Ik was vroeger professioneel bedrotter maar als je een kind krijgt dan blijft daar weinig kans meer voor.quote:Bed rotting is where a person stays in bed for an entire day without engaging in daily activities and chores. This concept emphasizes taking time to rest, recharge, and enjoy leisure activities like watching TV, reading, or scrolling through social media without the pressure to be productive.
Dit.quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:30 schreef Aberkullie het volgende:
Als ik in een depressieve episode zit wel ja maar normaal kan ik echt niet langer dan tot een uur of 7 in bed liggen
Uur of 7 ochtend? Of 7 uur lang in bed?quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:30 schreef Aberkullie het volgende:
Als ik in een depressieve episode zit wel ja maar normaal kan ik echt niet langer dan tot een uur of 7 in bed liggen
07.00 uurquote:Op woensdag 14 mei 2025 15:32 schreef roos94 het volgende:
[..]
Uur of 7 ochtend? Of 7 uur lang in bed?
Jij werkt 24/7/365quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:33 schreef PzKpfw het volgende:
Nee, dat zal de baas me niet in dank afnemen. Die centen verdienen zichzelf niet natuurlijk.
quote:
Ik reageer slechts op je OP.quote:Bed rotting is where a person stays in bed for an entire day without engaging in daily activities and chores. This concept emphasizes taking time to rest, recharge, and enjoy leisure activities like watching TV, reading, or scrolling through social media without the pressure to be productive.
quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:30 schreef Aberkullie het volgende:
quote:
Nooit door je bed heen gezakt?quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
Absoluut, ik doe bijna alles op bed. Eten, sigaretten maken, series en films kijken en nog veel meer. Kom op zulke dagen er alleen uit om eten/drinken te pakken of naar de wc te gaan.
Soort van. Heb een boxspring waar ooit een veel te zware ex doorligplekken op heeft veroorzaakt.quote:
Geil zeg. Met decubitus ennal?quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Soort van. Heb een boxspring waar ooit een veel te zware ex doorligplekken op heeft veroorzaakt.
Alsof ik me daar mee bezig houd, zolang ik maar nergens last van heb.quote:
Terecht dat het inmiddels je ex is.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
Heb een boxspring waar ooit een veel te zware ex doorligplekken op heeft veroorzaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |