Lekkere band is het tochquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:30 schreef DJ11 het volgende:
De slotsong stamt uit 2025 en komt uit Zweden:Weeping Willows - Swan Song
Of door een tunnel, die zullen er vast genoeg zijn.quote:
Welkom voor een half uurtje dan.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:00 schreef livelink het volgende:
Een half uurtje luister ik nog mee voordat ik ga.
quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:06 schreef livelink het volgende:
Lekker mezelf even oppompen voor het feestje![]()
Op zich eigenlijk nog best wel. Jammer alleen dat ik wel behoorlijk moe ben. Al weken druk en slecht slapen eist zijn tol.quote:
Ja, dat kan ik me voorstellen. Gewoon niet te laat maken vanavond dan.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Op zich eigenlijk nog best wel. Jammer alleen dat ik wel behoorlijk moe ben. Al weken druk en slecht slapen eist zijn tol.
Ja, mijn hoofd doet ook niet helemaal mee vanavondquote:
Dan hoop ik dat je wel een chaffeur naar het feestje hebt.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, mijn hoofd doet ook niet helemaal mee vanavond
Ja, de temperatuur speelt ook een rol inderdaad. Maar ook maandag pas heel laat thuis vanuit mijn werk omdat ik helemaal vast stond op de terugweg vanwege een brand. Ik kon geen kant op, alles was afgesloten. Uiteindelijk ben ik maar gaan lopen door het bos. Maar zelfs daar waren afzettingslinten, waar ik maar onderdoor ben gegaan uiteindelijk en vervolgens ergens opgepikt door mijn man. En toen zijn we maar uit gaan eten omdat het al zo laat was. En dan gisteren weer problemen met de terugreis vanwege de wedstrijd van FC Utrecht. En heen telkens problemen vanwege de afsluiting van de A12. Dus dan ben je al laat op je werk en ben je om die reden sowieso pas extra laat thuis. Al met al heel vermoeiend dus.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me voorstellen. Gewoon niet te laat maken vanavond dan.
Ik merk zelf dat ik ook slechter slaap. Komt ook wel wat door de temperatuur.
Het is bij de burenquote:Op donderdag 15 mei 2025 19:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je wel een chaffeur naar het feestje hebt.
Pfff... dat is ook niet leuk. Iets eerder vertrekken van het werk is geen optie?quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, de temperatuur speelt ook een rol inderdaad. Maar ook maandag pas heel laat thuis vanuit mijn werk omdat ik helemaal vast stond op de terugweg vanwege een brand. Ik kon geen kant op, alles was afgesloten. Uiteindelijk ben ik maar gaan lopen door het bos. Maar zelfs daar waren afzettingslinten, waar ik maar onderdoor ben gegaan uiteindelijk en vervolgens ergens opgepikt door mijn man. En toen zijn we maar uit gaan eten omdat het al zo laat was. En dan gisteren weer problemen met de terugreis vanwege de wedstrijd van FC Utrecht. En heen telkens problemen vanwege de afsluiting van de A12. Dus dan ben je al laat op je werk en ben je om die reden sowieso pas extra laat thuis. Al met al heel vermoeiend dus.
Tja, achteraf wel.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Pfff... dat is ook niet leuk. Iets eerder vertrekken van het werk is geen optie?
quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:17 schreef livelink het volgende:
Pour un flirt - Gerard Lenorman (gokje)
Je kent vast weer een hele voute parodiequote:
Ik?quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Je kent vast weer een hele voute parodie
Correct.quote:
Ik kan me niet herinneren dat ik hem ooit helemaal gezien heb.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:21 schreef livelink het volgende:
Tja, ik heb hem gezien. 0 indruk op me gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |