Kwam als kamerlid en gaat als ruggengraatloze jankbal lijkt me treffenderquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:45 schreef RamboDirk het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
OmtzigtGodeinde van een tijdperk. Hopelijk snel aan de slag bij de big4 @:KingRoland
Sorry hoor. Kwam enkel langs voor mijn woordle en faalde toen de 6 dus besloot maar iets anders te posten.quote:
Oh je post hem niet als je hem niet haaltquote:Op woensdag 14 mei 2025 17:41 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Sorry hoor. Kwam enkel langs voor mijn woordle en faalde toen de 6 dus besloot maar iets anders te posten.
Nee hoor was gewoon even diep teleurgesteld.quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh je post hem niet als je hem niet haalt
Jij bent er zo één
Kan gebeurenquote:Op woensdag 14 mei 2025 17:47 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Nee hoor was gewoon even diep teleurgesteld.
Woordle 1425 4/6
⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜🟨🟨⬜
⬜⬜🟩🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1221 X/6
⬜⬜⬜⬜⬜⬜
⬜🟩⬜⬜🟩🟩
⬜🟩⬜⬜🟩🟩
⬜🟩⬜⬜🟩🟩
🟨🟩⬜⬜🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
biefstuk (al op want ik ga rond 18:45 sporten zodat ik op tijd terug ben voor het voetbal)quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Oosterse groentemix, tauge, rode peper, knoflook, noodles, elk kruid wat ik heb staan en falafel.quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pizzequote:Op woensdag 14 mei 2025 17:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Beest.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kan het hebben maatje. Morgen maar even wat extra kilometers rennen.
Hou Strava in de gaten @:Jojoortje
Altijd bezig met die anderquote:Op donderdag 15 mei 2025 07:40 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Caland is al weer vroeg in het Ajax topic te vinden.
Ik verdenk 'm er ook van dat hij na het laatste fluitsignaal "wie niet springt die is een jood" op het balkon ten gehore bracht.quote:Op donderdag 15 mei 2025 07:40 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Caland is al weer vroeg in het Ajax topic te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |