abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 juli 2025 @ 18:13:15 #276
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218222004
trump is een pedo confirmed
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218222069
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 17:52 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Je zou denken dat Links de files zelf (deels) zouden hebben gelekt als Trump er in zou zitten. Dat zou minder wanhopig zijn geweest dan de moordaanslagen.
Haha, die wanhopige projectie. Zoals de waard is vertrouwt hij z'n gasten.
Conscience do cost.
  dinsdag 15 juli 2025 @ 18:50:05 #278
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218222269
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 17:52 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Ik dacht precies hetzelfde. Nog nooit waren Linksen zo geïnteresseerd in de Epstein files. Ik geloof niet dat er een betere manier zou zijn om de interesse te vergroten.

Je zou denken dat Links de files zelf (deels) zouden hebben gelekt als Trump er in zou zitten. Dat zou minder wanhopig zijn geweest dan de moordaanslagen.

Het moge duidelijk zijn dat de vooral ongekozen ambtenarij doodsbang is.
Het is inderdaad fascinerend om te aanschouwen. Dat er niets in die files lijkt men in Democratische contreien maar niet door te hebben. Het zou ook wel hilarisch zijn als het wel zo was, dan hadden ze die al die tijd gewoon kunnen vrijgeven en hun tijd niet besteden aan talloze rechtszaken, waarvan de meesten op niets zijn uitgedraaid.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 15 juli 2025 @ 18:52:11 #279
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218222293
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 17:48 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Doe lekker wat je wil, maar het geeft wel aan uit welke propagandakanalen jij je info haalt.
Ik baseer mij niet op influencers zoals Aaron Rupar of Ron Filipkowski, van propaganda is dus geen sprake. Het leuke aan accounts als Libs Of TikTok is dat men zich vaak baseert op de fratsen die woke-isten zelf online zetten. Dit is ook de reden dat het in bepaalde kringen tot zoveel frustratie en woede weet te leiden. Men wordt gepakt men de dingen die ze zelf posten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218222309
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 18:50 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het is inderdaad fascinerend om te aanschouwen. Dat er niets in die files lijkt men in Democratische contreien maar niet door te hebben. Het zou ook wel hilarisch zijn als het wel zo was, dan hadden ze die al die tijd gewoon kunnen vrijgeven en hun tijd niet besteden aan talloze rechtszaken, waarvan de meesten op niets zijn uitgedraaid.
Ik denk dat er wel degelijk wat is. Maar er zijn verschillende motieven om het niet te delen. Zo kan je het gebruiken om je vijanden te manoeuvreren. Je kunt het gebruiken om achter de leiders te gaan (Mossad wellicht?). En inderdaad, je kunt het gebruiken om Linksen voor hun eigen ondergang te laten smeken.

Maar wat wel overduidelijk is, is dat Linksen zoals altijd weer de verkeerde conclusie trekken. MSM is een gevaarlijke drug.
  dinsdag 15 juli 2025 @ 19:43:37 #281
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218222650
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 18:54 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Ik denk dat er wel degelijk wat is. Maar er zijn verschillende motieven om het niet te delen. Zo kan je het gebruiken om je vijanden te manoeuvreren. Je kunt het gebruiken om achter de leiders te gaan (Mossad wellicht?). En inderdaad, je kunt het gebruiken om Linksen voor hun eigen ondergang te laten smeken.

Maar wat wel overduidelijk is, is dat Linksen zoals altijd weer de verkeerde conclusie trekken. MSM is een gevaarlijke drug.
Het is inderdaad bijzonder om te zien hoe men zich weer laat opfokken door de narratieven in bepaalde media. Ik blijf mij verbazen over de uitwerkingen die dit heeft op bepaalde mensen. Erg schrikbarend om dat iedere keer weer te zien.

Er lijkt een totaal gebrek tot kritische nadenken zoals 'Hmm, klopt het wel wat er wordt geschreven?' ... 'Wat zou een andere verklaring kunnen zijn?'

Men gaat volledig op in de roes van het narratief, wat vervolgens een sacraal dogma wordt die met hand en tand moet worden verdedigd. We zagen het met de Covid-19 pandemie, Black Lives Matter, pro-Palestijnen troep en natuurlijk ook structureel bij de berichtgeving over mensen zoals Trump, Le Pen, Orban, Wilders en Netanyahu.

Gezien de goede band tussen Trump en Netanyahu lijkt het mij trouwnes niet dat Mossad hier iets mee te maken heeft.
  dinsdag 15 juli 2025 @ 19:48:11 #282
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218222686
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 18:52 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik baseer mij niet op influencers zoals Aaron Rupar of Ron Filipkowski, van propaganda is dus geen sprake. Het leuke aan accounts als Libs Of TikTok is dat men zich vaak baseert op de fratsen die woke-isten zelf online zetten. Dit is ook de reden dat het in bepaalde kringen tot zoveel frustratie en woede weet te leiden. Men wordt gepakt men de dingen die ze zelf posten.
Lol, niet door hebben dat je gewoon een agenda volgt en dat types als die achter End Wokeness wel degelijk onderdeel zijn van het verspreiden van die agenda. Trump's kabinet rendeert enorm bij die types. Leuk ook weer dat je het hele onderwerp omdraait, terwijl je inmiddels al lang weer de doelpalen hebt verzet. Precies het waarom van dit topic in een notendop.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  dinsdag 15 juli 2025 @ 19:49:05 #283
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218222697
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 19:43 schreef HowardRoark het volgende:
Er lijkt een totaal gebrek tot kritische nadenken zoals 'Hmm, klopt het wel wat er wordt geschreven?' ... 'Wat zou een andere verklaring kunnen zijn?'
Dit is enorm hilarisch, want alles op die zogenaamd 'objectieve bronnen' geloof je meteen, tot aan het eten van huisdieren aan toe. En nu volg je weer slaafs het 'hebben we het nog steeds over Epstein?', je draait het zelfs om door te stellen dat alleen democraten dit belangrijk vinden, terwijl juist het punt is dat MAGA zo ontzettend hard heeft lopen schreeuwen dat het nu 'eindelijk' allemaal zou uitkomen. Sterker nog, dat Trump weer laat zien alleen maar te kunnen liegen, want én de lijst bestaat niet, én de lijst is gemaakt door Obama en vrienden.

En jij blijft het allemaal volgen zonder enige kritiek.
  dinsdag 15 juli 2025 @ 19:50:49 #284
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218222714
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 19:48 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Lol, niet door hebben dat je gewoon een agenda volgt en dat types als die achter End Wokeness wel degelijk onderdeel zijn van het verspreiden van die agenda. Trump's kabinet rendeert enorm bij die types. Leuk ook weer dat je het hele onderwerp omdraait, terwijl je inmiddels al lang weer de doelpalen hebt verzet. Precies het waarom van dit topic in een notendop.
En welke 'agenda' hebben we het hier dan over?
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 19:49 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Dit is enorm hilarisch, want alles op die zogenaamd 'objectieve bronnen' geloof je meteen, tot aan het eten van huisdieren aan toe.
Bron dat ik die specifieke claim zou geloven?
pi_218223574
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 18:52 schreef HowardRoark het volgende:

[..]Men wordt gepakt men de dingen die ze zelf posten.
Een beetje zoals de complete republikeinse partij zeg maar _O-

De wokies en de republikeinen liggen zo ontzettend dicht bij elkaar. Allebei ook een slachtoffersfetish. Vreemd eigenlijk dat ze elkaar zo haten.
Conscience do cost.
pi_218223581
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 16 juli 2025 @ 00:47:43 #288
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218224816
Als de lijst zou bestaan en daar zouden alleen maar democraten opstaan (met bewijs uiteraard, niet een a4-tje met alleen maar namen, want dat houdt juridisch niet stand), dan moeten die ook gewoon achter slot en grendel natuurlijk. Het is MAGA die hier nu juist een wij tegen zij van hebben gemaakt en dan niet leveren.
pi_218225419
twitter

Trump vindt het maar saai, al dat gezeik over beroemdheden die minderjarige meiden misbruiken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_218227886
Trump wil nu dat de "geloofwaardige" informatie naar buiten komt. Ik vind het geloofwaardig dat de president erin staat, maar ik gok dat hij dat anders ziet.

Trouwens nog steeds bizar om te zien hoe censuur en de elite beschermen tegenwoordig de wens van bnw posters is geworden :')
  Moderator woensdag 16 juli 2025 @ 12:53:14 #291
236264 crew  capricia
pi_218227990
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 07:56 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]

Trump vindt het maar saai, al dat gezeik over beroemdheden die minderjarige meiden misbruiken.
Drain the swamp!
Was het adagio toch altijd. :D
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 16 juli 2025 @ 12:57:53 #292
459912 FlippingCoin
pi_218228023
ik merk dat zelfs vrij conservatieve Amerikanen Trump aanvallen op wat die nu doet
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_218228139
quote:
16s.gif Op woensdag 16 juli 2025 12:57 schreef FlippingCoin het volgende:
ik merk dat zelfs vrij conservatieve Amerikanen Trump aanvallen op wat die nu doet
Op /r Conservative kreeg je nog niet zo lang geleden een ban als je zei dat Amerikanen zelf de tarieven gaan betalen en nu is er een bijna universele boosheid tegen republikeinen. Zelfs al gaat dit onderwerp weer liggen, dan nog heeft het mij hoop gegeven dat de cult wat barstjes heeft gekregen.
  woensdag 16 juli 2025 @ 13:44:07 #294
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218228430
twitter

Lijst zou niet bestaan, verzonnen door Obama, wat is het nou?
  woensdag 16 juli 2025 @ 13:57:54 #295
459912 FlippingCoin
pi_218228574
pi_218228825
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 13:44 schreef Momo het volgende:
[ x ]

Lijst zou niet bestaan, verzonnen door Obama, wat is het nou?
ze bespelen jullie openlijk, sinds 2020.
wanneer gaan jullie het nou eens zien? denk nooit (want gehackt)
  woensdag 16 juli 2025 @ 14:24:54 #297
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218228844
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 14:23 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Wij zijn idd allemaal gehackt
pi_218228868
quote:
De Grand Old Party die ooit de slaven heeft bevrijd, is nu een partij van pedo's.
pi_218228873
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 14:23 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Wat bedoel je hiermee?
pi_218230299
MAGA:
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')