Ben ook wel benieuwd naar de reden dat team TACO vorige week ineens zo'n rare 180° draai maakte van "WE GAAN DE EPSTEINLIJST OPENBAREN1!1!!" naar "Nee, niks te zien hier, ander onderwerp".quote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Natuurlijk waren er lijntjes. Het is algemeen bekend dat Epstein en Trump lange tijd bevriend waren:
[ afbeelding ]
[..]
Verder neig ik naar het eerste scenario. Er is al een hoop informatie naar buiten gebracht (zoals de bekende vluchtgegevens); meer valt er simpelweg niet te melden. Ik vermoed dat er geen lijst bestaat met kinderverkrachters.
Maar het is natuurlijk wel hilarisch dat Trump herhaaldelijk beloofde om de 'Epstein Files' naar buiten te brengen, om nu te roepen dat men zich hier niet zo druk om moet maken.
Komt na dikgedrukte ook nog eens met alleen maar een zeer tribale kijk op de politiek. Grappig, want Biden kan mij echt mijn reet roesten. En hoppa whataboutisms.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit is niet meer dan projectie neem ik aan. Je geeft wat dit betreft zelf in ieder geval niet het goede voorbeeld met een zeer tribale kijk op de politiek. Jouw hele pohi is een aaneenrijging van gefoeter en geschuimbek over rechtse politici en partijen.
[..]
Ik vind in een enorm land als de VS het huwelijk per definitie iets voor staten an sich.
[..]
Tja, van een ander land dat is aangevallen zijn de leiders zelfs aangeklaagd voor zogenaamde 'oorlogsmisdaden'.
Het heeft niet zoveel te maken met whataboutisms, wel met dat jij mij vraagt 'volwassen te worden' terwijl je daar zelf niet het goede voorbeeld in geeft. De realiteit is nu eenmaal dat ik rechts en conservatief ben en jij links en progressief. Wat mij betreft is dit totaal geen probleem, voor jou schijnbaar wel.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:40 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Komt na dikgedrukte ook nog eens met alleen maar een zeer tribale kijk op de politiek. Grappig, want Biden kan mij echt mijn reet roesten. En hoppa whataboutisms.
Alles om maar niet toe te geven, zo kennen we Dejannnn weer.
Dat wil niet meteen zeggen dat je maar alle leugens moet gaan verdedigen van 'jouw kant'.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:45 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het heeft niet zoveel te maken met whataboutisms, wel met dat jij mij vraagt 'volwassen te worden' terwijl je daar zelf niet het goede voorbeeld in geeft. De realiteit is nu eenmaal dat ik rechts en conservatief ben en jij links en progressief. Wat mij betreft is dit totaal geen probleem, voor jou schijnbaar wel.
De andere partij had er geen campagne over gemaakt om dit vrij te geven. Republikeinen maken al jarenlang democraten verdacht als pedo en willen nu ze weten wat erin staat niet leveren. Waarschijnlijk een hoop van hun donateurs en collega's.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:17 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Maar waarom zijn deze files niet vrijgegeven tijdens het vorige presidentschap? Het is namelijk niet dat de regering-Trump de eerste is die ze in handen heeft.
Ik betwijfel overigens nog altijd of er daadwerkelijk wel zoiets is als de 'Epstein files'. Volgens mij weet het publiek al ongeveer alles en is er simpelweg weinig meer te vertellen.
Dat doe ik dan ook niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat wil niet meteen zeggen dat je maar alle leugens moet gaan verdedigen van 'jouw kant'.
Trump had aangegeven 'er naar te zullen kijken' (zie interview met Lex Friedman) meer niet. En welke jij-bak heb je het over?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:54 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De andere partij had er geen campagne over gemaakt om dit vrij te geven. Republikeinen maken al jarenlang democraten verdacht als pedo en willen nu ze weten wat erin staat niet leveren. Waarschijnlijk een hoop van hun donateurs en collega's.
Je zou verwachten dat pedofielen oppakken belangrijker zou zijn voor je dan je zielige jij-bakje maken.
Als ik daar als influencer had gestaan, dan had ik mij ondertussen wel laaiend gevoeld. Je hele geloofwaardigheid is door de plee gespoeld en wat je hoogtepunt had moeten zijn is een meme geworden.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:33 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Jup, en dan nog doen alsof je allerlei belangrijke mappen hebt....
[ afbeelding ]
Het is natuurlijk niet alleen Trump. Vance, Bondi, Patel: ze hebben allemaal harde uitspraken gedaan over de zogenaamde 'Epstein Files'.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:05 schreef HowardRoark het volgende:
Trump had aangegeven 'er naar te zullen kijken' (zie interview met Lex Friedman) meer niet. En welke jij-bak heb je het over?
quote:What Trump officials said about releasing the Epstein files
June 2, 2024
Fox & Friends co-host Rachel Campos-Duffy: “Would you declassify the Epstein files?”
Donald Trump: “Yeah, yeah, I would. I guess I would. I think that less so, because you don’t know — You don’t want to affect people’s lives if there’s phony stuff in there, because there’s a lot of phony stuff in that whole world.”
Sept. 3, 2024
Trump, to podcast host Lex Fridman: “Yeah, I’d certainly take a look at it. … Yeah, I’d be inclined to the do the Epstein, I’d have no problem with it.”
Oct. 22, 2024
Then-Sen. JD Vance (R-Ohio) to podcast host Theo Von: “Seriously, we need to release the Epstein list. That is an important thing.”
Jan. 30, 2025
Sen. Marsha Blackburn (R-Tennessee): “So, will you work with me on this issue so we know who worked with Jeffrey Epstein in building these sex trafficking rings?
Kash Patel, FBI director nominee: “Absolutely senator.”
Feb. 21, 2025
Fox News host John Roberts: “[You said recently that] DOJ may be releasing the list of Jeffrey Epstein’s clients? Will that really happen?
Attorney General Pam Bondi: “It is sitting on my desk right now, to review.”
Feb. 26, 2025
Fox News host Jesse Watters: “You said you have the Epstein files on your desk.”
Attorney General Pam Bondi: “I do.”
Feb. 27, 2025
Journalist Piers Morgan: “Do you think that by releasing information from these files we are likely to see criminal actions being taken?”
Alina Habba, counsel to the president: “Absolutely. I think it would be negligent for us not to. You have to hold individuals who are indeed rapists, accountable. We have to have them tried, in my opinion.”
Feb. 28, 2025
Podcast host Joe Rogan: “It’s so frustrating to be sitting in this situation where the list isn’t coming out.”
Elon Musk, head of the U.S. DOGE Service: “Well, it better come out, hopefully tomorrow. … I think the public will be rightly frustrated if no one is prosecuted for the Epstein client list, no one at all. At least, the top five or something? Some number, there should at least be an attempt at prosecution of the worst offenders.”
March 1, 2025
Fox News host Mark Levin: “So once all that’s gathered you’re just going to put it out in the public, with the obvious necessary redactions … but for the perpetrators I assume that we’ll see those names, yes?
Bondi: “Well, certainly, nothing can be withheld on that. …”
March 3, 2025
Bondi, to Fox News host Sean Hannity: “A truckload of evidence arrived. It’s now in the possession of the FBI. [FBI Director] Kash [Patel] is going to get me and himself really a detailed report as to why all these documents and evidence had been withheld.”
March 11, 2025
Habba, to media personality Benny Johnson: “I personally have checked in. They are going through it. You have to be patient. Because when you are wanting to prosecute and actually do something with the information that you have, you have to make sure that you save the integrity of the investigation so that we can bring these people to justice, so that we can hold grand juries, so that we can do certain things.”
March 25, 2025
Habba, interim U.S. attorney for New Jersey, to Johnson: “You have to make sure also we bring valid cases … Those people that were crossing state lines and trafficking those girls or having sex with minors will be prosecuted.”
May 28, 2025
Patel to Fox News host Bret Baier: “I’m not going to withhold information from the American public, ever. … We are diligently working on that, and it takes time to go through years of investigations, years of political maneuvering, and years of cover-up.”
June 6, 2025
Rogan: “The narrative has always been that there’s video. Now, where’s the chain of custody? Is there evidence that there’s video? Is there evidence that it was moved around? Stored? Protected from people looking at it?”
Patel: “You’re going to get all that information. Like, that’s literally what we’re putting together. And we’re going to give you every single thing we have and can. And that’s the whole point. … Now we’re figuring out how to put it out.”
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat wil niet meteen zeggen dat je maar alle leugens moet gaan verdedigen van 'jouw kant'.
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook niet.
[..]quote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
[..]
Trump had aangegeven 'er naar te zullen kijken' (zie interview met Lex Friedman) meer niet.
'We'll certainly take a look at it'quote:
'en je bron zegt 'Trumps says he will release...'quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
'We'll certainly take a look at it'
'I'll be inclined to do the Epstein-thing. I have no problem with it'
Dat is dus iets totaal anders dan het van de daken schreeuwen dat men die documenten wel even zal publiceren, zoals hier wordt beweerd.
[ twitter ]
Alsof die wat anders komen vertellen dan wat 'End Wokeness' of 'Libs of Tiktok' aan talking points heeft aangedragen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:22 schreef HowardRoark het volgende:
Wat is jullie mening hier trouwens over @:epicbeardman @:QuidProJoe @:Chivaz @:Eagles89? Het is fascinerend om ineens de toegenomen interesse te zien van de Democraten en diens adepten in de Epstein files.
Behoorlijk hypocriet inderdaad. Ik las zelfs op CNN complete artikelen met citaten van tot voor kort persona non gratas als Musk oa. Hoe verschrikkelijk gelijk ze allemaal hadden om Trump nu aan te vallen etc etc. Terwijl amper een maand geleden al die mensen nog complete Maga gekkies waren, en machtswellustige gevaarlijke gekken. En nu opeens nu ze Trump bekritiseren krijgen ze uit-ge-breid een podium op nieuws mediums als CNN en ander linksig geluid. Een beetje lachwekkend is het wel. Puur en alleen om het anti Trump geluid lekker te kunnen laten horen. En zijn ze dus opeens heel belangrijk en wijs voor de linkse media. Sneu.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:22 schreef HowardRoark het volgende:
Wat is jullie mening hier trouwens over @:epicbeardman @:QuidProJoe @:Chivaz @:Eagles89? Het is fascinerend om ineens de toegenomen interesse te zien van de Democraten en diens adepten in de Epstein files.
Dat komt dus niet overeen met wat Trump zelf zegt.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:24 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
'en je bron zegt 'Trumps says he will release...'
En ook maar even negeren wat de rest van het kabinet heeft gezegd?
Damn it, jij bent wel erg makkelijk in de maling te nemen.
Dat snap ik ook wel, vaak post je namelijk 'bronnen' die het niet zo nauw nemen met de realiteit, maar je blijft ze volgen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat komt dus niet overeen met wat Trump zelf zegt.
Nee hoor, het betreft simpelweg clickbait die je bij zoveel (sociale) media kanalen ziet.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:54 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, vaak post je namelijk 'bronnen' die het niet zo nauw nemen met de realiteit, maar je blijft ze volgen.
Dus je volgt bijvoorbeeld 'End Wokeness' niet?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, het betreft simpelweg clickbait die je bij zoveel (sociale) media kanalen ziet.
Je leest het hier eerst, mensen, woke is erger dan een pedoseksueel.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:31 schreef Eagles89 het volgende:
Het is al met al wel een beetje een smetje op het Maga gedachtegoed, maar ik hoop en geloof dat dit niet gaat afleiden van de richting waarin Maga ingeslagen is, en dat is de vrije wereld behoeden van links en woke en de ouderwetse traditionele Amerikaanse invloeden groot en belangrijk houden.
Waarom zou ik dat account niet moeten volgen dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:21 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dus je volgt bijvoorbeeld 'End Wokeness' niet?
Doe lekker wat je wil, maar het geeft wel aan uit welke propagandakanalen jij je info haalt.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat account niet moeten volgen dan?
Ik dacht precies hetzelfde. Nog nooit waren Linksen zo geïnteresseerd in de Epstein files. Ik geloof niet dat er een betere manier zou zijn om de interesse te vergroten.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:22 schreef HowardRoark het volgende:
Ja, want die moordaanslagen, door wie waren die ook alweer gedaan en waarom heeft Trump het daar niet meer over? En je kan helemaal geen lijst met verdachten zomaar openbaar maken, dat mag helemaal niet. Als je dus een beetje had nagedacht dan wist je al dat het een leugen van Trump en co was. Dáárom heb ik een aantal weken dit topic gemaakt, ik zag al aankomen dat ze straks ineens geen probleem meer waren voor 'kritische' MAGA-fan.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:52 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde. Nog nooit waren Linksen zo geïnteresseerd in de Epstein files. Ik geloof niet dat er een betere manier zou zijn om de interesse te vergroten.
Je zou denken dat Links de files zelf (deels) zouden hebben gelekt als Trump er in zou zitten. Dat zou minder wanhopig zijn geweest dan de moordaanslagen.
Het moge duidelijk zijn dat de vooral ongekozen ambtenarij doodsbang is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |