Als dat zo was dan hadden de democraten dat allang vrijgegeven.quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:16 schreef Fok-it het volgende:
Die komen er niet gezien Donald en zijn vriendjes erop staan
Zullen vast ook democraten van belang op staan maar leuk geprobeerdquote:Op woensdag 14 mei 2025 12:21 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Als dat zo was dan hadden de democraten dat allang vrijgegeven.
Prima, maar waarom wordt het nu niet vrijgegeven?quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:21 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Denk dat het wel handig is voor bepaalde diensten.quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:51 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Prima, maar waarom wordt het nu niet vrijgegeven?
Zoals?quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:10 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Denk dat het wel handig is voor bepaalde diensten.
Waarom zouden ze? Clinton staat toch ook op de lijst?quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:21 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Maar ik dacht dus juist dat een van de 'we moeten stemmen op transparante politiek en Trump gaat de Epstein files vrijgeven'?quote:Op donderdag 15 mei 2025 08:02 schreef Candymannetje het volgende:
Wel goed topic
Aangezien zowat iedereen met een bestuurlijke positie en hoge functie daar is geweest denk ik dat ze het proberen verborgen te houden.
Vandaar natuurlijk zijn "zelfmoord"
Ik snap niet echt wat je nou probeert te zeggen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:37 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Maar ik dacht dus juist dat een van de 'we moeten stemmen op transparante politiek en Trump gaat de Epstein files vrijgeven'?
Hier 10 maanden geleden, overigens.
Maar goed, hier is het antwoord. Alles moet openbaar gemaakt worden, 911, JFK, maar Epstein is ineens 'er zijn veel mensen bij betrokken, dus misschien beter van niet'.
Denk je dat de files nog wel ergens liggen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |