danquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Farioli is absolute non-valeur, een zelfbenoemde goeroe die nooit iets heeft laten zien, nooit wat heeft gewonnen en nergens wat heeft gepresteerd (al is plaats 2 met Ajax wel een redelijke prestatie, maar dat wist men bij zijn aanstelling nog niet). Hij had nooit coach van Ajax mogen worden.
Het is een onervaren joch van in de dertig dat doet alsof hij het wagenwiel heeft uitgevonden, maar eigenlijk voortdurend zit te gokken. Soms pakt het goed uit, maar heel vaak ook niet.
De 2 belangrijkste.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik had dit niet meer verwacht vriend. Ik heb maar 2 wedstrijden goed gehad dit jaar en dat was toevallig die van zondag en vandaag
Joh, doe niet zo melodramatisch. Zonder Farioli was dit Ajax weer vijfde geworden.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, maar dat zijn speculaties. Ik denk dat na het enorme verval van PSV na de winterstop en het gekloot van Feyenoord het hele seizoen er genoeg trainers zouden zijn die met dit Ajax allang kampioen waren geweest.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:55 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Joh, doe niet zo melodramatisch. Zonder Farioli was dit Ajax weer vijfde geworden.
Hahahaquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, maar dat zijn speculaties. Ik denk dat na het enorme verval van PSV na de winterstop en het gekloot van Feyenoord het hele seizoen er genoeg trainers zouden zijn die met dit Ajax allang kampioen waren geweest.
Voor Ajax is dat misschien ook wel de beste keuze, we zijn er (wss) 2e mee geworden. Maar zo zie ik het ook idd. Ik baal alleen van wedstrijden waar ik twijfels heb over de instelling waarmee we speelden, zoals met name tegen Sparta en NEC.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kijk, je kan het schuiven op geluk en pech dat Lang scoort in de 100e minuut voor PSV tegen Feyenoord en Ajax de gelijkmaker in de 99e minuut tegen krijgt, maar het is eigenlijk een heel logisch gevolgd van de gehele extra tijd.
PSV deed er alles aan om in Rotterdam de winnende te maken, terwijl Ajax er zo ongeveer alles aan deed om de kans te vergroten dat hij voor Groningen een keer goed zou vallen. Puur een kwestie van kwaliteit.
Ja, eens. Hij heeft het heel goed gedaan. Ik was het ook lang niet altijd eens met zijn keuzes, maar hij heeft bepaalde ideeën en statistieken. Daarmee heeft hij het beter gedaan dan men vooraf had verwacht. Hele goede prestatie. Kampioenschap zou het echt uitmuntend hebben gemaakt, maar die kans is niet zo groot meer.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:55 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Joh, doe niet zo melodramatisch. Zonder Farioli was dit Ajax weer vijfde geworden.
Valt mee. Ajax is gewoon financieel gezond maar iedere topclub in Nederland heeft het lastig zonder Champions League geld. Dat is geen lastige rekensom.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik zou er niet op rekenen dat men nu flink kan gaan spenderen, er zal eerst moeten worden verkocht en Ajax heeft niet drie, vier spelers waar de grote clubs nu voor in de rij staan.
Hij heeft ook vaak niet goed gedaan, zeker in de fase waar het er toe deed.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:58 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, eens. Hij heeft het heel goed gedaan. Ik was het ook lang niet altijd eens met zijn keuzes, maar hij heeft bepaalde ideeën en statistieken. Daarmee heeft hij het beter gedaan dan men vooraf had verwacht. Hele goede prestatie. Kampioenschap zou het echt uitmuntend hebben gemaakt, maar die kans is niet zo groot meer.
Sparta kan je een keer overkomen met de bal op de lat en paal.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:58 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Voor Ajax is dat misschien ook wel de beste keuze, we zijn er (wss) 2e mee geworden. Maar zo zie ik het ook idd. Ik baal alleen van wedstrijden waar ik twijfels heb over de instelling waarmee we speelden, zoals met name tegen Sparta en NEC.
Voor die lichting moet je sowieso starten met een andere trainer.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:58 schreef Wotte het volgende:
[..]
Valt mee. Ajax is gewoon financieel gezond maar iedere topclub in Nederland heeft het lastig zonder Champions League geld. Dat is geen lastige rekensom.
Hoeft ook niet perse de hele transfermarkt leeg te kopen. Er zit namelijk wel weer een mooie lichting aan te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |