abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 mei 2025 @ 16:36:21 #26
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217631695
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 16:25 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

Een hond is geen motorvoertuig.
WA is Wettelijke Aansprakelijkheidsverzekering. Heeft niks met een voertuig te maken. Ook wel bekend als AVP (aansprakelijkheids verzekering particulieren).
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 14 mei 2025 @ 16:37:16 #27
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_217631704
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 15:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Je mag je comment nog rectificeren als je wilt.
Nergens voor nodig. Het klopt gewoon.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_217631719
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2025 16:37 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Nergens voor nodig. Het klopt gewoon.
6:167 BW is het rectificatieartikel, je doelt op 6:179 BW

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2025 16:39:18 ]
  woensdag 14 mei 2025 @ 16:41:34 #29
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_217631749
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 16:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
6:167 BW is het rectificatieartikel, je doelt op 6:179 BW
Ah, dat bedoel je!
Het moet inderdaad 6:179 BW zijn. Ik zal het aanpassen ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 14 mei 2025 @ 16:43:57 #30
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217631775
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 16:36 schreef golfer het volgende:

[..]
WA is Wettelijke Aansprakelijkheidsverzekering. Heeft niks met een voertuig te maken. Ook wel bekend als AVP (aansprakelijkheids verzekering particulieren).
Nee, het is echt niet hetzelfde. Ooit was het wel WA als het ging om personen, maar dat is inmiddels al een tijdje niet zo.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 14 mei 2025 @ 16:49:03 #31
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217631825
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2025 16:43 schreef Lienekien het volgende:


Nee, het is echt niet hetzelfde. Ooit was het wel WA als het ging om personen, maar dat is inmiddels al een tijdje niet zo.
Het heet tegenwoordig inderdaad AVP. De strekking ervan blijft hetzelfde, namelijk dat je als persoon via deze verzekering aansprakelijk kunt worden gehouden voor schades die door jou of jouw hond zijn aangericht.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 14 mei 2025 @ 16:49:34 #32
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217631830
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2025 16:49 schreef golfer het volgende:

[..]
Het heet tegenwoordig inderdaad AVP. De strekking ervan blijft hetzelfde, namelijk dat je als persoon via deze verzekering aansprakelijk kunt worden gehouden voor schades die door jou of jouw hond zijn aangericht.
Daar doe ik ook niks aan af.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 14 mei 2025 @ 18:00:27 #33
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217632396
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2025 13:10 schreef Wantie het volgende:
De eerste week gaat dat prima, maar in de tweede week sloopt het hondje de bankkussens als het even alleen is in de woonkamer.
:')
Je weet van tevoren dat honden dit zou kunnen doen.
Dus het is gewoon een debiele actie van de oppas.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_217640682
…” dat doet-ie anders nooit”…
  donderdag 15 mei 2025 @ 14:57:44 #35
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_217641800
Jaren geleden stootte mijn kind een dure lamp om bij mijn vriendin thuis,mijn vriendin paste op mijn kind dus ik was zelf niet aanwezig op dat moment. Mijn verzekering wou niet uitkeren want mijn vriendin was op dat moment verantwoordelijk voor mijn kind vonden zij. Ik weet niet hoe dat zit met huisdieren, maar dit was dus mijn ervaring.
pi_217641853
hond of hont? ;)
pi_217672998
Deed de oppas dit beroeps- of bedrijfsmatig? Zo nee, dan kan dit onder de AVP vallen bij grote verzekeraars.
pi_217673879
Eigenaar van de hont.
pi_217675277
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 00:54 schreef bananen-plukker het volgende:
Deed de oppas dit beroeps- of bedrijfsmatig? Zo nee, dan kan dit onder de AVP vallen bij grote verzekeraars.
En wat als de oppas wèl beroeps- of bedrijfsmatig was geweest?
Valt dan de aansprakelijkheid bij de oppas?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_217675659
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2025 09:27 schreef Wantie het volgende:

[..]
En wat als de oppas wèl beroeps- of bedrijfsmatig was geweest?
Valt dan de aansprakelijkheid bij de oppas?
Dan zal het waarschijnlijk onder de bedrijfsrisico's vallen en die zijn voor rekening van de ondernemer.
pi_217675731
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 16:36 schreef golfer het volgende:

[..]
WA is Wettelijke Aansprakelijkheidsverzekering. Heeft niks met een voertuig te maken. Ook wel bekend als AVP (aansprakelijkheids verzekering particulieren).
WA heeft alles met een motorvoertuig te maken.

AVP is een hele andere verzekering die (bijna) niets met motorvoertuigen te maken heeft.
  zondag 18 mei 2025 @ 11:45:51 #42
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217676360
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 10:18 schreef Ivo1985 het volgende:
WA heeft alles met een motorvoertuig te maken.

AVP is een hele andere verzekering die (bijna) niets met motorvoertuigen te maken heeft.
Of je leest even verder...
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_217677555
quote:
13s.gif Op zondag 18 mei 2025 11:45 schreef golfer het volgende:

[..]
Of je leest even verder...
Dat verandert niets aan hetgeen ik schreef.
pi_217689854
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 16:36 schreef golfer het volgende:

[..]
WA is Wettelijke Aansprakelijkheidsverzekering. Heeft niks met een voertuig te maken. Ook wel bekend als AVP (aansprakelijkheids verzekering particulieren).
Er is niks "wettelijks" aan de AVP :N

Aan de WAM wel :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2025 16:39:45 ]
  maandag 26 mei 2025 @ 07:43:44 #45
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_217755038
Sorry hoor maar ik vind mensen die een huisdier in huis nemen (al dan niet tijdelijk) nou ook niet al te snugger. Je weet toch dat honden en katten de boel slopen en goor maken, bank en gordijnen kapot en overal haar. :') Als je echt zuinig op je spullen bent zou je zo'n beest niet binnen laten, laat staan alleen laten.
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')