Vanavond weten we of Oostenrijk kwalificeert of niet. Zo niet wordt strijd nl en zweden.quote:Op donderdag 15 mei 2025 07:24 schreef summer52 het volgende:
8% en veel groen![]()
Zweden verliest juist weer % maar Oostenrijk krijgt dat erbij.
Maar wij zijn groen[ afbeelding ]
Ik denk dat Oostenrijk zich wel kwalificeert maar ik krijg de kriebels van die hoge noten.quote:Op donderdag 15 mei 2025 07:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vanavond weten we of Oostenrijk kwalificeert of niet. Zo niet wordt strijd nl en zweden.
Procentje erbij betekentquote:Op donderdag 15 mei 2025 07:24 schreef summer52 het volgende:
8% en veel groen![]()
Zweden verliest juist weer % maar Oostenrijk krijgt dat erbij.
Maar wij zijn groen[ afbeelding ]
Ik denk ondertussen dat gewoon niemand gaat winnen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 07:54 schreef Spablauw214 het volgende:
Oostenrijk is een aardige inzending maar ik hoor er geen winnaar in eigenlijk?
Ja ik gaat toch maar weer voor de top 3. 🤞🏼quote:Op donderdag 15 mei 2025 08:20 schreef GeorgeM het volgende:
Ik moet telkens met de ogen knipperen als ik zie dat wij op 3 staan
Wij![]()
![]()
![]()
Hoi, welkom hier!quote:Op donderdag 15 mei 2025 08:45 schreef Orange123 het volgende:
Hi! Even een vraag.
Portugal en Zwitserland (twee rustige nummers) hebben een plaats in de tweede helft van de finale. Is het dan niet héél aannemelijk dat Claude in de eerste helft wordt geplaatst? Zeker omdat het Zwitserse nummer ook Franstalig is en de producer een gevarieerde show wil….
Ik denk dat Claude in het meest gunstige geval een plaats krijgt aan het eind van de 1e helft (de Duncan spot), bij voorkeur na een bak herrie/hysterie. Even afwachten wat Oostenrijk en Frankrijk gaan loten.
Daarnaast vermoed ik dat Estland zal worden gebruikt om Israël of Oekraïne te neutraliseren (net zoals Joost vorig jaar).
Als er zaterdag net zo weinig vaart in de show zit als in semi 1, dan is dat helemaal geen nadeel.quote:Op donderdag 15 mei 2025 08:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoi, welkom hier!
Ja ik vermoed ook dat Claude in de eerste helft komt. En hopelijk wat later in die helft inderdaad.
Israël en Griekenland hebben ook ballads, dus hangt ook af van wat die zouden loten.quote:Op donderdag 15 mei 2025 08:45 schreef Orange123 het volgende:
Hi! Even een vraag.
Portugal en Zwitserland (twee rustige nummers) hebben een plaats in de tweede helft van de finale. Is het dan niet héél aannemelijk dat Claude in de eerste helft wordt geplaatst? Zeker omdat het Zwitserse nummer ook Franstalig is en de producer een gevarieerde show wil….
Ik denk dat Claude in het meest gunstige geval een plaats krijgt aan het eind van de 1e helft (de Duncan spot), bij voorkeur na een bak herrie/hysterie. Even afwachten wat Oostenrijk en Frankrijk gaan loten.
Daarnaast vermoed ik dat Estland zal worden gebruikt om Israël of Oekraïne te neutraliseren (net zoals Joost vorig jaar).
Nog steeds Fuck EBU voor afgelopen dinsdag.quote:
Ik hoop op een enorme verrassing en dat Oostenrijk zich niet kwalificeert. Want dat betekent dat de EBU vast nog wel een keer nadenkt over het weglaten van de jury's in de halve finalesquote:Op donderdag 15 mei 2025 07:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vanavond weten we of Oostenrijk kwalificeert of niet. Zo niet wordt strijd nl en zweden.
quote:Claude profiteert van de nieuwe richtlijnen, zegt ze. Hij kan zich terugtrekken wanneer hij even rust nodig heeft. Toch heeft Van der Pas, om het diplomatiek uit te drukken, nog wel enkele punten voor de evaluatie. Zo is de reeks socialemediaverplichtingen voor de kanalen van de organisatie volgens haar nog net zo lang als vorig jaar.
En dan is er nog het verplichte inkijkje in de repetitie. Claude zong daarin vorige week niet geheel zuiver, hetgeen in Nederlandse media tot opschudding leidde. Van der Pas: “We moeten vooraf aangeven welk deel van de song naar buiten mag. We zouden dit in de toekomst liever anders zien en de keuze voor een fragment pas na afloop bepalen.”
Wel vervelend dat je als artiest daar in dan net een vocale slipper maakt.quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:17 schreef Greys het volgende:
Repetitieclip moet dus vooraf al gekozen worden kennelijk. Bijzonder.
[ x ]
Klein stukje uit het hele stuk, hier spreekt Raatgever met onze HoD:
[..]
Ja. Want de run waaruit het fragment komt staat ook al vast. Je kunt dan kennelijk niet meer zeggen 'ja datzelfde fragment maar dan graag uit de eerste keer dat ik hem net deed'.quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel vervelend dat je als artiest daar in dan net een vocale slipper maakt.
Verklaard wel t een en anderquote:Op donderdag 15 mei 2025 12:17 schreef Greys het volgende:
Repetitieclip moet dus vooraf al gekozen worden kennelijk. Bijzonder.
[ x ]
Klein stukje uit het hele stuk, hier spreekt Raatgever met onze HoD:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |