Die halve balk aan gort :/quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:56 schreef Firuze60 het volgende:
Omg, dat amateuristisch gehamer van Mark.
Ja dat is wel een beetje een dingetje, zij hebben het een stuk makkelijker en al die zooi al ergens opgeslagen staan. Eén telefoontje en het wordt gebracht. Waarschijnlijk niet tegen de regels maar de rest kan dat niet zo voorbereiden.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:13 schreef Firuze60 het volgende:
Eigenlijk vind ik Victor en Naomi een beetje vals spelen met hun eigen rolmaat en eigen van te voren ingekochte bouwspullen. Strafpunten!
Ja maar.... zijn klanten zijn altijd tevreden....quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:39 schreef TaMieke het volgende:
Wat doet Mark eigenlijk als ondernemer? Lijkt me sowieso een vervelende vent. “Ik ben ouder dus ik weet het beter.”
Wel goed lezen hequote:Op woensdag 14 mei 2025 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Die twee zijn van 9 tot 4 wezen shoppen, en ook bij de Ikea. Je weet van te voren al dat als je de ingang inkomt dat je minstens 2 uur nodig hebt om er weer uit te komen in dat doolhof, en dan met plastic plantjes thuiskomen.
Marit zeuren over het overpad terwijl ze zelf bij Victor voor elk wissewasje bij hun de deur plat loopt.
Gaat een leuk seizoen worden, morgen Mark over de pis bij Ray
Weet jij meer dan wij?quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:28 schreef Firuze60 het volgende:
Dat originele groene balkenplafond in het appartement van Harm en Heidi zal blijven zitten?
Ik lees goed hoor, maar ze waren nog tot laat in de avond bezig door het Ikea bezoek. Die zooi kan je ook laten bezorgen (of mag dat niet?) Korte samengevat, die bakwagen was weer uren te laat.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wel goed lezen heIk zei dus: zelf al hadden ze alles perfect snel etc gedaan, dan nog hadden ze het waarschijnlijk door die monumentencommissie niet gehaald... Het voorstukje voor morgen beloofd ook al niet veel goeds..
Ik vermoed trouwens dat hun slaapkamer vaste muren heeft omdat het een voormalige kamer van het bestuur van het Katrien-gasthuis is
Maar dat van Victor en Naomi is allemaal standaard voorraad spul. Het kwam op een bouwmaat pallet (dacht ik; was geblurd), die bezorgen bij particulieren vaak ook gewoon binnen 24 uur. Best kans dat ze hem wat voorrang geven als ze hem kennen, maar als ik het zo inschat kan iedereen zo’n dealtje maken met een vestiging.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is wel een beetje een dingetje, zij hebben het een stuk makkelijker en al die zooi al ergens opgeslagen staan. Eén telefoontje en het wordt gebracht. Waarschijnlijk niet tegen de regels maar de rest kan dat niet zo voorbereiden.
Ze hebben ook wat meer connecties, eigen gereedschap en natuurlijk de ervaring.
En Mark en Wendy hebben min of meer het zelfde gedaan met de badkamer spullen, die krijgen daarvoor denk ik op hun flikker
Dan heb ik dat misschien verkeerd begrepen maar ik dacht dat ze vertelde dat ze al het materiaal al hadden liggen in een opslag. Victor belde ook met iemand in een aflevering die zei ja bel maar wanneer je wat nodig hebt.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:38 schreef KnutselKoningin het volgende:
[..]
Maar dat van Victor en Naomi is allemaal standaard voorraad spul. Het kwam op een bouwmaat pallet (dacht ik; was geblurd), die bezorgen bij particulieren vaak ook gewoon binnen 24 uur. Best kans dat ze hem wat voorrang geven als ze hem kennen, maar als ik het zo inschat kan iedereen zo’n dealtje maken met een vestiging.
Juist, dat heb ik ook zo begrepen. En ach, ik gun die man de voorsprong wel, maar de winst niet..quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan heb ik dat misschien verkeerd begrepen maar ik dacht dat ze vertelde dat ze al het materiaal al hadden liggen in een opslag. Victor belde ook met iemand in een aflevering die zei ja bel maar wanneer je wat nodig hebt.
Beetje je connecties aandikken hoort erbij natuurlijkquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan heb ik dat misschien verkeerd begrepen maar ik dacht dat ze vertelde dat ze al het materiaal al hadden liggen in een opslag. Victor belde ook met iemand in een aflevering die zei ja bel maar wanneer je wat nodig hebt.
Klopt, hadden ze het ook over, dat die balkenplafonds veel werk is om te gaan schilderen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:48 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar dat zou betekenen dat ze bijna allemaal die plafonds nog moeten schilderen. Of blijft dat zo?
Als ze de regels overtreden, wat zijn de consequenties? Niets over gehoord.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is wel een beetje een dingetje, zij hebben het een stuk makkelijker en al die zooi al ergens opgeslagen staan. Eén telefoontje en het wordt gebracht. Waarschijnlijk niet tegen de regels maar de rest kan dat niet zo voorbereiden.
Ze hebben ook wat meer connecties, eigen gereedschap en natuurlijk de ervaring.
En Mark en Wendy hebben min of meer het zelfde gedaan met de badkamer spullen, die krijgen daarvoor denk ik op hun flikker omdat het al in het pand staat.
Daar werd vorig jaar ook zo moeilijk over gedaan. Die voordeur moest dicht blijven en vragen of je alsjeblieft binnen mocht komen om iets te vragen....quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:45 schreef Boca_Raton het volgende:
Het is dus kennelijk tegen de regels om andere appartementen te bekijken.
Ook dat was vorig jaar zo. (en waarschijnlijk alle voorgaande jaren ook). Je moet iets als het allemaal snel af moet.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:46 schreef Firuze60 het volgende:
Over het pand, allemachtig, sta nog steeds versteld van die opgetrokken tussenmuurtjes uit aluminium, hout, houtwol, spaanplaat en gipsplaat.
Dat hebben Anouk en Maurits verteld dacht ik: Anouk doet al het regelwerk, geeft de opdrachten en Maurits voert het uit. Anouk doet dus niets of heel weinig aan het kluswerk. Als dat voor hen werkt en het schiet voldoende op, is daar natuurlijk niks mis mee. Naomi heeft trouwens ook een bos haar (met natuurlijk een heleboel extensions, a.k.a. fake haar van pubermeisjes in Vietnamquote:Op donderdag 15 mei 2025 06:50 schreef d.k. het volgende:
Bij Anouk snap ik haar haar niet. Telkens klussen met je lange haar los over je schouders. Het lijkt me bloed irritant.
Niet helemaal. Want ze hebben die spullen dus eigenlijk al gekocht en dat mocht dacht ik niet.quote:Op donderdag 15 mei 2025 07:30 schreef d.k. het volgende:
Dus dat budget per kamer is al ongeveer klaar en gebruikt om per kamer al een bestelling door te geven. Dat is al gereserveerd en is op afroep. Geheel binnen de regels, maximaal overzicht op budget en ook nog de bezorgkosten gedeeld. Dat is niet alleen hard werken, maar ook slim werken.
Als ik het me goed herinner had je vorig jaar geen tussenwandjes tussen appartementen zelf... dat is dit jaar wel zo... echt raar...ik ben net zoals Firuze60 in shock van dat ze die wandjes er gewoon tussen zetten. Ik bedoel: als ik 1keer leun tegen die tussenmuur dan dondert dat ding al omquote:Op donderdag 15 mei 2025 08:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ook dat was vorig jaar zo. (en waarschijnlijk alle voorgaande jaren ook). Je moet iets als het allemaal snel af moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |