Nou ja zoals ze op zijn Duits zeggen "c'est le ton qui fait la musique"quote:
Absoluut, dat doet ze met iedereen, en als je er op in gaat heb je de poppen aan het dansen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ligt het aan mij of is Naomi Ray aan het bespelen met haar 'vrouwelijke charmes'?
Vergeet niet dat hij al 61 is he? Dan weet je wel wat qua levenservaring en aan de andere kant is het een excuus om het rustig aan te doen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:16 schreef V. het volgende:
Echt, constant dat gewauwel over hoe goed hij in werkelijk álles is, terwijl hij nog geen kip klaar krijgt. Echt, als ik met die kerel in Het Blok had gezeten, had ik hem binnen een week verbaal terminaal gefileerd.
Darmverwekende schijtemmer, bah.
Ik denk dat je die man te serieus neemt...quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:16 schreef V. het volgende:
Echt, constant dat gewauwel over hoe goed hij in werkelijk álles is, terwijl hij nog geen kip klaar krijgt. Echt, als ik met die kerel in Het Blok had gezeten, had ik hem binnen een week verbaal terminaal gefileerd.
Darmverwekende schijtemmer, bah.
Over het algemeen is er bij dat soort appartementen (qua meters) maar één goede plek voor een twee persoons bed.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:17 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik weet nog zo net niet of die ingebouwde headboard-hoofdsteun-bij het bed bij V&N wel zo handig is.... dan kun je dus nooit meer je bed ergens anders plaatsen... ik weet niet of dat wel zo goed verkoopt..
(wel knap gedaan hoor, daar niet van...)
Ongetwijfeld. Maar ik heb nul geduld met dit soort arrogante fuckfaces.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik denk dat je die man te serieus neemt...
O gelukkig, dan is mijn radar goed.... Want het irriteert mij behoorlijk hoe zij het lieve, spontane, grappige vrouwmens probeert te spelen om iets voor elkaar te krijgen... Dat deed ze bij die man met die hijskraan ook, gaf je hem 'een lekker bakkie' en een zoen op zijn helm..quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Absoluut, dat doet ze met iedereen, en als je er op in gaat heb je de poppen aan het dansen.
En in de bouwmarkt en wellicht ook in de beddenzaak.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:30 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
O gelukkig, dan is mijn radar goed.... Want het irriteert mij behoorlijk hoe zij het lieve, spontane, grappige vrouwmens probeert te spelen om iets voor elkaar te krijgen... Dat deed ze bij die man met die hijskraan ook, gaf je hem 'een lekker bakkie' en een zoen op zijn helm..
Zou goed kunnen hoor... ik zou ff de hele kamer moeten zien.. Maar het beperkt mensen mogelijk wel op een of andere manier..quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Over het algemeen is er bij dat soort appartementen (qua meters) maar één goede plek voor een twee persoons bed.
Ja ik ken dat soort gasten ook...... veel opgeblazen gelul, maar geen zelfreflectie en weinig presteren. Des te beter toch dat ie nou een reality-check krijgt?quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:27 schreef V. het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar ik heb nul geduld met dit soort arrogante fuckfaces.
Ik woon in Het Gooi hč? Ik word op bijna dagelijkse basis aan dit soort onwrikbare, misplaatste zelfingenomenheid blootgesteld.
Ja dat zou best eens heel goed kunnen...quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
En in de bouwmarkt en wellicht ook in de beddenzaak.
Ik snap ook eigenlijk niet waarom de kleur zo belangrijk is. Dat je het in de originele staat laat lijkt me duidelijk maar verf gaat er sowieso overheen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik ergerde me trouwens ook nog () aan die Ray, die zelf niks doet aan die hele monumentencommissie, maar wel tegen E&W loopt te zeiken dat hun monumenten-slaapkamer niet echt opschiet.
"Nou, dan wachten we de uitslag van de commissie af", zegt ie gewoon. Nee Ray, JIJ moet dat regelen!![]()
(met z'n vaute grapjes![]()
)
100%, Victor reageerde daar ook redelijk matig op, want het is vast niet de eerste keer.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja dat zou best eens heel goed kunnen...
Sommige mensen zijn in staat om zo'n hele kamer fluor-rose te schilderen... Maar dat komt inderdaad niet echt op een tint aan...quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap ook eigenlijk niet waarom de kleur zo belangrijk is. Dat je het in de originele staat laat lijkt me duidelijk maar verf gaat er sowieso overheen.
Maar ja als de volgende bewoners het toch knal oranje schilderenquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn in staat om zo'n hele kamer fluor-rose te schilderen... Maar dat komt inderdaad niet echt op een tint aan...
Zo'n commissie wil zich ook een beetje belangrijk voelen. Dat zag je goed toen ze op bezoek waren, E&W gingen daar handig mee om
Vond trouwens die kleurenproef wel een erg groot stuk... stel nou dat het toch niet goed is...
Nee dat mag niet. Het is beschermd, is een Rijksmonument.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar ja als de volgende bewoners het toch knal oranje schilderen
Daar zul je dan wel een vergunning voor moeten aanvragen...quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar ja als de volgende bewoners het toch knal oranje schilderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |