Volgens mijn vrouw die daar vandaan komt, willen ze het alweer terug draaien. Hopelijk wachten ze nog ff tot na deze zomerquote:Op donderdag 15 mei 2025 00:11 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wiet mag toch tegenwoordig in Thailand?
Op straat wiet roken of 14 kilo importeren, zijn wel twee verschillende dingen, ook in Thailand, denk ik?quote:Op donderdag 15 mei 2025 00:11 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wiet mag toch tegenwoordig in Thailand?
In thailand hotel Bangkok indraaien en geëxecuteerd worden voor wiet zoals gesuggereerd wordt gebeurt dan toch niet meer denk ik dan.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Op straat wiet roken of 14 kilo importeren, zijn wel twee verschillende dingen, ook in Thailand, denk ik?
Ja, dat is Instagram voor je.quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:29 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Lijken wel twee verschillende personen joh![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als jij heroine gelegaliseerd wil zien, ben je dus niet goed bij je hoofd. Ik heb daar jeugdvrienden aan verloren, het is gewoon puur vergif dat je in je aderen spuit.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:33 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Alle zouden legaal moeten zijn.
Daarnaast is goede voorlichting belangrijk.
De hele dag tussen 4 muren zitten is inderdaad geen pretje en kan mensen behoorlijk op de spits drijven. In mijn eigen situatie was het zo dat ik na enkele dagen wel accepteerde dat ik voorlopig niet naar huis zou gaan, en dan ga je dingen doen waar je normaal nooit mee bezig bent. Zo begon ik bv urenlang kruiswoordpuzzels te doen, iets waar ik thuis nog nooit aan gedacht had. En lezen....heel veel lezen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 02:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Valt mee? Heb je überhaupt ooit wel een jaartje gezeten? Mensen onderschatten "zitten" enorm, ik durf gerust te zeggen dat de meeste mensen knettergek worden van 3 "maandjes".
Zeven weken is al een hele hel, dit opgelegd vanwege het niet nakomen van de werkurenstraf (in Nederland). En vooral als in die tussentijd je moeder ook nog komt te overlijden.quote:Op donderdag 15 mei 2025 02:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Valt mee? Heb je überhaupt ooit wel een jaartje gezeten? Mensen onderschatten "zitten" enorm, ik durf gerust te zeggen dat de meeste mensen knettergek worden van 3 "maandjes".
Kan iedereen 8 uur slapen, da's wel netjesquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:52 schreef Idisrom het volgende:
Er is in Georgië een vrouwengevangenis, en volgens The Mirror hebben 75 personen gezamenlijk de beschikking over 25 bedden..
Totdat het je eigen 18 jarige kind is.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:09 schreef StateOfMind het volgende:
Tja, hoewel wiet in steeds meer landen legaal is, zijn er nog steeds veel landen waar dat niet zo is.
Daar kun je vanalles van vinden, maar als dat volgens de wet van een land illegaal is, is dat nou eenmaal zo.
En als je dan toch de gok neemt en het probeert binnen te smokkelen weet je wat de consequenties kunnen zijn.
Gegokt en verloren
Zijn ze daar bovengemiddeld polyamoreus?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:52 schreef Idisrom het volgende:
Er is in Georgië een vrouwengevangenis, en volgens The Mirror hebben 75 personen gezamenlijk de beschikking over 25 bedden..
Uiteraard is het klote voor de ouders.quote:
Zou dat niet een gevangenis zijn in de Amerikaanse staat met de zelfde naam?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:52 schreef Idisrom het volgende:
Respect dat je dit deeltquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
De hele dag tussen 4 muren zitten is inderdaad geen pretje en kan mensen behoorlijk op de spits drijven. In mijn eigen situatie was het zo dat ik na enkele dagen wel accepteerde dat ik voorlopig niet naar huis zou gaan, en dan ga je dingen doen waar je normaal nooit mee bezig bent. Zo begon ik bv urenlang kruiswoordpuzzels te doen, iets waar ik thuis nog nooit aan gedacht had. En lezen....heel veel lezen.
De meeste experts zijn het er over eens dat Heroine op zich niet zozeer het probleem is (was) maar vooral het illegaal zijn van heroïne, de troep waarmee het versneden word, de dingen die mensen deden om het te kunnen kopen, het verslaafd maken van mensen om ze te kunnen uitbuiten, vuile spuiten, etc etc.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als jij heroine gelegaliseerd wil zien, ben je dus niet goed bij je hoofd. Ik heb daar jeugdvrienden aan verloren, het is gewoon puur vergif dat je in je aderen spuit.
Dat is nogal simpel gedacht.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:23 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dan heb je gefaald als opvoeder
Wederom een duck bill dummy met een social media fixatiequote:Op zondag 18 mei 2025 08:47 schreef Mylene het volgende:
En wederom een Britse jongedame betrapt wegens drugssmokkel, dit keer in Sri Lanka.
https://www.dailymail.co.(...)nabis-sri-lanka.html
quote:Op zondag 18 mei 2025 09:28 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Volk in Azië, tussen China en Rusland.
Goeie pijplipjes wel. Best bijzonder op haar 18equote:Op zondag 18 mei 2025 08:47 schreef Mylene het volgende:
En wederom een Britse jongedame betrapt wegens drugssmokkel, dit keer in Sri Lanka.
https://www.dailymail.co.(...)nabis-sri-lanka.html
Lezen. Ze is 21. Veel te oud voor je.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Goeie pijplipjes wel. Best bijzonder op haar 18e
De Daily Mail had foto’s van die gevangenis, ze hebben slaapzalen met zes of acht bedden, en het stinkt er enorm naar menselijke uitwerpselen. Zag er flink gedateerd en oncomfortabel uit.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:00 schreef 215 het volgende:
[..]
Zou dat niet een gevangenis zijn in de Amerikaanse staat met de zelfde naam?
Wat ik van google begrijp voldoet het gevangenis systeem in het land Georgië aan Europese normen.
Grijze haarverf kopen dan maarquote:Op zondag 18 mei 2025 09:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Die stapt weer naar buiten als ze grijs haar heeft.
Ook bijzonder.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:08 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Lezen. Ze is 21. Veel te oud voor je.
Maar dat was mijn vraag niet. Lees eens opnieuw.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De Daily Mail had foto’s van die gevangenis, ze hebben slaapzalen met zes of acht bedden, en het stinkt er enorm naar menselijke uitwerpselen. Zag er flink gedateerd en oncomfortabel uit.
Nee, deze gevangenis voldoet niet aan de Europese eisen.quote:Op zondag 18 mei 2025 21:07 schreef 215 het volgende:
[..]
Maar dat was mijn vraag niet. Lees eens opnieuw.
Oost Indisch blind neem ik aan.quote:Op zondag 18 mei 2025 21:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, deze gevangenis voldoet niet aan de Europese eisen.
quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:50 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.dailymail.co.(...)t-drugs-charges.html
Trouwens ook foto's van der insta met een dik pak cash en andere shit. Hoertje die dacht even makkelijk barkies te maken
10 euro is in Thaise baths 100000 biljetten van 1 cent.quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:50 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.dailymail.co.(...)t-drugs-charges.html
Trouwens ook foto's van der insta met een dik pak cash en andere shit. Hoertje die dacht even makkelijk barkies te maken
Ik zou het daar echt niet op kunnen man, wat een kampertokkiequote:
Van een groep vrouwen bij elkaar mag je toch wel verwachten dat er goed schoongemaakt wordt.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De Daily Mail had foto’s van die gevangenis, ze hebben slaapzalen met zes of acht bedden, en het stinkt er enorm naar menselijke uitwerpselen. Zag er flink gedateerd en oncomfortabel uit.
Misschien hebben ze geen schoonmaakspullen.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:20 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Van een groep vrouwen bij elkaar mag je toch wel verwachten dat er goed schoongemaakt wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |