De situatie niet goed gelezenquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Read schoot een bal naast/over vanaf 3 meter afstand en een lege goal.
Bijna net zo als klagen over de scheids.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dat geklaag over tegenstanders echt van een ongekende treurigheid
Janken, dan had je zondag moeten winnenquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wat een miserabele kutploeg ben je dan, ze konden gewoon nog play-offs halen, maar Ajax naaien is belangrijker.
Waar kijk jij voetbal?quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Bijna net zo als klagen over de scheids.
Zo heeft Ajax de scheids mee.
Het maakt me niet zoveel.uit wie er wint, als Ajax maar verliest. Hoor je wel vaker. Kern van waarheid ook.quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja
Op basis daarvan geloofde ik meen @:slobeend nog heel lang dat het wel goed zou komen met Feyenoord (lol)
Hallo Kreatorquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het maakt me niet zoveel.uit wie er wint, als Ajax maar verliest. Hoor je wel vaker. Kern van waarheid ook.
Niet gekeken. Kan tegenwoordig gewoon in dit topic kijken als ik een stelletje jankhomos wil zien.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Kreator
Heb je genoten van het ESF gisteren?
Bel de klantenservice.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:47 schreef Coco het volgende:
Groningen zou toch op100% tegen Ajax gaan?
Daar is voorlopig niets van te zien!
Dat was de eerste tien minutenquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:47 schreef Coco het volgende:
Groningen zou toch op100% tegen Ajax gaan?
Daar is voorlopig niets van te zien!
Namen en rugnummers.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niet gekeken. Kan tegenwoordig gewoon in dit topic kijken als ik een stelletje jankhomos wil zien.
Hopelijk heb je zaterdag wel kans om te kijkenquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niet gekeken. Kan tegenwoordig gewoon in dit topic kijken als ik een stelletje jankhomos wil zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |