Goeie pijplipjes wel. Best bijzonder op haar 18equote:Op zondag 18 mei 2025 08:47 schreef Mylene het volgende:
En wederom een Britse jongedame betrapt wegens drugssmokkel, dit keer in Sri Lanka.
https://www.dailymail.co.(...)nabis-sri-lanka.html
Lezen. Ze is 21. Veel te oud voor je.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Goeie pijplipjes wel. Best bijzonder op haar 18e
De Daily Mail had foto’s van die gevangenis, ze hebben slaapzalen met zes of acht bedden, en het stinkt er enorm naar menselijke uitwerpselen. Zag er flink gedateerd en oncomfortabel uit.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:00 schreef 215 het volgende:
[..]
Zou dat niet een gevangenis zijn in de Amerikaanse staat met de zelfde naam?
Wat ik van google begrijp voldoet het gevangenis systeem in het land Georgië aan Europese normen.
Grijze haarverf kopen dan maarquote:Op zondag 18 mei 2025 09:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Die stapt weer naar buiten als ze grijs haar heeft.
Ook bijzonder.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:08 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Lezen. Ze is 21. Veel te oud voor je.
Maar dat was mijn vraag niet. Lees eens opnieuw.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De Daily Mail had foto’s van die gevangenis, ze hebben slaapzalen met zes of acht bedden, en het stinkt er enorm naar menselijke uitwerpselen. Zag er flink gedateerd en oncomfortabel uit.
Nee, deze gevangenis voldoet niet aan de Europese eisen.quote:Op zondag 18 mei 2025 21:07 schreef 215 het volgende:
[..]
Maar dat was mijn vraag niet. Lees eens opnieuw.
Oost Indisch blind neem ik aan.quote:Op zondag 18 mei 2025 21:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, deze gevangenis voldoet niet aan de Europese eisen.
quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:50 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.dailymail.co.(...)t-drugs-charges.html
Trouwens ook foto's van der insta met een dik pak cash en andere shit. Hoertje die dacht even makkelijk barkies te maken
10 euro is in Thaise baths 100000 biljetten van 1 cent.quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:50 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.dailymail.co.(...)t-drugs-charges.html
Trouwens ook foto's van der insta met een dik pak cash en andere shit. Hoertje die dacht even makkelijk barkies te maken
Ik zou het daar echt niet op kunnen man, wat een kampertokkiequote:
Van een groep vrouwen bij elkaar mag je toch wel verwachten dat er goed schoongemaakt wordt.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De Daily Mail had foto’s van die gevangenis, ze hebben slaapzalen met zes of acht bedden, en het stinkt er enorm naar menselijke uitwerpselen. Zag er flink gedateerd en oncomfortabel uit.
Misschien hebben ze geen schoonmaakspullen.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:20 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Van een groep vrouwen bij elkaar mag je toch wel verwachten dat er goed schoongemaakt wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |