Als dat zo was dan hadden de democraten dat allang vrijgegeven.quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:16 schreef Fok-it het volgende:
Die komen er niet gezien Donald en zijn vriendjes erop staan
Zullen vast ook democraten van belang op staan maar leuk geprobeerdquote:Op woensdag 14 mei 2025 12:21 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Als dat zo was dan hadden de democraten dat allang vrijgegeven.
Prima, maar waarom wordt het nu niet vrijgegeven?quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:21 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Denk dat het wel handig is voor bepaalde diensten.quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:51 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Prima, maar waarom wordt het nu niet vrijgegeven?
Zoals?quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:10 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Denk dat het wel handig is voor bepaalde diensten.
Waarom zouden ze? Clinton staat toch ook op de lijst?quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:21 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Maar ik dacht dus juist dat een van de 'we moeten stemmen op transparante politiek en Trump gaat de Epstein files vrijgeven'?quote:Op donderdag 15 mei 2025 08:02 schreef Candymannetje het volgende:
Wel goed topic
Aangezien zowat iedereen met een bestuurlijke positie en hoge functie daar is geweest denk ik dat ze het proberen verborgen te houden.
Vandaar natuurlijk zijn "zelfmoord"
Ik snap niet echt wat je nou probeert te zeggen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:37 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Maar ik dacht dus juist dat een van de 'we moeten stemmen op transparante politiek en Trump gaat de Epstein files vrijgeven'?
Hier 10 maanden geleden, overigens.
Maar goed, hier is het antwoord. Alles moet openbaar gemaakt worden, 911, JFK, maar Epstein is ineens 'er zijn veel mensen bij betrokken, dus misschien beter van niet'.
Denk je dat de files nog wel ergens liggen?
Je bedoeld user @Fok-it ?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 01:32 schreef Vis1980 het volgende:
Ja, mensen, zo maak je nu échte BNW. Vooruitziende blik weer van die Vis!
quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:16 schreef Fok-it het volgende:
Die komen er niet gezien Donald en zijn vriendjes erop staan
@Vis1980 was eerderquote:Op vrijdag 6 juni 2025 02:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je bedoeld user @:Fok-it ?
[..]
Daarom heb ik het topic geopend.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 02:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je bedoeld user @:Fok-it ?
[..]
Er was al eerder een Epstein-topic hierquote:Op vrijdag 6 juni 2025 06:42 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Daarom heb ik het topic geopend.
Het gaat mij er ook meer om dat er eindelijk het ultieme BNW-verhaal is, dat de hoofdrolspelers op BNW op een of andere manier dit ongemoeid laten.
Het heeft alles van Sex traffic, doofpotten, rijke mensen die informatie hebben en een heel netwerk bezitten dat over de hele wereld reikt, enz.
Precies! Vroeger had je hier nog échte BNW, maar het is al jaren meer een 'spreid hier onzin rond met als doel Trump als de redder van het Westen neer te zetten'. Al die zaken die zogenaamd daarvoor bepalend waren zoals 'het blootleggen van seksuele misstanden met jonge meisjes....en de tunnelnetwerken van Clinton bla bla', terwijl ze blijkbaar geen moer om die dingen geven.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 06:47 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Er was al eerder een Epstein-topic hierIn NWS ook natuurlijk.
Helemaal mee eens. Niks aan toe te voegen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 06:55 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Precies! Vroeger had je hier nog échte BNW, maar het is al jaren meer een 'spreid hier onzin rond met als doel Trump als de redder van het Westen neer te zetten'. Al die zaken die zogenaamd daarvoor bepalend waren zoals 'het blootleggen van seksuele misstanden met jonge meisjes....en de tunnelnetwerken van Clinton bla bla', terwijl ze blijkbaar geen moer om die dingen geven.
Ik maakte het topic in de hoop de oude BNW weer wat van de grond te krijgen en ook om te laten zien dat de BNW-ers van nu alleen maar hier terecht zijn gekomen omdat ze onvoorwaardelijke Trumpfans zijn. Dat Trump er allerlei schimmige zaken op nahoudt is juist waar BNW overuren mee zou draaien.
Ik zie weinig trumpfan topics in BNW.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 06:55 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Precies! Vroeger had je hier nog échte BNW, maar het is al jaren meer een 'spreid hier onzin rond met als doel Trump als de redder van het Westen neer te zetten'. Al die zaken die zogenaamd daarvoor bepalend waren zoals 'het blootleggen van seksuele misstanden met jonge meisjes....en de tunnelnetwerken van Clinton bla bla', terwijl ze blijkbaar geen moer om die dingen geven.
Ik maakte het topic in de hoop de oude BNW weer wat van de grond te krijgen en ook om te laten zien dat de BNW-ers van nu alleen maar hier terecht zijn gekomen omdat ze onvoorwaardelijke Trumpfans zijn. Dat Trump er allerlei schimmige zaken op nahoudt is juist waar BNW overuren mee zou draaien.
Dan kijk je niet goed genoeg, al is het overduidelijk. Ik snap niet helemaal waarom iemand een topic zou maken om een president te bashen, alsof hij er ook maar iets van mee krijgt. Ik geef zelfs aan waarom ik het topic heb gemaakt en ik had gehoopt op wat meer input van de echte onderzoekers.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:37 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik zie weinig trumpfan topics in BNW.
Eigenlijk heb ik de indruk dat jij dit topic hebt aangemaakt om Trump te bashen.
Volgens mij hebben een hele hoop voorspeld dat dat nooit lang goed kon gaan, door zowel Musk' narcistische en eigenzinnige persoonlijkheid alswel Trump ego-centrisme en afgunst jegens mensen die hem de show stelen; En dat het wachten was op een messy breakupquote:Op vrijdag 6 juni 2025 06:18 schreef theguyver het volgende:
Wie had de relatie breuk verwacht tijdens privé month ....
En nu is het modder gooi tijd.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:45 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Volgens mij hebben een hele hoop voorspeld dat dat nooit lang goed kon gaan, door zowel Musk' narcistische en eigenzinnige persoonlijkheid alswel Trump ego-centrisme en afgunst jegens mensen die hem de show stelen; En dat het wachten was op een messy breakup
eerlijk gezegd vind ik de 'geloofwaardigheid' van Musk op dat punt gewoon heel laag.... hij roept iets vanuit het niks, op een kinderlijke manier om schade te doen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:55 schreef theguyver het volgende:
Hopelijk helpt dit met de Epstein files.
900 pagina's en alleen 'Epstein' is niet zwart gemaakt.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
En nu is het modder gooi tijd.
Hopelijk helpt dit met de Epstein files.
Durft nou eindelijk iemand de knoop door te hakken en spul te openbaren?
Of krijgen we straks een zwaar gemodereerd vodje!
Het is toch wel duidelijk waarom die niet vrijgegeven gaan worden.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:34 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dan kijk je niet goed genoeg, al is het overduidelijk. Ik snap niet helemaal waarom iemand een topic zou maken om een president te bashen, alsof hij er ook maar iets van mee krijgt. Ik geef zelfs aan waarom ik het topic heb gemaakt en ik had gehoopt op wat meer input van de echte onderzoekers.
Trump geeft zelf aan dat ie het vrij gaat geven, geeft het vervolgens niet vrij. Daar is vast een reden voor, of is kritiek op Trump per definitie 'Trump bashen'.
Het is niet heel moeilijk om zoiets openbaar te krijgen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:02 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
900 pagina's en alleen 'Epstein' is niet zwart gemaakt.
Kennelijk hebben genoeg mensen die files wel gelezen. Tenzij Elon hier van alles uit zijn duim zuigt.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:45 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Het werkt echt wat Elon doet, hij krijgt de democraten zo ver dat zij zelfs na 4 jaar onder Biden de Epstein files released willen zien!
Dit is niemand nog gelukt tot zover.
Snap ik, ik doelde meer op dat alles zwartgemaakt zou zijn, behalve 'Epstein' en dat je dan 900 pagina's naar alleen maar zwarte balken zit te kijken.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Het is niet heel moeilijk om zoiets openbaar te krijgen.
Gezeik er omheen duurt gewoon een eeuwigheid.. kijk maar naar de jfk bestanden.
Ik heb hier bijvoorbeeld het vrijwel gehele dossier omtrent de vuurwerkramp. +-2000 paginas.
Inscannen en openbaren moet niet zo heel moeilijk zijn.
Kost paar dagen werk in mijn eentje.
Elon wil nog wel eens gekke dingen roepen als hij zijn zin niet krijgt, ook destijds met die grotten duiker ofzo.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Kennelijk hebben genoeg mensen die files wel gelezen. Tenzij Elon hier van alles uit zijn duim zuigt.
Ik kan me niet voorstellen dat als er echt grote zaken in staan, en zoveel mensen hebben het al gelezen, het zolang geheim blijft.
Dan moet er toch al zoveel gelekt zijn.
The Lie War. Beide heren hebben sowieso de afgelopen tijd laten zien dat ze beide voor geen meter te vertrouwen zijn. Dan is het wel interessant om te zien hoe twee leugenaars elkaar proberen te bedriegen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:59 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Elon wil nog wel eens gekke dingen roepen, ook destijds met die grotten duiker ofzo.
Dit zegt Elon's eigen Grok erover.quote:Er is geen overtuigend bewijs dat Elon Musk of zijn Department of Government Efficiency (DOGE) directe toegang heeft gekregen tot gevoelige FBI-systemen of -dossiers. Verschillende bronnen en posts op X suggereren dat DOGE toegang heeft gezocht tot systemen van verschillende federale agentschappen, zoals het Treasury Department en de General Services Administration, maar specifieke claims over toegang tot FBI-dossiers zijn niet bevestigd en lijken speculatief.
Sommige X-posts beweren dat DOGE-medewerkers mogelijk betrokken zijn bij onderzoeken naar gevoelige onderwerpen, zoals de gebeurtenissen van 6 januari, maar deze claims missen onderbouwing en worden door anderen betwist.
Bijvoorbeeld, gebruikers op X hebben opgemerkt dat toegang tot FBI-dossiers streng gereguleerd is en dat DOGE, dat zich richt op het verminderen van overheidsuitgaven en bureaucratie, geen bevoegdheid heeft om FBI-systemen te betreden, omdat dergelijke toegang compartimenteel is en specifieke veiligheidsmachtigingen vereist.
Bovendien hebben federale agentschappen zoals de FBI, onder leiding van figuren zoals Kash Patel, weerstand geboden tegen Musk's pogingen om directe toegang tot hun systemen te krijgen. Een artikel van The New York Times meldt dat FBI-directeur Patel en andere functionarissen hun personeel hebben opgedragen niet te voldoen aan Musk's verzoeken om werkprestaties te documenteren, wat wijst op een bredere terughoudendheid om DOGE toegang te geven tot gevoelige gebieden.
Hoewel Musk's DOGE aanzienlijke invloed heeft uitgeoefend binnen de federale overheid, met toegang tot systemen zoals die van het Treasury Department, is er geen solide bewijs dat hij of zijn team toegang heeft tot FBI-dossiers. Claims hierover op X lijken eerder speculatief of overdreven en moeten met scepsis worden bekeken totdat er concrete bewijzen opduiken.
Ja Trump kijkt niet zo nauw, desnoods liggen die open en bloot op Mar A Lago.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:59 schreef epicbeardman het volgende:
Waarom zou Elon uberhaupt FBI access hebben gehad?
Is maar AI he, geen persoon met kennis. Kansberekening welk woord moet volgen, geen spion.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:04 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dit zegt Elon's eigen Grok erover.
lekker fantasievol... klinkt vast heel geloofwaardig voor de gemiddelde internet-user die yich fantastische voorstellingen maakt hoe 'machtig' je zou zijn als je volledige toegang tot alle systemen zou hebben...quote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:57 schreef Delenlill het volgende:
Elon Musk met zijn DOGE heeft natuurlijk wel toegang tot zo ongeveer alle systemen van de Amerikaanse overheid en aanverwanten. Ook heeft hij bijna ongelimiteerde toegang gehad tot alle ministeries en Trump zelf. Dus als er één outsider is die zou kunnen weten wat er in de Epstein files staan dan is het hij wel
Als het eindelijk daar op neer komt verwacht ik niet anders..quote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:54 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Snap ik, ik doelde meer op dat alles zwartgemaakt zou zijn, behalve 'Epstein' en dat je dan 900 pagina's naar alleen maar zwarte balken zit te kijken.
Grappig dat je het over doge hebt.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:10 schreef RM-rf het volgende:
[..]
lekker fantasievol... klinkt vast heel geloofwaardig voor de gemiddelde internet-user die yich fantastische voorstellingen maakt hoe 'machtig' je zou zijn als je volledige toegang tot alle systemen zou hebben...
enkel, er is niet zomaar een 'google' die je eventjes laat zoeken over al die systemen en evenmin zullen de mensen die voor DOGE werken zomaar eventjes naar believen alles met hun tijd mogen doen, dus voor de lol allerhande dossiers 'vrij' doorbladeren..
en al helemaal niet dat Musk daar dan al zijn tijd aan zou besteden en ook alles weten wat in die overheidssystemen staat...
ongetwijfeld zal er ook veelvuldig misbruik gemaakt zijn, maar eerder ook vanuit direkte financiele en commerciele overwegingen.
Verder is er wel vooral veel intersse vanuit politiek-ideologische groeperingen, die helaas ook de complot-scene schijnbaar bijna geheel 'overgenomen' hebben en die vooral complot-theorieen gebruiken in een poging mogelijke tegenstanders te beschadigen..
maar ook die hebben allang door dat werkelijke feitelijke informatie niet eens zo noodzakelijk is en de pontentie anderen te beschadigen juist extra groot is als er weinig transparantie en duidelijkheid heerst
Ze hoeven alleen maar spyware/een achterdeurtje in deze systemen achtergelaten te hebben. Musk heeft geld en macht genoeg om zo iets te laten ontwikkelen. Het installeren hiervan op een computer/netwerk is dan een kwestie van een paar minuten werk.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:10 schreef RM-rf het volgende:
[..]
lekker fantasievol... klinkt vast heel geloofwaardig voor de gemiddelde internet-user die yich fantastische voorstellingen maakt hoe 'machtig' je zou zijn als je volledige toegang tot alle systemen zou hebben...
enkel, er is niet zomaar een 'google' die je eventjes laat zoeken over al die systemen en evenmin zullen de mensen die voor DOGE werken zomaar eventjes naar believen alles met hun tijd mogen doen, dus voor de lol allerhande dossiers 'vrij' doorbladeren..
en al helemaal niet dat Musk daar dan al zijn tijd aan zou besteden en ook alles weten wat in die overheidssystemen staat...
ongetwijfeld zal er ook veelvuldig misbruik gemaakt zijn, maar eerder ook vanuit direkte financiele en commerciele overwegingen.
Verder is er wel vooral veel intersse vanuit politiek-ideologische groeperingen, die helaas ook de complot-scene schijnbaar bijna geheel 'overgenomen' hebben en die vooral complot-theorieen gebruiken in een poging mogelijke tegenstanders te beschadigen..
maar ook die hebben allang door dat werkelijke feitelijke informatie niet eens zo noodzakelijk is en de pontentie anderen te beschadigen juist extra groot is als er weinig transparantie en duidelijkheid heerst
Er is toch ook al zat gelekt?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Kennelijk hebben genoeg mensen die files wel gelezen. Tenzij Elon hier van alles uit zijn duim zuigt.
Ik kan me niet voorstellen dat als er echt grote zaken in staan, en zoveel mensen hebben het al gelezen, het zolang geheim blijft.
Dan moet er toch al zoveel gelekt zijn.
Dan kan het net zo goed vrijgegeven worden.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:46 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Er is toch ook al zat gelekt?
Clintons, Trump, Engelse koningshuis.
Heb even een lijstje gevraagd aan mijn AI.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan kan het net zo goed vrijgegeven worden.
Er zullen wel mensen met meer invloed op staan en daarom mag die niet openbaar gemaakt worden.quote:Er zijn verschillende namen bekend van de **Epstein-lijst** (gerelateerd aan Jeffrey Epstein en Ghislaine Maxwell), waaronder prominente figuren uit de politiek, het bedrijfsleven, de wetenschap en de entertainmentindustrie. Hier zijn enkele bekende namen die in verband zijn gebracht met de zaak (via rechtbankdocumenten, getuigenissen of mediaberichten):
### **Politiek & Koningshuizen:**
- **Bill Clinton** (voormalig president VS) – Vloog meerdere keren met Epstein’s "Lolita Express"-vliegtuig.
- **Donald Trump** – Kende Epstein sociaal, maar distantieerde zich later.
- **Prins Andrew** (VK) – Beschuldigd van seksueel misbruik met minderjarigen; schikking met Virginia Giuffre.
- **Jean-Luc Brunel** (Franse modelmanager) – Pleegde zelfmoord in gevangenis; beschuldigd van aanvoeren van meisjes voor Epstein.
### **Wetenschap & Tech:**
- **Marvin Minsky** (MIT AI-pionier) – Genoemd in documenten; overleden in 2016.
- **Stephen Hawking** (fysicus) – Bezocht Epstein’s eiland, maar geen beschuldigingen van betrokkenheid.
### **Financiën & Bedrijfsleven:**
- **Les Wexner** (L Brands/Victoria’s Secret) – Epstein was zijn financiële adviseur; Wexner distantieerde zich later.
- **Glenn Dubin** (hedgefondsmiljardair) – Epstein had nauwe banden met hem en zijn vrouw, Eva Andersson-Dubin.
### **Entertainment & Media:**
- **Chris Tucker** (acteur) – Vloog één keer met Epstein’s vliegtuig, maar geen beschuldigingen.
- **Kevin Spacey** (acteur) – Bezocht Epstein’s eiland volgens getuigen.
- **David Copperfield** (goochelaar) – Genoemd in documenten als vriend van Epstein.
### **Overige Namen:**
- **Alan Dershowitz** (advocaat) – Beschuldigd door Virginia Giuffre; ontkent alles.
- **Ehud Barak** (voormalig premier Israël) – Regelmatig bij Epstein geweest; ontkent betrokkenheid bij misbruik.
- **Leon Black** (private-equity-miljardair) – Betaalde Epstein miljoenen voor "advieswerk".
### **Opmerkingen:**
- Veel namen zijn **niet formeel beschuldigd**, maar werden genoemd in rechtszaken of vluchtlogs.
- De volledige lijst is **niet openbaar**, maar gelekte documenten en rechtszaken hebben enkele figuren blootgelegd.
- Epstein pleegde in 2019 zelfmoord in gevangenis; Ghislaine Maxwell kreeg 20 jaar cel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |