Zonder beeld heb ik dit:quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:09 schreef JaneDoe het volgende:
Kan ik ergens de live commentaren vinden van BBC, VRT etc als reactie op het optreden van onze Claude?
quote:De Britse en Belgische commentatoren van het Eurovisie Songfestival denken dat Claude met zijn lied C’est La Vie een goede kans maakt om hoge ogen te gooien dit jaar. De Belgische commentator Peter Van de Veire noemde het optreden van de 21-jarige zanger “heel netjes”.
“Heel goed gedaan, Nederland. Proper door naar die finale, dat voel je nu al”, aldus Van de Veire.
Rylan Clark-Neal en Scott Mills, de twee Britse commentatoren, noemden het liedje van Claude “echt heel catchy”. Zij verwachten dat Claude, mocht hij doorgaan naar de finale, indruk maakt bij de jury’s. “Ik denk als dit doorgaat, dat het liedje het heel goed gaat doen bij de jury”, zei een van hen. De ander beaamde dat. In de halve finales gaan de kandidaten door op basis van de punten die het publiek geeft. In de finale tellen de punten van de internationale jury’s pas mee.
https://www.rtl.nl/boulev(...)er-indruk-van-claude
quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:47 schreef summer52 het volgende:
Met een speciale boodschap voor @:Greys en @:Cee![]()
Bekijk deze YouTube-video
Het is wel weer typisch voor hoe het hier werkt. Van totale grafstemming naar WE GAAN WINNON!!!1 in 48 uur. Ok ik chargeer. Maar toch.quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:09 schreef Greys het volgende:
Dat met die bookies komt ook door dit soort tweets en draadjes op X van mensen die wedden en het over NL hebben. Dan zetten er weer wat mensen wat geld op in haha.
[ x ]
Zoals Claude zelf al zingt:quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:20 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het is wel weer typisch voor hoe het hier werkt. Van totale grafstemming naar WE GAAN WINNON!!!1 in 48 uur. Ok ik chargeer. Maar toch.
En andersom hebben we natuurlijk ook al gezien
Die rollercoaster is toch precies waar de ESF-beleving om draaitquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:20 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het is wel weer typisch voor hoe het hier werkt. Van totale grafstemming naar WE GAAN WINNON!!!1 in 48 uur. Ok ik chargeer. Maar toch.
En Duncan zong er ook al overquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Zoals Claude zelf al zingt:
OH THIS ROLLERCOASTERRRRR
![]()
Yes, en terecht!quote:
Ja dat is het zeker. Elk jaar weer. Daarom kom ik hier ook graag in de ESF-weekquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Zoals Claude zelf al zingt:
OH THIS ROLLERCOASTERRRRR
![]()
Nou dat zeker!quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:27 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ja dat is het zeker. Elk jaar weer. Daarom kom ik hier ook graag in de ESF-week
Maar ook al winnen we niet, we gaan lekker op het ESF. In dik 10 jaar tijd 1x gewonnen en 2x meegedaan om de winst. Dat lukt niet veel landen. En dat is ook wel eens anders geweest.
24 uur geleden was het nog spannend of we überhaupt zouden kwalificeren. Nou heb ik het nooit zo slecht ingezien, maar om nou te zeggen dat ik lekker ontspannen voor de tv zat gisteren... En nu probeer ik m'n eigen enthousiasme en verwachtingen voor een eventuele winst/top 3 te temperenquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:20 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Francesco Gabbani stond ooit ook zo enorm veel voor volgens mij bij de bookmakers. Dat liep toch anders af.quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:59 schreef Aadrianus het volgende:
Ik zie bij Zweden voornamelijk rode balletjes bij de bookmakers. En voor Nederland voornamelijk groene. Zweden staat wel met een flink percentage voor.... Maar.... het is een trend, zal ik maar zeggen. 😊
Dat dat kale bolletje van Daniel Dekker opeens bij Zweden opduikt?quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:06 schreef Em31 het volgende:
Straks krijgen we dit maar dan andersom![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat zou pas een verrassing zijn Fred!quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat dat kale bolletje van Daniel Dekker opeens bij Zweden opduikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |